23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

OliverDK skrev:
Michman skrev:
abx skrev:Mon bussi får karantæne for træderiet?
Selv med Barca brillerne på så vil jeg mene at han bør få en karantæne.. Det er på INGEN måde i orden.

Har du set situationen på video? Kan ikke linke lige nu, er på mobilen, men Busi bliver skubbet af Lopez, og han snitter lige Pepes krøller. Det der billede er taget fra en meget, meget uheldig vinkel og med den helt forkerte timing.
Okay.. Vil jeg fandme gerne se.. Ligner at han træder på ham, håber virkelig at det bare er en uheldig vinkel for det ligner ikke Busse at lave sådan en..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Michman skrev:
OliverDK skrev:
Michman skrev:
abx skrev:Mon bussi får karantæne for træderiet?
Selv med Barca brillerne på så vil jeg mene at han bør få en karantæne.. Det er på INGEN måde i orden.

Har du set situationen på video? Kan ikke linke lige nu, er på mobilen, men Busi bliver skubbet af Lopez, og han snitter lige Pepes krøller. Det der billede er taget fra en meget, meget uheldig vinkel og med den helt forkerte timing.
Okay.. Vil jeg fandme gerne se.. Ligner at han træder på ham, håber virkelig at det bare er en uheldig vinkel for det ligner ikke Busse at lave sådan en..

Hvis han virkelig havde trampet Pepe i hovedet, havde vi nok hørt et par udtalelser...

Men okay, måske var min beskrivelse ovenover lidt mild, men er helt sikker på, at det ikke var med vilje.

phpBB [video]


Senest rettet af OliverDK man mar 24, 2014 2:17 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Storken på er sgu sød når du skriver på madridista ;-)
Man skal træde varsomt, når man opholder sig i fjendeland :) Jeg er i hvert fald langt mere omhyggelig med min retorik, når jeg skriver derinde.

Muddi12345 skrev:Lidt for sød måske :lol:
Jeg står ved hvad jeg skriver, uanset hvor jeg skriver det. Det er dog rigtigt, at jeg pakker mine budskaber pænt ind på madridista.dk :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mener du at barcas straffespark var tynde?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

OliverDK skrev:
Michman skrev:
OliverDK skrev:
Michman skrev:
abx skrev:Mon bussi får karantæne for træderiet?
Selv med Barca brillerne på så vil jeg mene at han bør få en karantæne.. Det er på INGEN måde i orden.

Har du set situationen på video? Kan ikke linke lige nu, er på mobilen, men Busi bliver skubbet af Lopez, og han snitter lige Pepes krøller. Det der billede er taget fra en meget, meget uheldig vinkel og med den helt forkerte timing.
Okay.. Vil jeg fandme gerne se.. Ligner at han træder på ham, håber virkelig at det bare er en uheldig vinkel for det ligner ikke Busse at lave sådan en..

Hvis han virkelig havde trampet Pepe i hovedet, havde vi nok hørt et par udtalelser...

Men okay, måske var min beskrivelse ovenover lidt mild, men er helt sikker på, at det ikke var med vilje.

phpBB [video]


Så vidt jeg husker fik Pepe ikke nogen karantæne eller noget som helst andet for den sags skyld, da han med fuld overlæg trådte på Messi's hånd forrige sæson på trods af alle de kameravinkler der vidste at Pepe kiggede ned på Messi lige inden han gjorde det.

Gør selvfølgelig ikke Busquet's aktion acceptabel, men om der skal være karantæne er jeg ikke sikker på.
Senest rettet af A$AP man mar 24, 2014 2:21 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Piquénbauer skrev:Mener du at barcas straffespark var tynde?
Det skal du have lov til Storken :-) Men som Piquenbauer skriver her, så var det også lidt det jeg studsede over.
Vi er alle enige om, at Cristiano ikke skulle have straffe. Mht. Barcas to straffespark, så synes jeg at der er klart straffe i begge situationer, dog kunne det godt være, at andre dommere ikke havde dømt straffe ved Iniesta. Men at Alonso kommer for klodset ind i ham, det er der ingen tvivl om.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede

Valdes you gonna miss us..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Mener du at barcas straffespark var tynde?
Jeg er ikke fuldstændig overbevist om, at der var straffe til Neymar. Jeg har godt nok set et billede, der klart viser kontakten mellem de to spillere, men er i tvivl om det er med fuldt overlæg. Derudover overspiller Neymar.

Jeg mener til gengæld, at straffesparket til Iniesta er helt i orden. Selvom bolden måske ryger lidt væk fra ham, så bliver han klemt mellem to Real Madrid spillere.

Jeg synes dog, at de mange små marginal kendelser gik vores vej.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Ancelotti har klasse, modsat de fleste andre hos RM:

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_2
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Gense lige Iniestas mål! Det er klasse opstil, vanvittig flot mål på Bernabeu. 24 afleveringer og mål.

phpBB [video]


Tiki-tata? ;)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

@storken

Der er en gif hvor man tydeligt kan se at ramos' ben rammer neymars fod men kan ikke lige finde den. Neymar overspiller men det SKAL han gøre. Ville blive rasende hvis han ikke gjorde det. Er desuden ikke enig i at kendelserne gik vores vej. Real får (Benzema) en kæmpe chance på en offside samt ronaldos straffespark. Desuden virkede det som om dommeren havde givet besked på at han ikke ville give frispark hvis man overspillede hvilket flere real spillere led under eftersom de kastede sig ofte (ronaldo, bale, di maria).

Alt i alt synes jeg at han gjorde det imponerende godt. Og respekt for at han turde dømme de straffespark. Hvis det havde været en anden dommer så tror jeg ikke vi havde fået noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Mener du at barcas straffespark var tynde?
Jeg er ikke fuldstændig overbevist om, at der var straffe til Neymar. Jeg har godt nok set et billede, der klart viser kontakten mellem de to spillere, men er i tvivl om det er med fuldt overlæg. Derudover overspiller Neymar.

Jeg mener til gengæld, at straffesparket til Iniesta er helt i orden. Selvom bolden måske ryger lidt væk fra ham, så bliver han klemt mellem to Real Madrid spillere.

Jeg synes dog, at de mange små marginal kendelser gik vores vej.

Synes dommeren lavede en godkendt indsats. Fejl ved Reals straffe. Ja.. Det kan ske.. Neymar over spiller men som du selv siger er der kontakt, og dermed er der straffe i mine øjne og rødt kort. Iniestas straffe skal ingen gang diskuteres..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Piquénbauer skrev: Alt i alt synes jeg at han gjorde det imponerende godt. Og respekt for at han turde dømme de straffespark. Hvis det havde været en anden dommer så tror jeg ikke vi havde fået noget.
Meget enig i det sidste. Er glad for han havde modet til at dømme dem, da de er der.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

men er i tvivl om det er med fuldt overlæg.

Om det er med fuldt overlæg eller ej, hvis der er kontakt, så skal der dømmes straffe, og dømmer man straffe, må det også give rødt. Neymar overspiller, ja, men Ramos skal ikke give ham muligheden for det i første omgang. Ramos har dummet sig flere gange, og han burde have lært af det, men han begår de samme fejl. Mange "små marginale kendelser" gik Barcas veje... jo, jo, så siger vi det. ;-)
Senest rettet af Kubala man mar 24, 2014 2:42 am, rettet i alt 2 gange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster