8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

A$AP skrev:Hvad har du dog gang I Busquets?
Endelig nogen der fanger hvor elendig tossen er i år! Vammel attitude. Pisser bolde væk konstant! Cesc er også fed og vammel i dag
Forumlegende

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Efter kampen får man sikkert at høre hvor svært det er at spille ude mod et hold der kæmper for at undgå nedrykning. Se nu i øjnene at niveauet er bekymrende lavt, det uhyggelige er jo netop at man har set super niveau i kampen mod Ajax og Celtic på hjemmebane i CL og kampen mod Real Madrid i ligaen, så kampe som den her er skide frustrerende for man ved godt at de kan spille væsentlig bedre. Der skal gives røvfuld i omklædnigsrummet i pausen
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi kan overhovedet ikke ramme hinanden. Lang aflevering, kort aflevering - rammer ingen. Jeg ved ærlig talt ikke hvad vi skal gøre for at få rette op på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Der er alt for mange herinde som ser det som en guddommelig ret, at vi skal gennemtæve Valladolid på udebane. Det er da forfriskende, at kampens resultat ikke var givet på forhånd. Det gør kampene lidt mere interessante.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:Hvis det ikke var fordi, at det var Song der var på bænken skulle Busquets fandme ud! Kæft det ringe.
Hvis vi kunne, skulle hele holdet ud. Det gør fysisk ondt at se på.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Busi har haft nogle kampe her i denne sæson, hvor han har været ringe, men han har ellers været stabil.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Når man støtter sit hold, forventer man altså også at få et minimum af en indsats retur. Vi har ikke engang fået en indsats i dag. Ikke noget der minder om det. Derfor synes jeg faktisk at det er helt i orden at give dagens 11 spillere en stor fed fuckfinger. Det her kan de simpelthen ikke være bekendt. Overfor os, overfor dem selv, men vigtigst af alt overfor klubben. Der skal rulle hoveder til sommer, for der er et eller andet der er råddent på det her hold. Der skal simpelthen bare luges ud.

Mortifera81

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Mortifera81 »

Vi har spillet mange forfærdelige halvege i 2014, men dette er dog den værste.

Jeg er decideret rystet!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
A$AP skrev:Hvad har du dog gang I Busquets?
Endelig nogen der fanger hvor elendig tossen er i år! Vammel attitude. Pisser bolde væk konstant! Cesc er også fed og vammel i dag
Åh, pak dog din nedladende attitude væk, som om vi bare sidder og glor os blinde på Busquets. Jeg tror ikke der er nogen der er tvivl om at Busquets spiller fænomenalt ringe i dag.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Sv: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

Tello skrev:NEYMAR DU PISSER MIG AF! HVORDAN KAN DU GÅ FRA AT SCORE 3 MÅL OG LAVE SHOW FODBOLD, TIL AT VÆRE FULDSTÆNDIG UDUELIG!
Holdets spillestil passer ikke til Neymar. Han skal have plads samt muligheden for at accelerere i omstillinger, hvilket barca spiller alt for passivt og or lidt direkte til

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Jeg skal ud og spise her kl. 6 inden jeg drikker mig pissefuld i aften, så får ikke set 2. halvleg. God kamp og god lørdag
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Vores forsvar virker som om det er træt af at leve.

Jeg kræver faktisk Piques hoved på et sølvfad når vi endegyldigt har smidt ligaen. Bare for at statuere et eksempel over for de øvrige ellers udmærkede stamspillere.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Badabing skrev:Jeg skal ud og spise her kl. 6 inden jeg drikker mig pissefuld i aften, så får ikke set 2. halvleg. God kamp og god lørdag
Gid jeg rent faktisk skulle noget, så jeg havde en ordentlig undskyldning for at slippe væk fra de her pinsler.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
Badabing skrev:Jeg skal ud og spise her kl. 6 inden jeg drikker mig pissefuld i aften, så får ikke set 2. halvleg. God kamp og god lørdag
Gid jeg rent faktisk skulle noget, så jeg havde en ordentlig undskyldning for at slippe væk fra de her pinsler.
Ja en undskyldning for at skride fra det hele havde været rart.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:
A$AP skrev:Hvad har du dog gang I Busquets?
Endelig nogen der fanger hvor elendig tossen er i år! Vammel attitude. Pisser bolde væk konstant! Cesc er også fed og vammel i dag
Åh, pak dog din nedladende attitude væk, som om vi bare sidder og glor os blinde på Busquets. Jeg tror ikke der er nogen der er tvivl om at Busquets spiller fænomenalt ringe i dag.
Vidste du ville føle dig truffet - for ja du stirrer dig ufattelig blind på mandens elendighed. Det er ikke kun denne kamp, det er det meste af denne sæson

Men fred være med det, du har selv indrømmet du kunne dræbe en Bjørn. Så skal ikke skændes med dig
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster