Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Culé »

Barcelona already reached a deal on the transfer of a centre back. Everything indicates that the player is Dortmund's Mats Hummels (25) [as]
:cool: :cool:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Culé skrev:
Barcelona already reached a deal on the transfer of a centre back. Everything indicates that the player is Dortmund's Mats Hummels (25) [as]
:cool: :cool:
Slooow :)
Vi snakkede om den i går - kan dog ikke finde artiklen.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Det kunne sagtens passe at Hummels handel er i hus. Jeg kan huske at Zubizarreta flere gange var i Tyskland, hvorefter medierne skrev om Ter Stegen handel. Klubben svarede at Zubizarreta ganske vist var taget til Tyskland for at forhandle, men det drejede sig ikke om Ter Stegen, måske er det Hummels? Bartomeu sagde ganske fornyligt, at flere handler er mere eller mindre på plads.

Hvis Hummels bliver købt og man vælger at satse på Bartra samtidigt, får vi i hvert fald det bedste midterforsvar, rent udseende mæssigt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Visca El Barca skrev:Det kunne sagtens passe at Hummels handel er i hus. Jeg kan huske at Zubizarreta flere gange var i Tyskland, hvorefter medierne skrev om Ter Stegen handel. Klubben svarede at Zubizarreta ganske vist var taget til Tyskland for at forhandle, men det drejede sig ikke om Ter Stegen, måske er det Hummels? Bartomeu sagde ganske fornyligt, at flere handler er mere eller mindre på plads.

Hvis Hummels bliver købt og man vælger at satse på Bartra samtidigt, får vi i hvert fald det bedste midterforsvar, rent udseende mæssigt.
Jeg håber virkelig Hummels bliver vores.. Synes det er et godt match - både ung og etableret.. Lækker kombi
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Culé »

Champione skrev:
Visca El Barca skrev:Det kunne sagtens passe at Hummels handel er i hus. Jeg kan huske at Zubizarreta flere gange var i Tyskland, hvorefter medierne skrev om Ter Stegen handel. Klubben svarede at Zubizarreta ganske vist var taget til Tyskland for at forhandle, men det drejede sig ikke om Ter Stegen, måske er det Hummels? Bartomeu sagde ganske fornyligt, at flere handler er mere eller mindre på plads.

Hvis Hummels bliver købt og man vælger at satse på Bartra samtidigt, får vi i hvert fald det bedste midterforsvar, rent udseende mæssigt.
Jeg håber virkelig Hummels bliver vores.. Synes det er et godt match - både ung og etableret.. Lækker kombi
Meget enig, jeg tror altså også at der kan være noget om det. Og heldigvis tror jeg nemlig også at man er langt fremme i flere forskellige handler, også på den baggrund af Bartomeus interview for nylig.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Tror absolut også meget på den.. El Mundo har også rapporteret det tidligere - og nu kommer AS også på banen.
Og så vores tidligere ture til Tyskland mht. Ter Stegen.

I så fald er jeg meget begejstret - Luiz når ham f.eks. ikke til sokkeholderne. :grin:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er også positiv indstillet. Han er måske ikke verdens hurtigste CB, men omvendt er han heller ikke den mest langsomme. Ydermere spiller Dortmund også ofte med en høj forsvarslinje, så han er lidt vant til det system, vi normalt spiller med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Jeg tror, at hans manglende hurtighed bliver et problem. Efter min mening, er det en anden type vi har brug for. Han vil være super god at have mod de "dårligere" modstandere. Jeg tror det er modsat, mod de "bedre". Men klart, han er meget bedre end ingen forstærkning.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Javi Martinez rygtes til Barca, det kunne være okay hvis han stadig har samme niveau!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

B-Freak skrev:Javi Martinez rygtes til Barca, det kunne være okay hvis han stadig har samme niveau!
Han er ikke nogen speciel dygtig forsvarsspiller. Han fungerer langt bedre på den defensive midt, hvor vi allerede er godt besat.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Storken skrev:
B-Freak skrev:Javi Martinez rygtes til Barca, det kunne være okay hvis han stadig har samme niveau!
Han er ikke nogen speciel dygtig forsvarsspiller. Han fungerer langt bedre på den defensive midt, hvor vi allerede er godt besat.
Tror også tanken er at Song skal ud og Martinez ind.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

B-Freak skrev:
Storken skrev:
B-Freak skrev:Javi Martinez rygtes til Barca, det kunne være okay hvis han stadig har samme niveau!
Han er ikke nogen speciel dygtig forsvarsspiller. Han fungerer langt bedre på den defensive midt, hvor vi allerede er godt besat.
Tror også tanken er at Song skal ud og Martinez ind.
Tvivler på han vil spille som reserve. Og nok også for dyr en spiller at have som reserve.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg tror ikke at Martinez vil til os og spille CB, og slet ikke hvis han skal være backup for Bus. Så han er udelukket efter min mening.

Jeg er enig med Guardiola mht. til at Hummels ikke er den type vi har brug for. Men han er selvfølgelig bedre ind igen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af maba »

Javi martinez ja tak! Husker i ikke kampene mod Bilbao? Han var altid fantastisk mod os. hurtig og mere fysisk end hele vores hold til sammen. Kunne sagtens se ham med busi på midten. Chl kampe, mod begge Madrid hold og andre kampe på udebane hvor der vil være en del dødbolde.

Samtidig gør han det også bedre end vores nuværende cb, selvom det ikke siger alverden.

Helt klart han jeg helst vil have udover varane om han så koster 40m.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Hurtig?

Jeg husker ham som en af de langsomste spillere, og helt klart en bedre DM end en forsvar, ville være synd at kaste for mange penge afsted efter ham, og bruge ham som en "forsvar". At have ham som en mulighed til midten ville være fantastisk, men igen, pengene afgør det.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster