1/2 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Latterligt! Vi har spillet en fin kamp indtil videre og så laver de en mens vi sover... Vi dræber dem i anden halvleg!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Skydefinten »

Hvorfor skal Alba op og satse sådan en tackling. Amatør.
Elendigt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Visca El Barca »

Alias-A skrev:Nu siger jeg lige noget blasfemisk, men er det ikke efterhånden ret lang tid siden Messi har spillet en rigtig brandkamp?
Bevares, han scorer mange mål og nogle flotte af slagsen. Men jeg synes godt nok han er blevet usynlig i størstedelen af kampene, udover når han putter den i kassen.
Jeg ved godt han har været meget skadet på det seneste, men alligevel. Det er jo Messi.
Måske burde han sælges?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af maba »

Jeg er træt træt af vi ikke kan holde nullet.

Messi du er ikke suarez: løb når du taber bolden i stedet for at slå ud med armene og kigge på dine hold kammerater.

Xavi du minder mig efterhånden om Christian Poulsen.. Hvor er din fantasi? Man kan godt spille bolden frem!

Alves må du bliver vores Torres - bliver solgt for 400 mil og blive ubrugelig i den næste klub. Du er færdig!

Kom nu for helvede drenge!!!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Storken »

Alias-A skrev:Nu siger jeg lige noget blasfemisk, men er det ikke efterhånden ret lang tid siden Messi har spillet en rigtig brandkamp?
Bevares, han scorer mange mål og nogle flotte af slagsen. Men jeg synes godt nok han er blevet usynlig i størstedelen af kampene, udover når han putter den i kassen.
Jeg ved godt han har været meget skadet på det seneste, men alligevel. Det er jo Messi.
Messis aktioner mangler den sidste skarphed. Det er som om, at dræberinstinktet er væk for tiden. Forhåbentlig er det bare et spørgsmål om tid før det dukker op igen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Messi er i øvrigt i en form for krise. Ja ja, han lægger da op til nogle mål, men han er ufatteligt uskarp, taber mange bolde, tager mange forkerte beslutninger. Det er utroligt frustrerende at se på, for han ligner en der bare mangler det der forløsende mål og der er bare intet andet der kan gøre det for ham. Det er lidt den fornemmelse jeg sidder med i hvert fald.

Frygter pointtab i dag. Vi skabte stort set intet i de sidste 20 minutter af halvlegen - efter Valencia begravede sig helt foran eget felt. Inden da var der masser af plads, men nu har de organiseret backkæden og siden da skabte vi intet. Iniesta ville pynte. Ud med Cesc. Han er ikke den samme Cesc som vi så i september.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Slap nu lidt af... Det er snart den samme smøre hver gang vi ikke er foran. Vi har spillet en fin halvleg men falder lidt i de sidste 10 min. Nu skal vi bare lige i gang igen og så skal vi nok vinde den her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Alias-A »

Visca El Barca skrev:
Alias-A skrev:Nu siger jeg lige noget blasfemisk, men er det ikke efterhånden ret lang tid siden Messi har spillet en rigtig brandkamp?
Bevares, han scorer mange mål og nogle flotte af slagsen. Men jeg synes godt nok han er blevet usynlig i størstedelen af kampene, udover når han putter den i kassen.
Jeg ved godt han har været meget skadet på det seneste, men alligevel. Det er jo Messi.
Måske burde han sælges?
Måske burde du svare konstruktivt eller helt lade være?
93' Iniesta

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Brombi »

Vil faktisk benytte lejligheden til at sige at dette ikke kan være på tatas kappe, spillerne spillede virkelig godt i starten, men både Alexis, pedro og Messi har været skidt spillende idag.. Vi er ved af være tilbage til den gamle ineffektivitet.. Det lignede dog at spillerne var ret ukoncentrerede de sidste 5-10 min, der kunne træneren/kaptajnen godt råbe noget fokus ind i spillerne.. Et point tab er kritisk, så spillerne kan ikke hvile nu!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes ikke Cesc har været dårlig, jeg mener tværtimod han har været en af de bedre spillere i dag. Der er andre som spiller markant dårligere end ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Alias-A »

Storken skrev:
Alias-A skrev:Nu siger jeg lige noget blasfemisk, men er det ikke efterhånden ret lang tid siden Messi har spillet en rigtig brandkamp?
Bevares, han scorer mange mål og nogle flotte af slagsen. Men jeg synes godt nok han er blevet usynlig i størstedelen af kampene, udover når han putter den i kassen.
Jeg ved godt han har været meget skadet på det seneste, men alligevel. Det er jo Messi.
Messis aktioner mangler den sidste skarphed. Det er som om, at dræberinstinktet er væk for tiden. Forhåbentlig er det bare et spørgsmål om tid før det dukker op igen.
Ja, der mangler lige det sidste. Det er frustrerende, for vi ved jo han kan.
93' Iniesta

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Slap nu lidt af... Det er snart den samme smøre hver gang vi ikke er foran. Vi har spillet en fin halvleg men falder lidt i de sidste 10 min. Nu skal vi bare lige i gang igen og så skal vi nok vinde den her.
Nærmere de sidste 20 minutter - og det er altså uacceptabelt er vi er så ineffektive og sover i defensiven. Begge dele har været et gennemgående tema på det sidste, så det er vel ikke så overraskende at det er samme smøre som sidst. Der er altså ikke en unfair kritik.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Værre er det altså heller ikke people. Jeg tror vi blæser dem ud i anden halvleg, det er bare en af de dage hvor vi liiiige skal have styr på alle detaljerne først :razz:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af rummenigge »

Damn.... hader det når vi misser så mange store chancer. En fodboldforbandelse, når et hold brænder så meget, så er modtstanderen bound til at go igen!

Det kan ikke være rigtigt at det kun er Messi som kan skabe noget selv... Nu skal der Valencia målet ryste og blafre i 2. halvleg, ellers er det bekymrende... VAMOS!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Visca El Barca »

Alias-A skrev:
Visca El Barca skrev:
Alias-A skrev:Nu siger jeg lige noget blasfemisk, men er det ikke efterhånden ret lang tid siden Messi har spillet en rigtig brandkamp?
Bevares, han scorer mange mål og nogle flotte af slagsen. Men jeg synes godt nok han er blevet usynlig i størstedelen af kampene, udover når han putter den i kassen.
Jeg ved godt han har været meget skadet på det seneste, men alligevel. Det er jo Messi.
Måske burde han sælges?
Måske burde du svare konstruktivt eller helt lade være?
Forklar lige? Du skrev "nu siger jeg lige noget blasfemisk", jeg svarer med et ligeså blasfemisk indlæg, ser det ud til.

Hvad nu, hvis jeg rent faktisk mener, at Leo ville have gavn af at spille et andet sted?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster