Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_1

Den elendige motivator, tata, har fået cesc til at føle sig vigtig igen ;-)
Bare dét at Iniesta og Cesc shiner for tiden vil være en kæmpe bedrift af Tata, især hvis det samme billede er gældende indtil slutningen af sæsonen. Det er vitalt at vi får vores midtbanestjerne igang.

Tata har også fået gjort Alexis mere skarp.
Enig... men vi skal have en midtbanespiller til. Song og Macherano er ikke gode nok offensivt. Roberto er for ung, og Thiago er væk. Der mangler en - Thiago havde fået enormt meget spilletid, hvis han var blevet - dumt af ham. Hvis Iniesta eller Fabregas bliver skadede, så har vi et stort problem.


Hej, Blaugrana92, jeg befaler dig til at lave en liste igen med mål scored og assist (er det sådan man beder om ting?).
Genopbygning status: færdig.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

jeg befaler dig til at lave en liste igen med mål scored og assist (er det sådan man beder om ting?).

Umiddelbart er det ikke sådan man beder om ting; altså at befale nogen om det. Det er jo en ordre. Man beder pænt om det. :)

Blau er dog cool, så mon ikke, han alligevel laver den liste.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså ligesom denne her, Jurij?
Blaugrana92 skrev:Cesc, dit bæst. Du burde slet ikke være helt deroppe, du er midtbanespiller.

Billede

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Blau forstår ikke bløde hentydninger, og søde ord. Han modaget der kun hårdt, så ordre og befalinger er Blau way! Det er han glad for, for så kilder det, det helt rigtige sted.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Blau forstår ikke bløde hentydninger, og søde ord. Han modaget der kun hårdt, så ordre og befalinger er Blau way! Det er han glad for, for så kilder det, det helt rigtige sted.

:lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Emo har ret, jeg elsker når det kilder lige en tre-fjerdedele nede af venstre baglår. Uha.

Billede

Jeg har vendt den om, sådan at assists vægter højere end mål. For ellers ville Cesc være nummer 11. Jeg giver ikke meget for at en eller anden knøs med navnet Daniel S. har scoret 16 mål og kun lagt op til 4. Så er Cesc mere imponerende.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Damn hvor er Diego Costa ikke andet end en målscorer. Troede faktisk at han ville have nemmere ved at sætte andre op, faktisk. Fed oversigt Blau.
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:Emo har ret, jeg elsker når det kilder lige en tre-fjerdedele nede af venstre baglår. Uha.

Billede

Jeg har vendt den om, sådan at assists vægter højere end mål. For ellers ville Cesc være nummer 11. Jeg giver ikke meget for at en eller anden knøs med navnet Daniel S. har scoret 16 mål og kun lagt op til 4. Så er Cesc mere imponerende.
Det er noget af en liste, alle spillerne er fantastiske. Godt at se 4 Barca-spillere i streg. Det viser blot kvaliteten i angrebet - vi har Europas bedste angreb, intet mindre. Og endda en tidligere Barca spiller på nr.2 - farligt.

Jeg havde håbet på, at Fabregas havde gjort det bedre. Men nu er Messi kommet på listen, og så er der ikke meget at gøre.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Det er vilde tal, 12 assist allerede alene i La Liga, sidste år var han jo også assist vild og endte på 11 assists på en hel sæson i La Liga. Cesc er awesome.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Ifälge noget statistisk jeg læste, har Cesc scoret flere mål og givet flere assist end Illaramendi, Xabi Alonso, Isco og Modric, tilsammen. Se, det er vildt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Ifälge noget statistisk jeg læste, har Cesc scoret flere mål og givet flere assist end Illaramendi, Xabi Alonso, Isco og Modric, tilsammen. Se, det er vildt.
Altså i samme tidsperiode eller hvad? For det kan jeg da hurtigt finde ud af. ;-)

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Ifälge noget statistisk jeg læste, har Cesc scoret flere mål og givet flere assist end Illaramendi, Xabi Alonso, Isco og Modric, tilsammen. Se, det er vildt.
Altså i samme tidsperiode eller hvad? For det kan jeg da hurtigt finde ud af. ;-)
Det var vist bare denne sæson ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:
Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Ifälge noget statistisk jeg læste, har Cesc scoret flere mål og givet flere assist end Illaramendi, Xabi Alonso, Isco og Modric, tilsammen. Se, det er vildt.
Altså i samme tidsperiode eller hvad? For det kan jeg da hurtigt finde ud af. ;-)
Det var vist bare denne sæson ;-)
Ålrajt, ellers lød det nu også lidt vildt. Isco har da i hvert fald en håndfuld mål og assists fra sidste sæson. ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Most assists in the Liga this season: Cesc 12 - Koke 9 - Bale 9 - Vela 8 - Messi 8 #fcblive [via #ligabbva]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Cesc: We deserve the criticism we received [MD]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster