Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Champions league

Indlæg af whidgee »

mozadreve skrev:
whidgee skrev:Så har vi endnu en Real-fan i forklædning herinde. Hvornår stopper det?
Så ærlighed er nu lige pludselig forrædderi? Hold nu op med at være så sart. De spiller godt og det må vi erkende.
Piquénbauer skrev:Skulle lige til at skrive det. Kan ikke komme i tanke om en barcafan der kan lide mou.
Well there's a first for everything! Mourinho er vel verdens mest underholdende træner uanset om man kan lide hans spillestil eller ej. Han minder om Balotelli og ham kan man også kun elske.
Jeg synes, at du skal dyrke din såkaldte "ærlighed" hele vejen og bekende kulør. Det er trættende at læse dine indlæg på et Barca-forum og jeg er sikker på, at 90% af brugerne herinde betragter dine seneste indlæg som direkte provokerende. Håber snart at en admin får fjernet dig

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Lad manden være. Hvis I bliver provokeret af vedkommendes indlæg, skal I ignorere dem.

mozadreve

Re: Champions league

Indlæg af mozadreve »

whidgee skrev:Jeg synes, at du skal dyrke din såkaldte "ærlighed" hele vejen og bekende kulør. Det er trættende at læse dine indlæg på et Barca-forum og jeg er sikker på, at 90% af brugerne herinde betragter dine seneste indlæg som direkte provokerende. Håber snart at en admin får fjernet dig
Hold da op.. Mine indlæg er ikke tænkt som provokation, og hvis du ikke kan lide dem så kan du pænt lade være med at læse. Du vælger selv at læse og kan altid også fravælge det. Og man skal da være virkelig sart for at ikke kunne tolerer ros til et hold bare fordi de er vores rivaler. Fodboldfundamentalisme!?

Man bliver ikke fjernet fra forum fordi man roser modstanderhold når de gør det godt. Hvis du ikke kan tåle det så må du selv uden om det.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Nogen der vil spille FIFA?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Wow Bayern...

Nå, men lad da så fedthår og co vinde alt i år - og lad os få en helt igennem elendig sæson både på og uden for banen.

Så tager vi alt næste sæson.

Kredit til Ancelotti, den gamle mafiosa. Han har sgu gjort det betydeligt bedre end Mou.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

De har jo ikke vundet CL endnu. Selvom det ser skidt ud. Hvor ville det være uendelig fryd at se RM snuble i finalen. Og så måske mod en Mourinho, der sidste år kaldte RMs spillere for forræddere og jeg ved ikke hvad. Gud ved jeg hader Mourinho, men hvis hans succes sker på bekostning af RM, og han er manden til at fornægte dem deres besættelse i form af Decima, så har han min opbakning for første gang i mit liv.

Min fjendes fjende bliver min ven. Hvis Mourinho lykkes, så ryger han på mine profilbilleder på FB, herinde osv. i en måned.
Visca el Barca

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Hej mozadreve,

Din påstand om at Tiki-taka altid kommer til kort mod verdensklasseholdene, hvordan skal det forstås, når vi holder i mente, at vores elskede klub for nyligt vandt over Real på Bernabeu?

Hav også gerne i mente at flere nøglespillere er skadede (Læg i særdeleshed mærke til navnet Valdes), Titos tilstand har formentlig været kendt i spillertruppen og alle vidste hvor det bar hen.
Læg dertil al balladen om Neymar, Rossel forlod posten, FIFAs kritiske syn på La Masia. Ja, al den ballade som har hvirvlet rundt. Det vil uvægerligt påvirke i alle lag af klubben, heriblandt også spillertruppen.

Med hensyn til Jantelov:

Der er intet forkert i at tro på egne evner. Det gør samtlige at topspillerene i verden. At blive bestanddel af et tophold kræver en hård, målrettet indsats (Tilsat talent og vice versa) og handler i høj grad også om at spilleren selv tror på det.

Narcissisme er så medaljens bagside og netop hér synes jeg sagtens at man kan se Ronaldo spejlet. Manden peger på sine lår? (Jeg så ikke kampen) Og han er ofte ganske teatralsk i sin attitude. Han har åbnet et "Ronaldo Museum" for at ære sig selv (Når alle andre nu ikke ville)
Det kunne godt pege på et strejf af narcissisme, hvis jeg skal underspille det lidt. Ikke dermed sagt at manden er en dårlig fodboldspiller, for det er han ikke.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Sv: Champions league

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:
mozadreve skrev:Hvad er der galt med Ronaldo? Han kan lige at gøre noget ud af sig selv, og det skal han da have lov til. Jeg tror man skal huske sig selv på hvad han har været i gennem som ung. Fattigdom og en alkoholiker som far der døde da han var 20. Så skal han da have lov til at være glad når han får succes. Han er også et fantastisk menneske uden for banen og har hjulpet rigtig mange mennesker.
Det er sjovt hvordan en hård opvækst betyder frikort til at have så stort et ego, at man knapt nok kan rumme det hele i sin egen krop. Det ville ikke være i orden hvis han kom fra en akademiker-familie med høj indkomst? Eller hvad? Jeg forstår det ikke. Serge Ibaka mistede sin mor som 8-årig, tilbragte 4 år under de mest kummerlige forhold, midt i den blodigste konflikt verden har set siden WWII. Han har ikke noget behov for at pudse sit ego hver gang han laver noget der er bare tilnærmelsesvis godt.
+1. Serge Ibaka er badass og f'in awesome!

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Champions league

Indlæg af Journalisten »

Jeg vil ikke gå for meget ind i diskussion om Ronaldo, da jeg synes, at den er blevet diskuteret igennem mange gange før.

Jeg vil sige det sådan, at jeg ikke kunne lide hans fejring i går. Derimod synes jeg ikke, at det er arrogant at pege på ens lårmuskel efter man har sparket bolden ind fra 40 meter. Det synes jeg bare er et sjovt indslag, og det tror jeg, at vi alle kunne finde på at gøre på træningsbanen.

Ronaldo har det med at være lidt selvcentreret, og personligt har jeg det lidt ambivalent med det. På den ene side synes jeg man som en af verdens bedste atleter skal have det privilege at være lidt selvglad, og jeg synes da også, at Messi sommetider kan mangle lidt kant. Når det så er sagt, så har Ronaldo i nogle tilfælde udtalt nogle meget selvcentrerede og uheldige ting.

Synes dog, at din kritik, Lopezzz, er fuldstændig overdimensioneret og usaglig, og at du lader dit had til spilleren tale for meget.

Jeg ser en lidt ærgerlig tendens til at bruge Bayerns tidligere mesterskab, som en grund til deres exit. De viste jo heller ikke noget før? Jo vist, de har slået al modstand i Bundesligaen i år, men det har de nu også holdet til. Det ændre ikke på, at de hverken var imponerende mod Arsenal eller United, og der havde de mig bekendt ikke sikret mesterskabet. De har på intet tidspunkt i år været på det niveau, som de var i, da de slog jer ud.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

"I wasn't obsessed with breaking the record. I was more obsessed with reaching the final. Because of this, I am happy."
Billede

Han ventede jo bare på det mål, det betød alt for ham. No worries, Messi slår 3 rekorder for hver gang Ronaldo slår 1.

@Journalisten Ja, Bayern har i den grad dalet i niveau siden årsskiftet, Real Madrid var den værste modstander for dem.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Journalisten skrev: Jeg ser en lidt ærgerlig tendens til at bruge Bayerns tidligere mesterskab, som en grund til deres exit. De viste jo heller ikke noget før? Jo vist, de har slået al modstand i Bundesligaen i år, men det har de nu også holdet til. Det ændre ikke på, at de hverken var imponerende mod Arsenal eller United, og der havde de mig bekendt ikke sikret mesterskabet. De har på intet tidspunkt i år været på det niveau, som de var i, da de slog jer ud.
Det er klart, at det på den ene eller anden måde har ødelagt deres rytme, det har været ret tydeligt. Især Ribéry så over begge kampe ud til, at være gået på VM-forberedelse. De er ikke blevet holdt til ilden i snart en måned, det gør altså en forskel - de har jo nærmest været mestre fra vinterpausen. Men nej, det skal selvfølgelig ikke være en undskyld, nærmere en potentiel forklaring på manglende skarphed i alle spillets facetter.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Tiki-taka mod et defensivt kontra hold er jo dømt til at gå galt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Sv: Champions league

Indlæg af klogfyr »

Michman skrev:Tiki-taka mod et defensivt kontra hold er jo dømt til at gå galt..
Ikke hvis du har de rigtige spillere og de gider at løbe for hinanden. Kontrabold er ikke lige blevet opfundet. Den taktik har været brugt i masser af årtier. Da vi var på toppen spillede folk også kontra imod os, men dengang var spillerne på deres højeste niveau og sultne. Vi havde også en træner, der kunne motivere dem og få dem til at løbe for hinanden og spille hurtigt. Nu er nogle af vores bærende spillere blevet gamle og vi har ikke samme motivation længere. Derfor går det galt mod hold, der er godt organiseret.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

@mozadreve

Jeg har lige læst samtlige af dine indlæg igennem. Hvis du virkelig holder med Barca, så har du valgt den forkerte klub. Du ønsker et opgør med tiki-taka, foretrækker atletiske spillere og er generelt kritisk overfor alt i klubben.

Barcas identitet er det mest dyrebare klubben har. Det skal man skal ikke ændre på baggrund af nogle skuffende sæsoner. Det er årtier af tålmodighed, stædighed og loyalitet, der har gjort klubben succesfuld. Alle storhold oplever en nedgangstid efter deres dominans. Det er helt naturligt, da vi ikke kunne være de bedste for evigt. Jeg medgiver gerne, at vi har brug for en udrensning i klubben, men spillestilen og identiten ligger fast. Vi skal sælge spillere, men vi skal ikke sælge os selv.

Hvorfor skulle fansene være tro mod klubben, hvis klubben ikke er tro mod sig selv?

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

Storken skrev: Hvorfor skulle fansene være tro mod klubben, hvis klubben ikke er tro mod sig selv?
Hvor er det en fremragende formulering!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster