9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Alchemist »

Det er godt nok trist det her. Det er så længe siden jeg har oplevet så meget sadness pga en fodboldkamp :cry:.
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg er også usikker på, om målet på Camp Nou var hans skyld, det var bare godt sparket ind.
Hvad er der at være usikker på? Det var et freak af et mål. Courtois havde måske taget den, på en af sine allerbedste dage, fordi han har så latterligt lange arme, men Valdés, Casillas, Neuer, Hart, you name it, havde altså heller ikke snuppet den der kanonkugle fra Diego.
Jesper Christiansen havde taget den, en skam at han står for storklubben OB.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Drake skrev:hulubulu Messi hvor er du henne!!!!!!!!!!!!!!

Hahaha, jeg elsker den sang.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

B-Freak skrev:Skal da ellers lige love for at alle min Madrid "venner" på facebook går amok i glædesrus....
Jeg har slettet dem alle sammen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

B-Freak skrev:Skal da ellers lige love for at alle min Madrid "venner" på facebook går amok i glædesrus....
Slet dem eller mind dem om at de ikke vinder den alligevel. Hvad er det 13-14 år siden de sidst vandt cl?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Jeg har øl, og nu også cigaretter. Det hele går nok. Ligaen og så slå Real i pokalen er sædudgang nok for mig i denne sæson.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Jeg holder også med Bayern. Kunne ikke fordrage Simeone som spiller, og kan ikke fordrage ham som træner heller. Real er rivalen og Chelsea er bare gennemførte klamme.
Har det på sammem måde, selvom jeg heller ikke kan lide Bayern, så er de knapt så klamme som de tre andre klubber. Ender sikkert med at Mou hiver titlen hjem. Han kan desværre nogle tricks..
Puha, håber det sgu, men jeg frygter det også selv lidt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Der er forskel på "lige den bedste kamp" og så til hans præstation i aften.

Han er jo for fanden ikke verdens bedste for ingen ting. Klart at man i så sværre kampe forventer sig mere af ham, fordi han kan det. Han kan mere end alle de andre derfor skal han også træde til og ikke gemme sig som han gjorde.
Ja, hvilket han også gør 95% af tiden, endda måske højere.

Det er dog umuligt, at man præsterer kamp efter kamp efter kamp. Når Leo ikke har en god dag på kontoret, skal de andre træde til. Ingen af dem er istand til, det er da besynderligt og det kan ikke være Leos skyld.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

FCBarcelonaChr skrev:
B-Freak skrev:Skal da ellers lige love for at alle min Madrid "venner" på facebook går amok i glædesrus....
Små hjerner, små fornøjelser.

Det værste er de her:

Ses Bøsselona !! Fortjent Alt Madrid, Hala Madrid !!!!!!!!!! <3
Bye bye bøgselona, Madrid <3
De er vel at mærke skrevet af 2 Real Madrid fans ...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

zqa skrev:
Blaugrana92 skrev:
zqa skrev:Forstår stadig ikke hvorfor folk er efter Pinto. Hvad fanden gjorde han galt? At han ikke er god med fødderne burde vores spillere vel for fanden da have fattet.
Jeg er enig. Pinto har én situation, hvor han er lidt på glatis i dag, derudover står han en ganske fin kamp. Faktisk fejlfri i og med at han var totalt prisgivet ved scoringen. Han får for eksempel ingen ros for at fylde målet godt og grundigt ud, i den situation hvor Adrián rammer træværket. Her spreder Pinto sig altså rigtig godt ud, og tvinger Adrián til at forsøge at sparke bolden helt op i krogen, hvilket alt andet lige er noget mere besværligt, end bare at krølle den ind fladt ved nærmest stolpe. Men Pinto har et image og så kan han sådan set levere hundrede gode redninger - han er stadig et tågehoved, der oftere er på skovtur end ikke. Længe leve medierne.
Du en go' dreng, Blau.
Det er super ærgerligt, at det skal være sådan.. Glimrende redning til sidst i kampen også.
Han er en glimrende MÅLMAND, men hans spil med fødderne er ikke eksisterende. Som du nævner zqa,
så skal spillerne lade være med at presse Pinto ved at spille bolden tilbage til ham hele tiden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg er også usikker på, om målet på Camp Nou var hans skyld, det var bare godt sparket ind.
Hvad er der at være usikker på? Det var et freak af et mål. Courtois havde måske taget den, på en af sine allerbedste dage, fordi han har så latterligt lange arme, men Valdés, Casillas, Neuer, Hart, you name it, havde altså heller ikke snuppet den der kanonkugle fra Diego.
Du har sikkert ret.

Eller, du HAR ret.

Nåhr, godnat. Skuffende indsats, jeg er især skuffet over træneren.
Senest rettet af Visca El Barca ons apr 09, 2014 11:18 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

jeg hader snapchat ligenu..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

zqa skrev:Jeg har øl, og nu også cigaretter. Det hele går nok. Ligaen og så slå Real i pokalen er sædudgang nok for mig i denne sæson.
Med al den modgang vi har mødt i denne sæson, vil det skam også være godkendt. Til sommer skal der ske ting og sager. Masch, Song, Alves, Tello osv. skal væk.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Kubala skrev:Man giver spillerne skylden, men man burde også kigge på Tata. Skylden er i højere grad hans i dette tilfælde.
Men sjovt nok får han aldrig æren herinde, når vi vinder vigtige kampe, f.eks. som i El classico.

Syntes det er ok folk tuder herinde, når man er skuffet, men må indrømme jeg ryster lidt på noget af det jeg læser. Specielt når folk vil have Pep tilbage, som i sidste ende gav op og ikke kunne magte opgaven længere.

Spillerne har skuffet i sidste ende. Første gang vi ser Messi have så stor en off Day i en afgørende kamp. Tata er måske ikke den ideelle træner, men han prøvede at spille på en anden måde, efter peps og titos tikitaka blev lidt for forudsigelig.

Nærmeste fremtid afhænger meget af FIFAs heksejagt.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Visca El Barca skrev:
klogfyr skrev:Nej der kan være ingen tvivl om at vi mangler nyt blod. Vi kan være nok så godt et hold men når der ingen energi er, så nytter det intet. Fuldt fortjent af atletico. De ville det bare så meget mere. Er så træt af at se spillerne lalle rundt og ikke gide at løbe 2 meter for hinanden.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Helt sikkert at vi vil have godt af at købe nogle spillere. Dog skal Tata ud, ellers er det ligegyldigt egentlig. Hans taktik, vi stiller med de samme spillere, samme taktik. Ok det fungerer ikke, vi smider bare flere angribere ind og tager midtbanefolk ud, det skal nok gøre arbejdet.

Jeg tror han er den mest random træner i nyere tid. Sikke en heldig rad, og så skal Zubi virkelig kigge indad, hvordan kunne han vælge ham, uanser omstændigheder.
Tata er ikke en så god træner som Pep, det kan vi hurtigt blive enige om. Jeg ville heller ikke have noget imod at der kom en anden træner ind, hvis klubben mener, de har fundet en træner, der kan gøre det bedre.

Vi ser dog forskelligt på tingene, da jeg ikke mener at Tata er vores hovedproblem, men at det er spillerne. De mangler at give de ekstra 10 % som andre hold er villige til. Vi har nok det bedste spillermateriale til rådighed, men mange af dem har mistet den vindermentalitet, der gør, at de vil løbe det ekstra for hinanden. I dag så man en flok spillere, der ikke havde samme energi som de andre og Barca røg ud pga. det. Ja Tata begår en taktisk brøler ved at starte Alexis ude og vi ved aldrig hvilken kamp, det så ville have blevet, men sådan kan man blive ved.

Mht. indlæggene, så kunne vi ikke spille os igennem, grundet den manglende løbevillighed for hinanden. Derfor blev vi tvunget til indlæg. Jeg tror ikke Tata lavede et oplæg inden kampen, der gik ud på at give bolden til Dani og så skulle den bare ind over, hvor Messi skulle søge den. Men det blev resultatet, da Atletico lukkede ned inde i midten og vi ikke tog de løb for hinanden, som kunne skabe rod i deres organisation. Vi manglede tempo.

Hvis vi kunne få en træner, der kunne sparke de her spillere i røven og få dem til at løbe og presse som i gamle dage, så ville vi kunne vinde, men jeg tror ikke den træner findes. Jeg tror, nogle af de her spillere har opnået hvad de ville, og derfor ikke har den mentalitet til at vinde de her kampe mod godt organiserede hold, der kæmper røven ud af bukserne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster