Andrea Pirlo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

TheOnlyOne

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af TheOnlyOne »

# 23 skrev:Synes lige der lige skal være en tråd om en af de vildeste fodboldgenier i længere tid, Pirlo.

Dirigenten, fodboldhjernen. El Maestro.

Fuck nu af, hvor er han vild. Tænk at Juventus var det eneste hold, der kunne se, han stadig havde krudt tilbage, da han skiftede på freaking free transfer til dem. Et af de mest overlegne køb i mange år.
På ingen måde i overensstemmelse med sandheden. Milan tilbød ham ikke en kontrakt med den løn, han gerne ville have. Han modtog spandevis af tilbud fra nær og fjern, og valgte Juventus som det bedste af de kontrakttilbud. Selvom det naturligvis er et scoop at hente så høj klasse på fri transfer, får du det til at lyde som om, Juve var de eneste efter ham.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af emo »

Det er korrekt at han valgte Milan fra, på grund af kontrakten. Ved ikke så meget om andre grunde, måske det kun var kontraktmæssige forhold han ikke var tilfreds med.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af zqa »

Så vidt jeg ved, så indgik han vist heller ikke i planerne.
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af # 23 »

TheOnlyOne skrev:
# 23 skrev:Synes lige der lige skal være en tråd om en af de vildeste fodboldgenier i længere tid, Pirlo.

Dirigenten, fodboldhjernen. El Maestro.

Fuck nu af, hvor er han vild. Tænk at Juventus var det eneste hold, der kunne se, han stadig havde krudt tilbage, da han skiftede på freaking free transfer til dem. Et af de mest overlegne køb i mange år.
På ingen måde i overensstemmelse med sandheden. Milan tilbød ham ikke en kontrakt med den løn, han gerne ville have. Han modtog spandevis af tilbud fra nær og fjern, og valgte Juventus som det bedste af de kontrakttilbud. Selvom det naturligvis er et scoop at hente så høj klasse på fri transfer, får du det til at lyde som om, Juve var de eneste efter ham.
Sikker? Som jeg husker det, skyldtes det, at Pirlo var en del skadesplaget de seneste 18 måneder af hans tid i Milan, hvorfor storklubberne var lidt skeptiske, især fordi han var i 30'erne. Men det kan selvfølgelig også være, jeg er helt forkert på den.

Sagen er bare den, at Pirlo er helt fantastisk, en af verdens bedste fodboldspiller og et fryd for øjet. Fodboldhjerne som få.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af Diabolito »

Genial spiller, intet mindre. En af de helt store grunde til Juve vandt scudettoen sidste år.
El Señor de las Tartas

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af Skydefinten »

Me gusta! Roligheden selv.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Andrea Pirlo

Indlæg af emo »

Ligner ikke en boldspillere...
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af Blaugrana92 »

Han har altså ret god stil. Rødvin og så videre. Det er i orden.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Andrea Pirlo

Indlæg af emo »

Han har udgivet en bog. Indtil videre kun på italiensk. I den står der at han i 06 kunne være skiftet til Real, at han i 10 var enig med Cfc men Berlo bremsede det og at han i 11 var tæt på Peps Barca, men endte i Juventus.

Zpænnnene.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Sv: Andrea Pirlo

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Han har udgivet en bog. Indtil videre kun på italiensk. I den står der at han i 06 kunne være skiftet til Real, at han i 10 var enig med Cfc men Berlo bremsede det og at han i 11 var tæt på Peps Barca, men endte i Juventus.

Zpænnnene.

Nice..Godt at han ikke skiftede til Real eller Chelsea, vil nødigt dislike ham, for han er en fremragende spiller.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af # 23 »

Jeg skulle lige til at poste det. Her er en dansk oversættelse
Pirlo: Guardiola overtalte mig til Barca-skifte

Andrea Pirlo afslører, at han kunne være kommet til både Chelsea, Real Madrid og Barcelona.

33-årige Andrea Pirlo skiftede med stor succes fra Milan til Juventus i sommeren 2011 og var en af de helt store spillere ved EM 2012.

Han kunne dog have skiftet andre steder hen.

- Jeg havde allerede lavet en aftale med Chelsea, men så gik Berlusconi imellem, og jeg blev i Milan, skriver Pirlo ifølge goal.com i sin selvbiografi.

- Jeg var også tæt på Capello, og da han var i Real Madrid var jeg tæt på et skifte. Det var i 2006, siger Pirlo.

- Guardiola overbeviste mig i 2011 om, at jeg skulle skifte til Barcelona, men Berlusconi gik imellem igen, siger Pirlo.

Pirlo fortryder dog ikke, men kalder det den bedste beslutning i karrieren at skifte til Juventus.
Pirlo sammen med Xavi, Messi og Iniesta? Fuck me sideways, hvor hjernedødt det havde været! Damn you, Berlusconi.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af # 23 »

Rygterne siger nu, at Ancelotti nu vil tage Pirlo med sig til Real Madrid.

Det bliver spændende at se, hvordan de vil benytte ham i Real Madrid. Men Pirlo er ikke den største defensive hund. Han har brug for energiske spillere omkring sig til at kompensere hans manglende defensive evner, som han havde i Milan med Gattuso og Ambrosini og nu i Juventus med Marchisio og Vidal. Khedira tror jeg ikke, at han ville være et godt match til Pirlo.

Og Pirlo og Xabi Alonso tror jeg ikke ville kunne smamen på banen. De ville gå i vejen for hinanden.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Andrea Pirlo

Indlæg af emo »

Pirlo har ikke været Juves bedste spiller i år, og har ikke leveret som i sæsonen inden. Om det betyder at han er ved at være færdig eller ikke ved jeg ikke. Men frygter ikke Pirlo i Real. Dog synd hvis han ender der.
Allez...

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af emo »

http://forum.juventuz.org/threads/32890 ... lo/page437

Indlæg 6 på siden har et link til Pirlo bog, til de interesserede.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Andrea Pirlo

Indlæg af Brombi »

"After the wheel, the PlayStation is the Best invention of all time" - Andrea Pirlo

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster