1/2 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Hey real gæster! I vinder stadig ikke en skid i år!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Elbarca »

Vi spillede godt den første halve time. Derefter tog vi det alt for afslappet og så scorede de. Men hvad der gik galt i anden halvleg, skal der nok psykologer på banen for at gennemskue. Det var en alt for tam indsats.

Vi må håbe Madrid klubberne dummer sig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Badabing skrev:God start på lortemåneden februar.
Vi kan da håbe på at vi har toppet i elendighed, men jeg tvivler.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af abx »

Alves, pique og Valdes var skandaløs ringe
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Luis Enrique »

Brombi skrev:Gad vide hvilken mod reaktion der kommer. .
Kommer der mon nogen? Og hvad kan den indeholde? Bortset fra Neymar og Puyol spillede vi jo de stærke kort vi har. Det er lidt svært at tro på, at Alex Song, Sergi Roberto eller Adriano var dem, der kunne have gjort forskellen her til aften.

Det er ret svært at se hvor forandringen skal komme fra. Det ligner netop en kollektiv mentalitets- og formkrise.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af rummenigge »

Depressing... kalder på en seriøs opvågning. Suk.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Dytrax »

Tror sjældent jeg har råbt så meget af fjerneren! :devil:

Det ville være dejligt om marginalerne igen ville være på Messis side. Håber på at det snart går den anden vej.

Og det der røde kort til Alba, det var tyndere end en myg med spiseforstyrrelse.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Daluigi »

Jeg er ved at være der nu, hvor at min tålmodighed slipper op med Tata.

Jeg har længe rost ham og med rette. For resultaterne kom i hus, og vi lukkede godt af nede bag i.
Men nu står vi med et 2014, hvor vi spiller ikke blot dårligt, men direkte UGIDELIGT!!! Se lige de fucking mål de laver i dag! INGEN nærkampe bliver vundet! Busquets pisser bolde væk som aldrig set før, og Alves gider ikke hoppe.
Vi lukker fucking 3 mål ind på hjemmebane mod et midterhold! Det her er uacceptabelt og det styrer kun mod en vej - 3. pladsen....

Jeg gider ikke engang snakke om CL eftersom vi bliver smidt ud med samlet 8-3 hvis vi er heldige.
Jamen altså hvilke gode hold har vi slået denne sæson? Real?... Og her ku vi snildt have smidt føringen væk hvis ikke det havde været for Valdes, som i dag står fuldstændig idiotisk ringe! Deres 2. mål fik mig til at smadre mit knæ ned i et træbord så det flækkede - no shit jeg kunne i det øjeblik have dræbt nogen. Godt jeg så kampen alene.

Spillerne virker så mætte, Messi virker SÅ forudsigelig siden han er kommet tilbage har vi jo spillet direkte dårligt! Manden kvæler holdets tempo med hans forudsigelige træk mod venstre. Tata SKAL simpelthen være i stand til i pausen at råbe spillerne i gang! Det er bare ikke i orden at levere sådan en 2. halvleg her, efter at have smidt vores føring på LALLERI på midtbanen og i forsvaret. Busquets er så pisse dårlig så fat det dog mennesker. Masch ligeså !

Ja, jeg er skuffet og såret over den her præstation. Jeg synes stadig ideen med Tatas spil er fantastisk. Vi eksekverer den bare ikke, og han kan tilsyneladende slet ikke råbe spillerne i gang når de spiller arrogant! Fy for satan hvor skulle de skamme sig.

Dette er ikke blot en enlig smutter efter 26 hjemmesejre i streg. Dette er resultatet af et 2014 hvor vi har spillet katastrofalt ringe og effektivt smidt en 6 points føring.... Nu taber vi endda i egen hule. Fuck hvor er det ringe.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Visca El Barca »

Denne kamp mindede mig om kampen på Bernabeu hvor vi vandt 3-1 efter at have været bagud. Her var det bare omvendt. Vi starter rigtig godt, som lyn og torden, bringer os også foran. Deres træner læser os, og får organiseret sit hold og ligeså stille faldt vores spil fra hinanden og tilsidst var det tæt på katastrofe. Det er som om vi fik os et chok, som vi ikke kunne komme ud af og videre fra. Bekymrende. Vi kommer altså til at møde bedre spillere end Valencias, bedre hold end Valencia og bedre trænere end Pizzi. Der skal strammes op.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Dytrax »

Ja, det er pisseelendigt og City voldtager os på kryds og tværs hvis det er med samme indstilling. :sørgelig:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Man må tage det sure med det søde. Hvis den her kamp ender med at koste mesterskabet så kan det endelig være vi får den udskiftning som truppen har brug for. Jeg vil ikke angribe de enkelte spillere (udover tello og song) men der er desværre nogle som skal videre. Og så skal vi have noget nyt blod ind.

Man vinder ikke alle kampe og i dag var vi elendige. Men det sker og livet går videre. Nu skal vi rejse os igen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:Jeg er ved at være der nu, hvor at min tålmodighed slipper op med Tata.

Jeg har længe rost ham og med rette. For resultaterne kom i hus, og vi lukkede godt af nede bag i.
Men nu står vi med et 2014, hvor vi spiller ikke blot dårligt, men direkte UGIDELIGT!!! Se lige de fucking mål de laver i dag! INGEN nærkampe bliver vundet! Busquets pisser bolde væk som aldrig set før, og Alves gider ikke hoppe.
Vi lukker fucking 3 mål ind på hjemmebane mod et midterhold! Det her er uacceptabelt og det styrer kun mod en vej - 3. pladsen....

Jeg gider ikke engang snakke om CL eftersom vi bliver smidt ud med samlet 8-3 hvis vi er heldige.
Jamen altså hvilke gode hold har vi slået denne sæson? Real?... Og her ku vi snildt have smidt føringen væk hvis ikke det havde været for Valdes, som i dag står fuldstændig idiotisk ringe! Deres 2. mål fik mig til at smadre mit knæ ned i et træbord så det flækkede - no shit jeg kunne i det øjeblik have dræbt nogen. Godt jeg så kampen alene.

Spillerne virker så mætte, Messi virker SÅ forudsigelig siden han er kommet tilbage har vi jo spillet direkte dårligt! Manden kvæler holdets tempo med hans forudsigelige træk mod venstre. Tata SKAL simpelthen være i stand til i pausen at råbe spillerne i gang! Det er bare ikke i orden at levere sådan en 2. halvleg her, efter at have smidt vores føring på LALLERI på midtbanen og i forsvaret. Busquets er så pisse dårlig så fat det dog mennesker. Masch ligeså !

Ja, jeg er skuffet og såret over den her præstation. Jeg synes stadig ideen med Tatas spil er fantastisk. Vi eksekverer den bare ikke, og han kan tilsyneladende slet ikke råbe spillerne i gang når de spiller arrogant! Fy for satan hvor skulle de skamme sig.

Dette er ikke blot en enlig smutter efter 26 hjemmesejre i streg. Dette er resultatet af et 2014 hvor vi har spillet katastrofalt ringe og effektivt smidt en 6 points føring.... Nu taber vi endda i egen hule. Fuck hvor er det ringe.
Træk vejret dybt! Vi var ELENDIGE og alle er ekstremt skuffede men intet er tabt endnu. Håber forresten at klubben appellerer albas andet kort. Der var ikke gult. Men man skal vel komme fra madrid for at få et kort omstødt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:Jeg er ved at være der nu, hvor at min tålmodighed slipper op med Tata.

Jeg har længe rost ham og med rette. For resultaterne kom i hus, og vi lukkede godt af nede bag i.
Men nu står vi med et 2014, hvor vi spiller ikke blot dårligt, men direkte UGIDELIGT!!! Se lige de fucking mål de laver i dag! INGEN nærkampe bliver vundet! Busquets pisser bolde væk som aldrig set før, og Alves gider ikke hoppe.
Vi lukker fucking 3 mål ind på hjemmebane mod et midterhold! Det her er uacceptabelt og det styrer kun mod en vej - 3. pladsen....

Jeg gider ikke engang snakke om CL eftersom vi bliver smidt ud med samlet 8-3 hvis vi er heldige.
Jamen altså hvilke gode hold har vi slået denne sæson? Real?... Og her ku vi snildt have smidt føringen væk hvis ikke det havde været for Valdes, som i dag står fuldstændig idiotisk ringe! Deres 2. mål fik mig til at smadre mit knæ ned i et træbord så det flækkede - no shit jeg kunne i det øjeblik have dræbt nogen. Godt jeg så kampen alene.

Spillerne virker så mætte, Messi virker SÅ forudsigelig siden han er kommet tilbage har vi jo spillet direkte dårligt! Manden kvæler holdets tempo med hans forudsigelige træk mod venstre. Tata SKAL simpelthen være i stand til i pausen at råbe spillerne i gang! Det er bare ikke i orden at levere sådan en 2. halvleg her, efter at have smidt vores føring på LALLERI på midtbanen og i forsvaret. Busquets er så pisse dårlig så fat det dog mennesker. Masch ligeså !

Ja, jeg er skuffet og såret over den her præstation. Jeg synes stadig ideen med Tatas spil er fantastisk. Vi eksekverer den bare ikke, og han kan tilsyneladende slet ikke råbe spillerne i gang når de spiller arrogant! Fy for satan hvor skulle de skamme sig.

Dette er ikke blot en enlig smutter efter 26 hjemmesejre i streg. Dette er resultatet af et 2014 hvor vi har spillet katastrofalt ringe og effektivt smidt en 6 points føring.... Nu taber vi endda i egen hule. Fuck hvor er det ringe.
Træk vejret dybt! Vi var ELENDIGE og alle er ekstremt skuffede men intet er tabt endnu. Håber forresten at klubben appellerer albas andet kort. Der var ikke gult. Men man skal vel komme fra madrid for at få et kort omstødt.
Læs hvad jeg skriver - Vi ER elendige. Det er ikke kun den her kamp hvor vi VAR elendige....

Spillerne gider ikke kæmpe for det. Der trænger til en stor udrensning på midtbanen og forsvaret især
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Synes personligt ikke at det har været så slemt. Vi er dog underligt nok faldet i niveau siden messi er kommet tilbage. Vi er blevet for nemme at læse. Men jeg er dog helt med på at der er brug for en udrensning og det har der efterhånden været i et par sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af klogfyr »

For mig at se er vores store problem, udover forsvaret, vores midtbane. Xavi og Iniesta er og har været vores omdrejningspunkt og dem, der dirigerede alt. Xavi og Iniesta er ikke hvad de har været. Tempoet er gået gevaldigt ned, de er blevet langsommere i opfattelsen og udførelsen og de dikterer ikke spillet i samme grad som før. De har aldrig været indpiskere eller fysiske eller kunne skyde udefra og nu hvor de andre hold har lettere ved at håndtere deres spil, så lider vores spil under det. Iniesta burde stadig have det i sig, men denne sæson har ikke været god, mens at jeg decideret synes, at Xavi burde blive degraderet til backup næste sæson.

Vores midtbane var vores stærkeste våben før, men nu er den efterhånden blevet vores svageste led, den nedsætter tempoet og har svære ved at splitte forsvar ad og bidrager med lidt forsvarsmæssigt.

Der er folk, der er efter Tata og man kan da også stille spørgsmålstegn ved nogle af hans beslutninger, men det her hold har vundet alt og nogle af vores helt centrale kræfter har rundet de 30. At tro at en træner som Pep ville kunne have gjort den store forskel, tror jeg ikke på. Det her hold er nødt til at forny sig på en del pladser, hvis vi skal have en chance for at vinde CL.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster