16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis kubala. Istedet for at være negativ så burde vi fokusere på at vi går en ekstremt spændende tid i møde. Jeg glæder mig helt vildt til sommeren.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Kubala skrev:@Dytrax

Nu kan jeg se billedet. Selvom det er irriterende, at de vandt, så prøver jeg at vise storsind(ved at lykønske dem). Og ellers vil jeg sige til alle herinde: Op med humøret, da man har oplevet en masse med dette hold. Det er både i medgang og modgang.
Det synes jeg også er fedt. Det må du ikke tage fejl af.

Er blot nedtrykt. Mest af alt måden den blev tabt på.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Ja, og så er der også VM. Man vandt ligaen sidste sæson, og tænk lige på Real. De har været efter Barca, siden jeg ved ikke hvor lang tid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hey vi slipper for at spille den spanske supercup. Det er da altid noget!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Jeg holder med Barca både i medgang og i modgang, men jeg vil stadig have lov til at kritisere dem der skal kritiseres. Hvis man ikke må kritisere et hold i modgang hvornår skal man så kritisere dem?..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af abx »

Negativ lige efter kampen er naturlig. Hav respekt og giv plads til det. Dagen derpå - så skal vi nok 'tænke fremad', men giv nu folk plads til udtrykke frustration i en kamptråd
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:Jeg holder med Barca både i medgang og i modgang, men jeg vil stadig have lov til at kritisere dem der skal kritiseres. Hvis man ikke må kritisere et hold i modgang hvornår skal man så kritisere dem?..
I medgang? Man må kritisere dem i medgang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Det er godt nok også synd for Neymar at den sidste chance ikke er inde for målet, vidst meget symptomatisk for Neymar. Synes ellers at han gjorde det godt endnu en gang, ham, Bartra og Alba, igen de 3 der gjorde det bedst imo.

By the way..Alves' boldtab var skyld i det første mål, var det Alves eller Messi der mistede bolden ved deres andet mål eller var det en tredje?

Denne her kamp bekræftede bare at Alves skal væk, hans opførsel på banen, (Bold i hovedet på Modric og situationen med Ramos) er ikke i orden og når man så samtidig spiller så elendigt som han gør. Hans tid er udløbet.

Nå, bedste hold vandt. Ser virkelig frem til at se resten af vores kampe!!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:
Kubala skrev:@Dytrax

Nu kan jeg se billedet. Selvom det er irriterende, at de vandt, så prøver jeg at vise storsind(ved at lykønske dem). Og ellers vil jeg sige til alle herinde: Op med humøret, da man har oplevet en masse med dette hold. Det er både i medgang og modgang.
Det synes jeg også er fedt. Det må du ikke tage fejl af.

Er blot nedtrykt. Mest af alt måden den blev tabt på.

Ja, sådan er det desværre i fodbold. Det kan knuse ens hjerte nogle gange. Man kommer tilbage i kampen, men de scorer mens man har momentum. Ubarmhjertigt, men man skal videre. Næste sæson bliver forhåbentlig bedre.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

På et tidspunkt krævede Guadiola at fløjspillerne skulle løbe tilbage for at hjælp i forsvaret, men Thierry Henry gik til ham og sagde, at hans krop kunne ikke håndtere den stress den blev udsat for, på grund af hans alder. Guardiola svarede ikke med at sætte ham på bænken, men med gøre banen endnu mindre ved at flytte forsvaret længere frem på banen for at gøre det nemmere for fløjspillerne at løbe frem og tilbage. Kombinere man det med genpresset så kalder man det at forsvare fremadrettede-konceptet.
Hvorfor kan man så ikke gøre det samme for Alves?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Bartra er meget flot.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

j´♥ le foot skrev:På et tidspunkt krævede Guadiola at fløjspillerne skulle løbe tilbage for at hjælp i forsvaret, men Thierry Henry gik til ham og sagde, at hans krop kunne ikke håndtere den stress den blev udsat for, på grund af hans alder. Guardiola svarede ikke med at sætte ham på bænken, men med gøre banen endnu mindre ved at flytte forsvaret længere frem på banen for at gøre det nemmere for fløjspillerne at løbe frem og tilbage. Kombinere man det med genpresset så kalder man det at forsvare fremadrettede-konceptet.
Hvorfor kan man så ikke gøre det samme for Alves?

Fordi det ikke er Guardiola, der er træneren, men Tata...?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Ærgrer mig stadig over at Bartra ikke bare lavede frisparket på Bale og tog det gule kort på sig, det så faktisk godt ud for os efter målet.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Hey vi slipper for at spille den spanske supercup. Det er da altid noget!
Haha. Præcis.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

j´♥ le foot skrev:På et tidspunkt krævede Guadiola at fløjspillerne skulle løbe tilbage for at hjælp i forsvaret, men Thierry Henry gik til ham og sagde, at hans krop kunne ikke håndtere den stress den blev udsat for, på grund af hans alder. Guardiola svarede ikke med at sætte ham på bænken, men med gøre banen endnu mindre ved at flytte forsvaret længere frem på banen for at gøre det nemmere for fløjspillerne at løbe frem og tilbage. Kombinere man det med genpresset så kalder man det at forsvare fremadrettede-konceptet.
Hvorfor kan man så ikke gøre det samme for Alves?
Ikke Tatas stil, ikke hans måde at anskue fodbold på
Så sent som i optakten til kampen sagde han, at han kom til Barca med nogle klare ideer og koncept, det vil han ikke ændre på. Vi ved alle, hvad hans koncept er. Boldbesiddende ja, men meget sydamerikansk præget.
Senest rettet af Visca El Barca tors apr 17, 2014 12:33 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster