12/4 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona had 86% possession today, most in a Liga game since possession is being measured

Barcelona had 29 shots against Granada tonight, more than in any other of their Liga games this season

Og hvad kan vi bruge det til? (Gra)nada ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hm.. være mere skarpe eventuelt... ?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det var latterligt skidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Åååååhhh herre fucking jemini!!!!
Skrid zubi og tag resten af ledelsen med dig.

For satan!!

Hvad fanden sker der!
Ja det ved vi jo dybest set godt, intet forsvar, rod i infrastrukturen og træneren er inkompetent.

Næste sæson tak!!!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Har brug for noget opmuntrende.. Nogen der har det klip fra 90erne , hvor Pep danser på et diskotek?
Próxima Estación.... Parallel!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

abx skrev:Har brug for noget opmuntrende.. Nogen der har det klip fra 90erne , hvor Pep danser på et diskotek?


Billede

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Rivaldowski »

Kæft jeg er skuffet! Heldigis sp jeg ikke kampen da jeg var til fødselsdag. Hvir klame det end lyder håber jeg at vi ikke vinder en skid i år, at vi får lov at købe spillere og så får skiftet ud i den trup.
All times are good, when old.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Hvis Barca ikke laver en KLAR konsekvens af dette så er det fandme uprofessionelt
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

amirjanzel

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Michman skrev:Hvis Barca ikke laver en KLAR konsekvens af dette så er det fandme uprofessionelt
Des mere jeg tænker over det, des mere kommer jeg i tanke om en vis 0-7 lussing sidste sæson, der absolut ingen konsekvenser fik.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe at ledelsen ser os som verdens klart bedste hold så kommer der desværre ikke til at ske det store. Nu har vi snart været skidt i 3 sæsoner men stadig skal ledelsen konstant kalde os for verdens bedste. Det er pinligt efterhånden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Endnu en kamp, jeg ikke havde mulighed for at se. Fulgte den på livescore. Næsten skræmmende at jeg ikke længere bliver sur, når det går galt for os. Det er bare en tom fornemmelse. Er slet ikke i humør til clásico på onsdag. Stik os en ny sæson hurtigst muligt, der er ting der skal genstartes.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tænder ikke for min tv før VM men på onsdag tager jeg på en pub og voldtager mine lever med sprut.
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Fritte skrev:Jeg har det af helvedes til her til morgen. Jeg bliver seriøst deprimeret når jeg tænker over hvor elendige vi var i går.

Tanken om at vi måske skal trækkes med det her lort igennem en sæson mere er horribel.

Tiki taka, 4-5 nye spillere og en ny træner er hvad vi har brug for. Men der sker nok ikke en skid. Det er helt sikkert :roll:
Jeg er helt enig! Der skal ske noget drastisk!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Kubala skrev:Jeg bliver overrasket hver gang herinde. Hvis man skal kritisere, så skal det være hele vejen rundt. Ikke enkelte spillere, men hele vejen rundt.
Der er vel ingen her på stedet, der har mulighed for at lave en sådan udfoldet totalanalyse? Uanset hvad vil det jo altid ende med, at det ikke kan være helheden der har fejlen, men derimod vil man til sidst pille dele ud af helheden, når det der svigter skal udpeges. Man kan også udarbejde nogle overordnede betragtninger vedr. konceptet, men uanset hvad vil det ende med at udpege enkelte som de ansvarlige, med mindre man tror det er gjort med en konceptændring næste år, dvs. man ændrer konceptet, men fortsætter med Martino, Song, Fàbregas, Pedro, Dani Alves, Mascherano og hele molevitten.

Jeg gider ikke skrive så meget om kampen, men det eneste glædelige ved den er, at der næppe længere er nogen undskyldning for at drage nogle konsekvenser. Jeg tror ikke det bliver meget bedre - der bliver ikke noget mesterskab i år, en eventuel sejr i CdR kan næppe bruges til at redde Martino. Det er ham, der er noget galt med, og jeg peger på passiviteten på sidelinjen, den manglende motivation af spillerne og en manglende erfaring med afgørende kampe på europæisk topniveau som det afgørende. Hvem han tager med sig, når han pakker sine ting, må tiden vise. Det kunne være Pedro, Alex Song, Dani Alves og Xavi.

Så må man prøve at finde de spillere, der også var skyld i vi tabte i går. Det var nemlig dem vi ikke havde.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Havde vi vundet i går, med 0-2 eller 1-2/1-3 ville der satme flyde ros herinde, for glem ikke, spillet var faktisk ret godt, det er bare skide fucking ærgerligt at det så ikke kan omsættes til mål. ;-)
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster