10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tolquhon »

PuyolErGud skrev:
A$AP skrev:Tsk... Hvor er Antonella?
Sammen med Thiago.
Nej, hun er i køkkenet for at hente øl.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

Tolquhon skrev:
PuyolErGud skrev:
A$AP skrev:Tsk... Hvor er Antonella?
Sammen med Thiago.
Nej, hun er i køkkenet for at hente øl.
Sammen med Thiago.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

PuyolErGud skrev:
Tolquhon skrev:
PuyolErGud skrev:
A$AP skrev:Tsk... Hvor er Antonella?
Sammen med Thiago.
Nej, hun er i køkkenet for at hente øl.
Sammen med Thiago.
Ville gerne have set nogle billeder af hende ved grillen, eller imens hun var inde i køkkenet og hente øl.. :roll:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PuyolErGud skrev:
Tolquhon skrev:
PuyolErGud skrev:
A$AP skrev:Tsk... Hvor er Antonella?
Sammen med Thiago.
Nej, hun er i køkkenet for at hente øl.
Sammen med Thiago.
I Bajeren! (udtalers Bayern)

Dyb dyb dyb...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Messi is the player with most goals (17) in the 2nd Liga round this season. Athletic's Aduriz has second most (9). [via @pedritonumeros]
Billede

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBarcelonaChr skrev:
Messi is the player with most goals (17) in the 2nd Liga round this season. Athletic's Aduriz has second most (9). [via @pedritonumeros]
Billede
2 liga round ? Er det det tidspunkt hvor man starter 2. runde og møder det første hold igen.. det er syg hvis han har scoret 17 siden!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Den er sgu god nok. Siden 20. runde mod Levante, hvor vi tog hul på anden halvdel af ligasæsonen, har Messi nettet 17 gange. Ronaldo har scoret 7 i Madrid's anden halvdel af sæsonen. Crazy shit.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:Den er sgu god nok. Siden 20. runde mod Levante, hvor vi tog hul på anden halvdel af ligasæsonen, har Messi nettet 17 gange. Ronaldo har scoret 7 i Madrid's anden halvdel af sæsonen. Crazy shit.
Lige så crazy som det her er, ligeså uacceptabelt crazy ringe var det han leverede i går. Jeg er ærligt talt rystet over den attitude han udviste. Rystet og bekymret. Hvis han ikke kan sætte sig selv op til en Champions League kvartfinale, hvad kan han i det hele taget så sætte sig op til. Jeg prøver ikke på at male fanden på væggen, for jeg er oprigtigt talt bekymret over det. Som Luis Enrique nævnte i kamptråden i går, er der altså spillere der nærmest vil slå ihjel for at få lov til at bære vores trøje. Så holder det altså ikke at man går rundt i 90 minutter og virker fuldstændig ligeglad med det hele.

Han løb 6 kilometer. Fucking 6 kilometer. På 90 minutter. Jeg kan huske at Cesc lagde et billede op i sommers, hvor han havde været ude at løbe 6 kilometer. Det havde taget 23 minutter. Og det var altså Cesc. Ja, jeg ved godt at det er noget andet at løbe en tur end at spille fodbold, men 6 kilometer er stadig uacceptabelt. Det viser egentlig bare at han ikke gav sig selv fuldt ud på nogen som helst måde. Og det er dét jeg er bekymret over.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

...men Blauzze, kan du så ikke lige finde noget stat frem om Messis km i andre kampe i denne sæson ? Bare lige for at have noget at sætte op imod, måske er det det han løber generelt, men vi gør ikke mere ud af det, fordi han leverer ?

Kunne være fisss at have.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Rygterne går hurtigt.. Om Messi var bange for at blive skadet eller om han bare havde en off-day eller noget helt andet..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jurij »

Michman skrev:Rygterne går hurtigt.. Om Messi var bange for at blive skadet eller om han bare havde en off-day eller noget helt andet..?
Tror sku', at det var hans bedste spil i den kamp. Han blev jo fuldstændig stoppet af Atletico, som smadrede ham ned, hver gang han blot tænkte på bolden. Atletico ejede hele vores hold. Det var ikke kun Messi's skyld. Men selvfølgelig er han syndebuk, for han er jo den bedste spiller, og inde over anførerbindet.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Michman skrev:Rygterne går hurtigt.. Om Messi var bange for at blive skadet eller om han bare havde en off-day eller noget helt andet..?
Hvilke rygter? Har ikke lige været ved computeren det meste af dagen, så jeg er sikkert gået glip af dem!

emo, gider ikke stats lige nu. Drikker kaffe og hygger. Det er sjovt og rart! Mest rart. Faktisk overhovedet ikke sjovt. Jeg griner på ingen måde.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Blaugrana92 skrev:
Michman skrev:Rygterne går hurtigt.. Om Messi var bange for at blive skadet eller om han bare havde en off-day eller noget helt andet..?
Hvilke rygter? Har ikke lige været ved computeren det meste af dagen, så jeg er sikkert gået glip af dem!

emo, gider ikke stats lige nu. Drikker kaffe og hygger. Det er sjovt og rart! Mest rart. Faktisk overhovedet ikke sjovt. Jeg griner på ingen måde.

Har læst lidt artikler rundt omkring. Bla. Lorte side nr 3 efter Bold.dk og madridista.. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 259016.ece

Jeg ved bare ikke hvad der er med Messi, han er ikke den spiller han var tidligere. Om det er form dyk eller om der er andre ting i vejen ved jeg ikke. Men synes der er noget ændret ved ham, altså han løb ikke efter bolden når han mistede den. 6,8 Km det er i min verden respektløst. Vil bare vide hvad der er i vejen med ham.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jurij »

Barca fans om en uge: "Messi scorer hattrick mod Real Madrid igen! Se, jeg sagde jo, at han var verdens bedste spiller!"
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jamial »

Hvordan er Messi ikke den spiller han var tidligere? I andre kampe jeg har set i år laver han stadig de samme ryk, temposkift og lignende. Jeg synes det er at male fanden på væggen at snakke om formdyk, nerver, mangel på fokus, osv.

Martinos kommentar efter kampen skræmte mig meget mere: "Det var egentligt ikke så vigtigt for os, at han deltog i selve spillet, så længe at han udfordrede mand mod mand og skabte plads på den måde. Han havde to store chancer, som netop opstod på den måde"

Hvorfor FANDEN er det IKKE vigtigt at MESSI deltager i selve spillet?????

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster