9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20522
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

zqa skrev:
emo skrev:
zqa skrev:Ih Messi hvor er du dårlig idag. Og Alves, fuck off.
Skal nogle præstationer til før jeg kan tilgive Messi. Aldrig aldrig aldrig har jeg set ham være så ligegyldig i en så gældende kamp som denne. Som om han så at det ville blive svært og bare gemte sig for ikke at blamere sig.
Fair nok at han kan være anonym fordi han er markeret ud af kampen. Men hans arbejdsindsat og energi var jo totalt til grin.. Altså sådan virkelig latterlig pøllet.
Han havde helt sikkert ikke nemme arbejdsforhold, men han gør jo heller ikke det store for at volde Atletico problemer: Nå I er to mod en, så må I hellere få bolden, jeg gider/kan ikke i dag..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Lige fjernet min sidste Real madrid ven på face.. Jeg går i seng.. Fuck lortet. Fuck Alves, fuck Messi, fuck Cesc. Bartra og Neymar de eneste der kan være det bekendt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af maba »

Fint vi smider tito ud men tror også det skal ryddes ud i truppen. Energien har været væk siden peps sidste år. Hvis han ikke kan motivere spillerne hvem kan så.
Messi er jo helt til grin. Men så ikke noget opmuntrende fra ham overhovedet. Lad attitude magter jeg slet ikke.

Jeg er totalt pinlig berørt over indsatsen i dag. Det kan de fandme ikke være bekendt!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20522
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Xavi: "It's our fault we don't go through, we had chances to score at least the equalizer. Congratulations and good luck to Atletico." #ucl

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

FCBarcelonaChr skrev:
zqa skrev:
emo skrev:
zqa skrev:Ih Messi hvor er du dårlig idag. Og Alves, fuck off.
Skal nogle præstationer til før jeg kan tilgive Messi. Aldrig aldrig aldrig har jeg set ham være så ligegyldig i en så gældende kamp som denne. Som om han så at det ville blive svært og bare gemte sig for ikke at blamere sig.
Fair nok at han kan være anonym fordi han er markeret ud af kampen. Men hans arbejdsindsat og energi var jo totalt til grin.. Altså sådan virkelig latterlig pøllet.
Han havde helt sikkert ikke nemme arbejdsforhold, men han gør jo heller ikke det store for at volde Atletico problemer: Nå I er to mod en, så må I hellere få bolden, jeg gider/kan ikke i dag..
Nej, det er jo netop det jeg skriver.
#jesuisSheep

gygfo

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af gygfo »

Brombi skrev:Vi regner ikke med at vinde CHL Tata, men vi skal satme ikke slås af Atletico Madrid. Ny træner TAK! Vi er nogle som har været utilfredse med dig i snart et år.
Hvem kunne du tænke dig som træner?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg holder hermed med Pep resten af turneringen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Well, det var det. Simpelthen enormt skuffende. Jeg er så skuffet, det kan knapt beskrives med ord. Ikke over at vi ryger ud i kvartfinalen i Champions League. Det er til at leve med. Men at vi spiller så fænomenalt dårligt i de her to kampe er simpelthen under al kritik. Vi skaber stort set intet og sejler i defensiven i de afgørende øjeblikke.

Rent offensivt er den eneste spiller, der skal have en smule ros i dag, sådan set Neymar. Han gjorde hvad han kunne. Messi, derimod, var banens dårligste spiller. By a fucking mile. Pinligt ringe kamp af ham. Jeg tror faktisk at han smed bolden væk hver gang han havde den. Derudover havde han to kæmpe chancer som han misbrugte på det skammeligste. Han skal tage sig sammen og lade være med at være så fandens uoplagt. Og det er lige nu. Ja, jeg er fandengalemig sur på Messi. Og kom ikke her med Ballon d'Or, en milliard mål og jeg ved ikke hvad. Når man spiller sådan der, så fortjener man intet mindre end en ordentlig røvfuld og en tilsvarende stor opsang. Længere er den ikke.

Derudover spillede Bartra også ganske fint. Jeg synes som sagt også at Iniesta var god nok i første halvleg, men han faldt totalt igennem i anden halvleg.

Tata bliver presset, når vi om en måned står uden en eneste titel - for det er vitterligt sådan at jeg tror det kommer til at gå. Vi så i dag, hvor lette vi er at presse, og hvor let et hold med en stærk defensiv organisation har ved at lukke ned for vores offensiv.

Der skal ske meget til sommer, hvis vi vil spille med om mesterskabet til næste sæson. Ellers ender vi vitterligt som Manchester United, selvom jeg på ingen mulig måde har lyst til at give Morten Bruun ret i noget som helst. For det her hold fungerer bare ikke, når de afgørende kampe på den store scene skal spilles. Det frygter jeg at vi også får at se i Copa del Rey finalen i næste uge.

Jeg vil gå i seng. I morgen agter jeg at gøre dagen til et helvede, for samtlige personer jeg møder på min vej. Fordi jeg er pisse ligeglad. Nu vil jeg være sur og irriteret hele dagen i morgen og der er fandengalemig ingen der skal stoppe mig. Ikke engang møgmanden kommer til at få et ord ind.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Febrilsk, håbløst og idéforladt. Sådan vinder man ikke en fodboldkamp.
Hvis vi ser positivt på det, kan vi nu gå 100% efter ligaen og copaen - vi har alligevel ikke holdt et højt nok niveau til at blive CL-mestre i år, så det måtte ske før eller siden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er sgu ikke engang så sur. Vi havde et elendigt forsvar inden skaderne til valdes og pique. Nu er det decideret pinligt. Vi havde ingen taktik i dag og når flere spillere så rammer en decideret lorte dag så er man færdig i cl.

Hvis man skal se på det positive så skal atl madrid ud og spille nogle sindssygt vigtige kampe i cl mens vi kan satse alt på ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

FCBarcelonaChr skrev:
Xavi: "It's our fault we don't go through, we had chances to score at least the equalizer. Congratulations and good luck to Atletico." #ucl
Hvordan man tager nederlag som en mand! Den mand er Mr. Barça! Hans form er ikke den bedste for tiden, men han har masser af karakter!
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

gygfo skrev:
Brombi skrev:Vi regner ikke med at vinde CHL Tata, men vi skal satme ikke slås af Atletico Madrid. Ny træner TAK! Vi er nogle som har været utilfredse med dig i snart et år.
Hvem kunne du tænke dig som træner?
Stort set alt andet. Blev Peter Sørensen ikke fyret fra AGF for kort tid siden? Gå efter ham!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg håber fanme Atletico vinder Champions League. De spiller med mere hjerte end vi nogensinde kommer til. Det har jeg virkelig respekt for.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Alt det udslagsgivende er med Atletico. Deres taktiske oplæg, spillernes indstilling, trænerens engagement hele kampen igennem. De er ret beset langt tættere på 2-0 end vi er på 1-1.

Vi gider ikke, Tata gider ikke; spillerne har ingen gejst, intet dræberinstinkt. Mange er skyldige - sejren har mange fædre, nederlaget er dog forældreløst. I weekenden skrev jeg at det mest frustrerende var, at ikke så få spillere rundtomkring i Europa ville noget tæt på at dø, for at være med i denne her kamp og bære vores trøje. Dem der gør det optræder nonchalant, ligegyldigt, overlegent.

Jeg finder en flaske whisky, en pakke Gauloises og en plade med maestro Joe Cocker, og så må vi tage det som det kommer.

phpBB [video]

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

abx skrev:Jeg tager ikke nogen hat af. Istedet giver jeg 100% barca-spillerne skylden for dette resultat. De lod Atl dominere dem
Kan hellere ikke respektere deres måde de spiller på eller slog os på i aften ligesom jeg ikke kunne respektere Chelseas måde de slog os på. Identisk klamt.

Vores egen skyld. Føj.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster