Rejse-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af soul_pitcher »

Lopezzz skrev:Hej!
Dum spørgsmål. Kan man bruge euro i England/London eller er det kun pund de bruger?
Jeg skal der på torsdag.
Det er nok ligesom i DK. Visse steder kan du betale med euro, dog får du dine byttepenge tilbage i lokal valuta. Udover det, så er kursen nok ikke den mest fordelagtige.
Hvis jeg var dig, så tag nogle pund med hjemmefra og spar dine euro til du skal til Spanien.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Cool bro' ;-)
Jeg siger tak med denne sang :)
phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af soul_pitcher »

Haha.. :)

Jeg må ærligt tilstå, at mit brugernavn er tyvstjålet fra ham. Det vækker så mange minder fra midt 90'erne. God gammel trance.
Jeg håber, at du har fået øjene op Lopezz for ordentlig musika, i stedet for det Justin Bieber du hører.

Lige for at holde tråden on-topic, så skal jeg også til Berlin med et par af drengene i juni. Så smid endelig anbefalinger. Lige fra steder at købe knark til Bahnhof Zoo og tilbage igen.!

God vind
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Lopezzz »

@Soul tjek Musem für Naturkunden, der er dinosaurer. Must see!
Og den her hotel er perfekt http://www.wyndhamberlinexcelsior.com/
Billig, komfortable værelser, kanon god morgenmad (inkluderet i prisen for alle gæster) og tæt på alt.

Berlinmur er spild af tid.


Forresten jeg er lige vendt tilbage fra London og fandt ud af at jeg boede i Englands værste kriminelle bydel, Stratford.
Tjek det selv http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ntres.html :eek:
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har i øvrigt planer om at ramme Berlin i november, når der er 25 års jubilæum for murens fald.

Derudover skrider jeg til Italien på fredag. Her skal jeg cykle, æde pizza og æde pasta. Og sove.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af OliverDK »

Så er der sgu lige bestilt 2 måneder på Bali, New Zealand, Fiji og Thailand fra oktober til december! :cool:
Skal tage dykkercertifikat på Bali, på 9 dages hiking i New Zealand, chille og dykke på Fiji og på ø-hop i Thailand... Bliver spændende :razz:

amirjanzel

Re: Rejse-tråden

Indlæg af amirjanzel »

Tråden fortjener sgu lidt stemningsmusik,

phpBB [video]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

OliverDK skrev:Så er der sgu lige bestilt 2 måneder på Bali, New Zealand, Fiji og Thailand fra oktober til december! :cool:
Skal tage dykkercertifikat på Bali, på 9 dages hiking i New Zealand, chille og dykke på Fiji og på ø-hop i Thailand... Bliver spændende :razz:
Damn. Det kunne jo virkelig godt tænke mig. Sådan. Virkelig. Især de 9 dages hiking på New Zealand.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Storken »

Så er der bestilt rejse til efterårsferien. Første stop er Miami, hvor der skal ses Dolphins mod Packers. Dernæst går turen til Las Vegas. Til slut tager vi et smut forbi Dallas og ser Cowboys tage imod Giants. Det bliver fanme 11 fede dage :cool:

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Ronaldinho »

Hey champs!

Jeg skal for første gang ud og rejse på egen hånd (eller ja, 2 venner skal med!). Turen går til Rom i en uge. Vil lige høre om folk med erfaringer fra Italien kunne gøre mig klogere på hvor meget de skulle af med? Flybilletter, Hotel, Mad og alt andet nyttigt! Har et budget på 8000 kr., men ved ikke om jeg skal samle flere penge sammen, eller om det er nok?

Al hjælp kan bruges! :glad:
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Til folk som er vilde med byen Barcelona:
http://bigtimebcn.300000kms.net
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:
OliverDK skrev:Så er der sgu lige bestilt 2 måneder på Bali, New Zealand, Fiji og Thailand fra oktober til december! :cool:
Skal tage dykkercertifikat på Bali, på 9 dages hiking i New Zealand, chille og dykke på Fiji og på ø-hop i Thailand... Bliver spændende :razz:
Damn. Det kunne jo virkelig godt tænke mig. Sådan. Virkelig. Især de 9 dages hiking på New Zealand.

Glæder mig godt nok også.... Første gang nogensinde, jeg gerne vil have sommeren til at gå hurtigt!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Så er der bestilt tur med fly til NYC! 20 dage i løbet af juli ved East Coast. Det bliver dødlækkert. Skal i hvert fald forbi Charleston, South Carolina og Savannah, Georgia.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Rejse-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Så er der bestilt tur med fly til NYC! 20 dage i løbet af juli ved East Coast. Det bliver dødlækkert. Skal i hvert fald forbi Charleston, South Carolina og Savannah, Georgia.
West Coast bitch!
Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Rejse-tråden

Indlæg af soul_pitcher »

OliverDK skrev:Så er der sgu lige bestilt 2 måneder på Bali, New Zealand, Fiji og Thailand fra oktober til december! :cool:
Skal tage dykkercertifikat på Bali, på 9 dages hiking i New Zealand, chille og dykke på Fiji og på ø-hop i Thailand... Bliver spændende :razz:
Hikingturen til NZ er det en samlet pakkerejse, eller har du selv arrangeret det?
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster