Film

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Film

Indlæg af emo »

Ja, 3'eren. Der var ikke så meget battle i 2'eren som i 1'eren. Men var god, rent historiemæssigt. Som skrevet før, var modstander indtil jeg fik mig taget sammen til at se 1'eren. Nu er jeg okay glad for dem.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

The Babadook
phpBB [video]



Hmm, kunne godt være interessant..

Jeg så i øvrigt found. i torsdags. Den var vild.
phpBB [video]
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

zqa, my man. Jeg skal bruge din hjælp til horror igen. Vi får tre tøser til spisning og film på onsdag, og vi har bestemt os for at se en gyser. Hvad kan du anbefale? Ingen af os ser så meget horror. :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Tja, af nyere kan jeg godt anbefale The Conjuring.

El espinazo del diablo af Guilermo del toro er også en moderne klassiker. Ellers så lige lidt horror-drops her; Martyrs og Inside (begge franske), The Awakening (sikkert god til damer), Mama, The Descents (den er vild), Lad den rette komme ind (den svenske, slowpaced vampyr film), Sinister (led ny horror). Der er i hvert fald lidt..

Hvis du kunne være specifik omkring hvad du leder efter ville det være lidt lettere. Ghost, slasher, psykologisk, thriller/horror. Du ved.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis jeg kendte forskellen, så skulle jeg nok prøve at være mere specifik :glad: Jeg vil prøve at læse lidt om dem, tak!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Film

Indlæg af Badabing »

Jeg genså Requiem for a Dream i går. God, anderledes film. Hvis du ikke allerede har set den, gør det. Cinematografien og soundtracket er unikt.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

Badabing skrev:Jeg genså Requiem for a Dream i går. God, anderledes film. Hvis du ikke allerede har set den, gør det. Cinematografien og soundtracket er unikt.
Totalt overvurderet, hvis du spørger mig. Den er ikke dårlig, men den er bare alt for speciel til mig. Vel og mærke ikke på den gode måde. Det er dog rigtigt, at soundtracket er godt. Kendingsmelodien blev faktisk ret kendt efter at have været med i en Ringenes Herre trailer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Heartbreaker skrev:Hvis jeg kendte forskellen, så skulle jeg nok prøve at være mere specifik :glad: Jeg vil prøve at læse lidt om dem, tak!
Haha, fair nok. Oh well.

Sinister kan klart anbefales i så fald. Virkelig en creepy satan. Uden tvivl den bedste Hollywood-producerede horror film i mange, mange år. Og så er Ethan Hawke med, så der også er lidt som damerne kan kigge på.
#jesuisSheep

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Film

Indlæg af ulrich »

Så Sinister sammen med konen for et par uger siden. Hun var ved at skide i tøjet :-D
Det var vist sidste gang vi så sådan en film. Det kunne hun slet ikke holde til :-D :-D

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Film

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har set Sinister og The Conjuring. Så dem begge med mine roomies. Hold kæft en fornøjelse! De sad og gemte sig bag viskestykker og hoppede rundt. Fed slutning i Sinister!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Film

Indlæg af emo »

Kan lige anbefale til jer som endnu ikke kender siden men har Netflix, www.moreflicks.com , det er en overbliks-side som viser hvilke film og serier der findes på blandt andet Netflix, og i hvilken region man kan finde dem. Super fedt.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Film

Indlæg af Storken »

emo skrev:Kan lige anbefale til jer som endnu ikke kender siden men har Netflix, http://www.moreflicks.com , det er en overbliks-side som viser hvilke film og serier der findes på blandt andet Netflix, og i hvilken region man kan finde dem. Super fedt.
Bruger selv flixfilm.dk til at få et overblik over alle de nyeste serier og film på netflix.

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Film

Indlæg af emo »

Ja, den har jeg kigget lidt på. Synes blot at moreflicks var nemmere at søge på, og gav mere info, de forskellige regioner. Men fedt med overbliks hjemmesider, da Netflix er lort at søge i, og man kan ikke søge generelt, men kun i ens egen region (logisk nok).
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Film

Indlæg af Brombi »

Enders Game har 7.1 på imdb, hvilket må siges at være en ganske fin rating, nogle der har set den?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Film

Indlæg af zqa »

Heartbreaker skrev:Jeg har set Sinister og The Conjuring. Så dem begge med mine roomies. Hold kæft en fornøjelse! De sad og gemte sig bag viskestykker og hoppede rundt. Fed slutning i Sinister!
:lol: Men, hvad skal I dog så se i morgen?
Ja, Sinister er led.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster