23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

amirjanzel

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

B-Freak skrev:
Sergio Ramos: "There are some things you can't fight against. This was pre-meditated".
Billede

Why even bother get out of bed in the morning.
Senest rettet af amirjanzel man mar 24, 2014 1:15 am, rettet i alt 1 gang.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Daluigi skrev:
B-Freak skrev:
Ramos: For the sake of football and Real Madrid, I hope Undiano (referee) will never be in charge of a RM game again.
Ramos: Maybe the foul on Cristiano was outside the box. But I did not touch Neymar.
Sergio Ramos: "There are some things you can't fight against. This was pre-meditated".
Kan de ikke risikere karantæner for den slags udtalelser?

Efter min mening var Pellegrinis karantænegivende udtalelser da langt mildere end dem Real-spillerne er kommet med i dag... Så jo, det burde de kunne!
Senest rettet af OliverDK man mar 24, 2014 1:15 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Daluigi skrev:
B-Freak skrev:
Ramos: For the sake of football and Real Madrid, I hope Undiano (referee) will never be in charge of a RM game again.
Ramos: Maybe the foul on Cristiano was outside the box. But I did not touch Neymar.
Sergio Ramos: "There are some things you can't fight against. This was pre-meditated".
Kan de ikke risikere karantæner for den slags udtalelser?
Det kan de.. Men tror at sådan en handling vil hælde mere benzin på et brændene bål..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Ronaldo og al hans snak om at denne dommer er uerafaren og dårlig osv..

Dette var den dommer der dømte Copa del rey finalen i 2011 og dengang var der ikke noget problem med dommeren, fordi at Ronaldo scorede og at Real vandt.

Typisk Real Madrid, deres fans og deres spillere. Altid dommerens skyld når det ikke går deres vej.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Cristianos og Ramos' udtalelser burde give karantæner. Især Cristiano går så langt, at han anklager den spanske dommerstand for sammensværgelse.

We played against 12. It's always the same. They don't allow us. Maybe they wanted Barça back in the Liga"

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20510
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bernabeu er Messi's anden hjemmebane:
Messi has scored more Clasico goals at the Bernabeu (12) than at the Camp Nou (9) pic.twitter.com/ZHSe0ireqS [via @MessiStats]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20510
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:Ronaldo og al hans snak om at denne dommer er uerafaren og dårlig osv..

Dette var den dommer der dømte Copa del rey finalen i 2011 og dengang var der ikke noget problem med dommeren, fordi at Ronaldo scorede og at Real vandt.

Typisk Real Madrid, deres fans og deres spillere. Altid dommerens skyld når det ikke går deres vej.
Jeg ville skamme mig hvis jeg var fan af dette hold og disse spillere. Mangel på klasse er hvad det er.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

FCBarcelonaChr skrev:Bernabeu er Messi's anden hjemmebane:
Messi has scored more Clasico goals at the Bernabeu (12) than at the Camp Nou (9) pic.twitter.com/ZHSe0ireqS [via @MessiStats]

Estadio Santiago BernaLEO! :cool:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20510
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1091 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:Cristianos og Ramos' udtalelser burde give karantæner. Især Cristiano går så langt, at han anklager den spanske dommerstand for sammensværgelse.

We played against 12. It's always the same. They don't allow us. Maybe they wanted Barça back in the Liga"
Det er vildt at de kan blive ved med at græde sådan. De må da snart drukne i alt det vand.

Thiago Alcántara

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Thiago Alcántara »

Kubala skrev:Cristianos og Ramos' udtalelser burde give karantæner. Især Cristiano går så langt, at han anklager den spanske dommerstand for sammensværgelse.

We played against 12. It's always the same. They don't allow us. Maybe they wanted Barça back in the Liga"
Det ville overraske mig voldsomt hvis RFEF havde nosser nok til at uddele karantæner ovenpå denne kamp.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Oliver, dit avatar siger alt om denne aften.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

RFEF bliver jo nødt til at reagere på de real bemærkninger?! Ronaldo SKAL have karantæne! Han siger jo direkte at dommeren er købt og at forbundet er mod dem. Hvis det havde været i england så ville han min få en kamps karantæne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Er der nogen som kan svare på, hvordan jeg nemmest får lagt mit erigerede lem ned igen ovenpå denne kamp?
Du skal nok have fat i Pim de Keysergracht.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

FCBarcelonaChr skrev:
A$AP skrev:Ronaldo og al hans snak om at denne dommer er uerafaren og dårlig osv..

Dette var den dommer der dømte Copa del rey finalen i 2011 og dengang var der ikke noget problem med dommeren, fordi at Ronaldo scorede og at Real vandt.

Typisk Real Madrid, deres fans og deres spillere. Altid dommerens skyld når det ikke går deres vej.
Jeg ville skamme mig hvis jeg var fan af dette hold og disse spillere. Mangel på klasse er hvad det er.
Og Ramos er endda anfører efter Casillas, hvordan kan en vice-anfører komme med sådan nogle udtalelser om dommeren og på en måde om spaniens fodboldforbund efter han selv er skyld i at han bliver udvist? Den er hel gal i den klub.

amirjanzel

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Generelt var jeg faktisk rimelig glad for Marcelo i dag. Både hans reaktion i løbet af kampen da Neymar fik et slag, og hans efterfølgende diplomatiske optræden i pressen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster