23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Kubala skrev:I know, who Sylar is... but I'm not gonna tell. I må gætte jer frem til det.


Billede
Can't be. Han sætter komma og starter med stort.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Sylar skrev:
Storken skrev: Er du sikker på, at du er Barca fan?
Ja, det er jeg ikke :mrgreen: Fan er et stort ord synes jeg, så meget går jeg slet slet ikke op i det, medmindre jeg selv spiller, vil mere sige at jeg holder med nogen, i spanien holder jeg med Barcelona men kan også gode lide Ronaldo og Di Maria.
Har du haft en bruger herinde før?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Neymar er ikke på toppen men han starter fordi der står sikkert i hans skide kontrakt at han SKAL spille de store kampe. Håber jeg tager fejl.
Vi kan nemt ende med at ydmyge puta foran deres egen publikum og det sker med denne opstilling:
Valle
Ingen forsvar
Bussi-Xavi-Ini
Pedro-Messi-Sanchez

Vi har gjort det før og vi kan gøre det igen. Jeg forudser mindst 3 kasser fra vores side (0 selvmål) :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Kan man forvente at støde på ligesindede hvis man tropper op på den sydafrikanske søndag aften? :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Oh God, Di Maria ... verdens mest overtændte, idiotiske fodboldspiller.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Hvorfor skal den dog ligge oveni Brøndby - OB kampen?!!! Jeg får ikke set hele første halvleg.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Culé skrev:Kan man forvente at støde på ligesindede hvis man tropper op på den sydafrikanske søndag aften? :glad:
Den hedder Magraths igen! Jeg er i hvert fald derinde. Begravet under et tungt tæppe af Estrella.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Sv: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

zqa skrev:Hvorfor skal den dog ligge oveni Brøndby - OB kampen?!!! Jeg får ikke set hele første halvleg.
Det gør den da heller ikke.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Sv: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Lasse N skrev:
zqa skrev:Hvorfor skal den dog ligge oveni Brøndby - OB kampen?!!! Jeg får ikke set hele første halvleg.
Det gør den da heller ikke.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Når man er på stadion gør den.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Hvis vi taber, så er vi 99% ude af mesterskabskampen. Spiller vi uafgjort er vi 90% ude. Vinder vi er vi 60% ude.

Sådan ser jeg på det. Husk at selvom vi vinder, er vi stadig 1 point bagefter. Efter Clásico er der 9 kampe igen, og vi skal stadig møde Atletico. Men vi kan stadig pille glansen af deres trofæ med en sejr - i begge indbyrdes opgør.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Bager skrev:Hvis vi taber, så er vi 99% ude af mesterskabskampen. Spiller vi uafgjort er vi 90% ude. Vinder vi er vi 60% ude.
Mellemregninger, tak.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Billede
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er godtaget. Stærkt arbejde!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Guillem Balagues artikel om El Clasico, Messi og Cristiano osv.
El Clasico: 'Lionel Messi and Cristiano Ronaldo are back to their best'

Messi's talents are wasted in a team that doesn't give him the ball, that doesn't open up space, that doesn't run in behind the defenders, that doesn't pressure and steal the ball early.


Discipline

I was interested to see Alexis Sanchez and Pedro play on Sunday - and even more interested by the reaction of Gerardo Martino.

After the game Martino's words came across a little bit like someone saying 'cheers guys, thanks for your help; you are the perfect players because you give us what we want - but I've got a different team in mind for El Clasico'.

In theory that would seem to suggest a recall for Neymar and Cesc Fabregas, which would make Barcelona a team of four midfielders again - the players' preferred choice for the big games.

There is a something of a compromise between the team Tito Vilanova wanted at the beginning of the season and the team that the players feel more comfortable with because, as I've been saying all season, this is essentially a team made for Xavi. That means that he's got to play in a certain way.

If Barcelona want to change the way they play, then they need different players. A team made for Xavi is more comfortable with more possession and that's what Barcelona will have against Real Madrid. So that's what I think they will go with.

But if they do go down that road it means they have less depth and it is absolutely essential that Barcelona get Neymar more active because at the moment the striker is struggling to play the way he did before Messi got injured.

A winger needs to have enough discipline to run both ways, forward and backwards on the pitch, but Neymar doesn't seem to have that tactical discipline anymore. He looks distracted.

So should Pedro play instead of Neymar? Perhaps - but I'd suggest that the way that Martino was talking indicates that he'll go with Neymar.
http://www1.skysports.com/football/news ... their-best

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Bliver afgjort en møg svær kamp..

Madrid kan spille afventende og vente på at vores til tider for statiske udebanespil kan brydes – og så kan de smide et alvorligt tryk på bagkæden – som vi kender..

De vil bryde os når vi rammer deres halvdel og iscenesætte de tre foran.

Jeg frygter virkelig alvorligt for udfaldet af denne her kamp..

Vi har været elendige i, og tabt de seneste to udekampe, og Madrid har ikke tabt i 28 kampe i streg!
De virker meget fokuseret og i sync i øjeblikket – og deres offensiv overstråler vores defensiv..

Kunne være så fedt at sætte kritikerne på plads – men – tror ikke vi gør det :(
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster