8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:Flot indsats egentlig i en sæson, som bare have været en stor festfyrværkeri. En dejlig træner vi har fået os, en mand der har en gennemført Barca filosofi. Han skal bare have de næste 100 transfervinduer til at sætte sit præg på holdet. Hurra for vores kære argentinsk træner og alle hans tilhængere.
phpBB [video]

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg frygter virkelig Man City kampen, selv om vi fører med 2 mål.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Denne sæson skal bare overståes.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

amirjanzel skrev:
Visca El Barca skrev:Flot indsats egentlig i en sæson, som bare have været en stor festfyrværkeri. En dejlig træner vi har fået os, en mand der har en gennemført Barca filosofi. Han skal bare have de næste 100 transfervinduer til at sætte sit præg på holdet. Hurra for vores kære argentinsk træner og alle hans tilhængere.
Easy there, mr. Sarcasm.
Blot fordi du skifter brugernavn, er det ikke ensbetydende med, at jeg vil spilde min tid på at svare tilbage på dit indlæg ;-)

Bare for at slå det fast en sidste gang :smile:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

abx skrev:Det pisser mig af at ingen spillere prøver at få de andre igang. Bringe gejst og vilje. Råbe lidt. Whatever
Puyols fravær er tydeligt i stunder som denne.

Tror vi snart skal acceptere at vi ikke kan leve på Pep euforien længere. Profiler som Puyol og Xavi er ikke de samme og vi har ikke formået at fornye os godt nok, hvis man ser på hele truppen. Ja Tata har måske ikke samme autoritet som de top trænere vi kender, men jeg har meget svært ved at have ham som den store synder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Man kan svine tata men når et så stærkt hold ikke kan slå valladolid så er der noget helt galt. Jeg ved seriøst ikke hvad de laver?
Ja, at træneren ikke gør sit arbejde godt nok? Kunne det egentlig tænkes, at det var en fjern mulighed og det ikke bare er spillerne, der er skyld i det hver evig eneste gang?

Hvordan var denne indsats meget anderledes end størstedelen af de andre i denne sæson? Hvis man lige ser bort fra det negative resultat.
Man kunne starte med at kunne aflevere bolden? De kunne jo ikke ramme hinanden. Det er sgu ikke tatas skyld at bussi, xavi, cesc ikke kan ramme noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hey drenge? Vi har da i det mindste vundet Super cuppen! Så ved vi hvad Real gik igennem sidste sæson.

amirjanzel

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Visca El Barca skrev:
amirjanzel skrev:
Visca El Barca skrev:Flot indsats egentlig i en sæson, som bare have været en stor festfyrværkeri. En dejlig træner vi har fået os, en mand der har en gennemført Barca filosofi. Han skal bare have de næste 100 transfervinduer til at sætte sit præg på holdet. Hurra for vores kære argentinsk træner og alle hans tilhængere.
Easy there, mr. Sarcasm.
Blot fordi du skifter brugernavn, er det ikke ensbetydende med, at jeg vil spilde min tid på at svare tilbage på dit indlæg ;-)

Bare for at slå det fast en sidste gang :smile:
I think you just did.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Alcantara »

Skandaløs indsats. Der skal ske en større udrensning i truppen til sommer, og det kan ikke gå hurtigt nok.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Det værste ved det her er jo faktisk at man ved at der ikke kommer nogle konsekvenser af dette..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Storken skrev:Emo kan du huske hvad du skrev tidligere ? ;-)

4.500kr lige ned i lommen...
Awesome situationsfornemmelse. I en kamptråd efter nederlag til bundprop og mulugvis smudt nederlaget væk - så skal du fryde over nederlaget fordi du vandt på din odds
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:
Visca El Barca skrev:Flot indsats egentlig i en sæson, som bare have været en stor festfyrværkeri. En dejlig træner vi har fået os, en mand der har en gennemført Barca filosofi. Han skal bare have de næste 100 transfervinduer til at sætte sit præg på holdet. Hurra for vores kære argentinsk træner og alle hans tilhængere.
phpBB [video]
Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg ellers skulle skrive. Jeg forstår det simpelthen ikke. Ja Tata blev smidt ind, men hvis han forestiller sig at være en toptræner og går med til at acceptere rollen som træner for FC Barcelona, kan han ikke bruge dette som en undskyldning.

Han havde alligevel tid nok til at ændre på holdet, hvis det var dét, han ville. Nu er der gået størstedelen af sæsonen, holdet skulle toppe formmæsigt på denne tid af sæsonen. Træneren har selv sagt, at hans trup er i topform. Alligevel får vi præstationer ala det vi har set, gang på gang. Nogen gange er resultat anderledes, men spillet er mere eller mindre det samme.

Når dette sker, har man simpelthen en tendens til at skyde skylden over på spillerne. Personligt synes jeg, at disse spillere har opbygget mere kredit end, at de skal beskyldes for manglende over, motivation, lyst og alt der hører til. Disse spillere har altså modbevist og gjort denne påstand til skamme, så mange gange før, at det i mine øjne er fuldstændig unuanceret kritik.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Man kan svine tata men når et så stærkt hold ikke kan slå valladolid så er der noget helt galt. Jeg ved seriøst ikke hvad de laver?
Ja, at træneren ikke gør sit arbejde godt nok? Kunne det egentlig tænkes, at det var en fjern mulighed og det ikke bare er spillerne, der er skyld i det hver evig eneste gang?

Hvordan var denne indsats meget anderledes end størstedelen af de andre i denne sæson? Hvis man lige ser bort fra det negative resultat.
Forskellen er at denne kamp skabte vi jo INTET! Heller ikke da vi kom bagud.
Det har vi ellers set mange gange tidligere, Visca. Det kan du ikke undsige dig!

Når det så er sagt, så kan man da forhelved ikke støtte idioten mere. Jeg gav ham virkelig chancen, og troede på at når resultaterne var der, så måtte han da kunne udvikle på konceptet. Men NEJ.

Når korthuset vælter for Tata, så drømmer han sig væk til en segunda liga! Han skal fyres indenfor de næste 24 timer! Og ja! Fuck City kampen. Han skal bare ud!! Vi viste sidste år, at vi er bedre uden sådan en idiot som Tata! Han har ødelagt os
Forumlegende

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Det var en kollektiv fuckup. Så mange fejlafleveringer og misforståelser. Det var elendigt. Intet hang sammen og kun få gange så jeg trekanter, ellers var det max 2 afleveringsmuligheder. Intet løb
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Samtlige spillere var decideret elendige i dag, der er ikke så meget der. Denne kamp var en typisk kamp for os i denne her sæson, jeg ved ikke hvad der går galt.

En ting er dog sikkert og det er at der skal ske noget med truppen, hent nyt blod ind, jeg bliver rasende af at se på S.Roberto, Tello, Song, Montoya på FC Barcelona's bænk som spillere der skal ind og ændre kampen til vores fordel, se på de andre topklubber i Europa.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster