23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14991
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

ulrich skrev:Billede

Hårdere!

Edit: Nu er jeg ikke til vold. Men Pepe.. -_-
Hvis bare det var Diego Costas fod...
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7195
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Michman skrev:Billede
:lol:

Neymar bærer rundt på det grimmeste barn ever! Tænker at forældrene nok mader den lille fyr med slangebøsse. Bare så de ikke skal tættere på end højest nødvendigt :razz:

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Hvad gjorde Tata siden at han helt neutraliserede Reals kantspil og indlæg i anden halvleg? De havde jo intet.
Først pg fremmest tror jeg, han havde et godt snak med Neymar i pausen. Han var lidt bedre til de defensive pligter. Derudover, gense kampen, Xavi blev rykket lidt og Cesc fik også en noget anderledes rolle. Dette hjalp enormt.
Fint, ville bare frem med min pointe, Tata havde indflydelse, han er ikke blot en tom kasse som står plantet ved side linjen og glor stadion reklamer.
Allez...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Fritte skrev:Hold kæft jeg elsker jer alle!!
<3
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20426
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1086 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Guardiola skrev:Rejs nu den statue af Messi. Tror aldrig der kommer en bedre fodboldspiller. Vi er satme priviligerede
Word. Hvis jeg kunne, ville jeg føde Messis børn.
Antonella taget i betragtning, da vil jeg hellere lave Messis børn.
Vil til en hver en tid vælge Leo. Overvej lige en historie at fortælle drengene:

''Drenge, kan I gætte hvem jeg knaldede i weekend? Leo-Fucking-Messi.''

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

emo skrev:Hvad gjorde Tata siden at han helt neutraliserede Reals kantspil og indlæg i anden halvleg? De havde jo intet.
Godt spørgsmål. Kredit til Tata. De havde knapt nok noget i 2. halvleg. Bortset fra Benz off-side som ikke dømmes og et straffespark som ikke skulle være der.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Den her kamp, puha... Mit hjerte har ikke godt af det længere, men den havde alt! Fortjent, enormt godt lavet af holdet. Tata formåede virkelig at sørge for at holdet ikke knækkede mentalt. Vi var nede 2 gange men formåede alligvel at komme tilbage. Tror også Xavi har en del af fortjenesten!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Link til download af kampen, Lopezzz?..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Blau, angående din usikkerhed på Inis straffe, så ser jeg sådan her på det: var det sket uden for feltet var der blevet fløjtet for frispark. Et frispark om bolden er tabt eller ej, er stadig et frispark.
Allez...

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Jeg har undervisnign i morgen, og jeg har drukket flere øl end hvad der lige er fair for at holde styr på nerverne. I det mindste sover jeg godt og får en god dag i morgen.

En af de bedste fodboldkampe jeg nogensinde har set mht. til underholdning, og det faktum at vi er b0ss på deres hjemmebane er lækkert!

Sov godt i Visca el Barça!
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Glæder mig til Ray lights, hvis han overlevede hele kampen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20426
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1086 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Badabing skrev:Jeg har undervisnign i morgen, og jeg har drukket flere øl end hvad der lige er fair for at holde styr på nerverne. I det mindste sover jeg godt og får en god dag i morgen.

En af de bedste fodboldkampe jeg nogensinde har set mht. til underholdning, og det faktum at vi er b0ss på deres hjemmebane er lækkert!

Sov godt i Visca el Barça!
Jeg skal også i skole, men det er fucking lige meget nu. Vi har kneppet Real på deres klamme stadion og det er det der er vigtigst nu. Hvor er jeg dog lykkelig over kampens resultat. Messi er guddommelig.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:Først og fremmest tillykke til os alle zu sammen med en herlig sejr. Det er sådan en sejr der kan være vendepunktet i sæsonen.
Lige over. Dejlig sejr. Næsten lige så stort som international gråspurvedag.
Blaugrana92 skrev:Sidst vil jeg lige slå et slag som jeg flere gange har slået. Et slag for at forsvarsspillere skal have lov til at stå helt stille. [...]
Helt enig, det har også irriteret mig grænseløst ind til flere gange. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor det skal være på den måde.

Blaugrana92 skrev:For så vidt angår Neymar, så var han altså heller ikke helt så ringe som mange gør ham til. Han brænder en ordentlig chance hvor han har en friløber, men udover det gør han altså også mange gode ting. Han lægger op til Messi's første mål og han fremtvinger det første straffespark, samt udvisningen. Han har stadig svært ved at finde ud af, hvornår han skal aflever og hvornår han skal drible, men jeg tror stadig på at det blot er et spørgsmål om at vænne sig til en anderledes spillestil. Det var ikke nogen god eller dårlig kamp fra Neymar. Det var en godkendt kamp, hverken mere eller mindre.
Jeg synes også folk er lige hårde nok ved Neymar. Offensivt synes jeg han er ganske fint med i spillet, men defensivt er han simpelthen nødt til at arbejde noget mere (som du også er inde på). Hvis bare han lavede halvt så meget som Pedro defensivt, så var sagen en helt anden.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:Jeg synes også folk er lige hårde nok ved Neymar. Offensivt synes jeg han er ganske fint med i spillet, men defensivt er han simpelthen nødt til at arbejde noget mere (som du også er inde på). Hvis bare han lavede halvt så meget som Pedro defensivt, så var sagen en helt anden.
Enig. Man fik et skræmmende billede af, hvor ofte Neymar egentlig står stille, da man så gennemsnitshastigheden hos henholdsvis Neymar og Cesc. Så vidt jeg husker havde Neymar løbet 6,7 kilometer i timen, mens Cesc havde løbet 7,5 kilometer i timen. Og nu er det jo ikke ligefrem fordi, at Cesc er mest kendt for hverken udholdenhed eller hurtighed. Jeg kunne godt tænke mig at se en tilsvarende statistik for Jordi Alba, Dani Alves og Pedro.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Dette er dog det sjoveste Real Madrid fan indlæg jeg har set på facebook idag:


RM fan:"Ufortjent rødt der fører til straffe og jeres sejr. Puha"
Svar: "Piv piv piv, Ramos kan bare ikke styre sig og Ronaldo fik vidst også lidt foræret"
RM fan: "det røde kort var ufortjent, siger intet til straffet, men det sku ha været gult"
svar: "Han er sidste mand?"
RM fan: "Men var det til rødt, se bort fra den latterlige regel"
svar: " Haha du kan sku da ikke se bort fra en regel? "


Og så blev der ikke svaret mere :grin:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst