22/12 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

1. Du så selv hvordan det gik pep i sin sidste sæson... Så måske er dele af truppen så mæt at selv ikke den mægtige pep kunne motivere dem? Mæthed er en kendt ting i fodbold og normalt fixer man det med at sælge dele af truppen som da pep solgte ronnie, deco osv. Hvis man gjorde det i Barca ville jorden så bare gå under!

2. Nej det tænker du ikke... Men er du spiller i truppen? Eller træner? Ingen af os ved hvorfor de blev spillet men noget tyder på at tata mente der var brug for en succesoplevelse. Ellers også var han bare bange for at ryge ud.

3. Ja det mener jeg at den er! Der er flere kæmpe trænere som er rolige på sidelinjen så kan ikke forstå hvorfor det er et must at han skal stå og hoppe?

4. Imo tager han det som en mand. Han siger det er normalt i en stor klub som Barca men at han er rolig.

Messi skade betyder at holdet ikke spiller så godt som det kunne. Så jeg påpegede bare at tata bliver bedømt uden han har sin bedste spiller klar.

Hvis du havde læst denne tråd igennem så ville du se flere mennesker der brokkede sig over tata da vi kom bagud. Men da vi så vandt så var det geniale pedro, geniale Cesc osv. Jeg spørger så hvorfor ikke geniale tata? Det er derfor jeg mener at tata får tæsk når vi taber men spillerne ros når vi vinder at du så finder det forrykt kan jeg ikke forholde mig til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg magter ikke lige at læse alle punkterne, men for så vidt angår Tata's attitude på sidelinjen, så er der jo absolut ingen garanti for at en animeret træner, får mere ud af sine spillere, end en afholdende træner som Tata. Vicente del Bosque er ikke ligefrem kendt for at føre sig frem med fagterne, men han har nu da ikke haft problemer med at inspirere og animere et spansk landshold, der givetvis ville være mæt efter to mesterskaber i streg. Omvendt fungerer skidtet ikke helt så godt for en tosset fyr som Paolo Di Canio.

Desuden synes jeg slet ikke at det er så slemt. Hvilken forskel gør det i øvrigt om han står med korslagte arme, eller med armene ned langs siden? Jeg tror ærligt talt ikke at det er noget spillerne tillægger nogen som helst form for værdi. Attituden kan vi godt kritisere, men jeg tror simpelthen ikke på at det gør nogen forskel.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Jønde »

For det første har det intet at gøre med at han skal fagte med arme og ben, det har jeg på intet tidspunkt snakket om, aner ikke hvor i har det fra men i hvertfald ikke mig, så skal vi ikke lade de der konstrueret udsagn være og så holde os til de vi hver i sær rent faktisk siger?
Det jeg påpeger at han har et direkte negativt kropssprog mens han står og repræsentere barca. Hvis i holder af det eller er ligeglade, fred være med det, jeg syntes det er dårlig ledelse også selvom det som jeg allerede sagde mit første indlæg nok ikke er det der i sidste ende ændre kampens resultat.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jønde skrev:Jeg kører ikke hetz, hvorfor kan vi ikke se forskelligt på tingens tilstand uden at du skal kalde min mening for latterlig og hetz?
Nu er der andre end dig herinde, som er noget mere kritiske... i hvert fald oftere og i et latterligt omfang.
Nu skriver du så også ret nedladene "Forguder Tata", så lad nu vær med at føle dig stødt ;-)

Jeg synes egentlig man rammer hovedet på sømmet når man ser kendsgerningerne. Messi har været skadet stort set konsekvent, og vi ligger alligevel nr. 1.... Vi scorer en masse mål, og lukker faktisk ikke så mange ind, selv om jeg mener at forsvaret på 3. sæson i træk er noget usikkert at se på. Alt i alt er det dog fornemt af en nytilkommen træner! Vi er også blevet lidt bedre på det sidste til at holde i bolden.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Nu skriver du så også ret nedladene "Forguder Tata", så lad nu vær med at føle dig stødt ;-)
Hvad er nu det? Jønde har da aldrig nogensinde været nedladende. På nogen som helst tænkelig måde.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:Nu skriver du så også ret nedladene "Forguder Tata", så lad nu vær med at føle dig stødt ;-)
Hvad er nu det? Jønde har da aldrig nogensinde været nedladende. På nogen som helst tænkelig måde.
Billede
Forumlegende

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Jønde »

Jeg har ikke skrevet at nogen forguder tata. Som respons på at blive kaldt en hater brugte jeg frasen "guds gave til barca".
I øvrigt føler jeg migikke stødt på nogen måde, hvorfor skulle jeg dog det? Gider bare ikke atfolk tillægger mig holdninger jeg ikke har blot fordi det gavne deres argumentation.Det er vel fair nok eller??

Blau: god stil, real classy med lidt internet mobning. Du er så sej.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

Kritikken af Tata har ikke noget at gøre med hans attitude på sidelinjen. Det man kritiserer er hans arbejde før kampen, idet trænerens taktik og dispositioner afspejler hans arbejde i løbet af hele ugen op til kampen.

Da Pellegrini blev spurgt om han får nye ideer i løbet af en kamp, svarede han: hør svaret i videoen (har linket videoen således at den starter fra det sted hvor han svarer, derfor kan der godt forekomme lidt ventetid)

phpBB [video]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Og den kritik er jo så også fuldstændig malplaceret ift resultater. Folk ser det som verdens undergang at man taber en ligegyldig kamp til Ajax, og en meget, meget svær udekamp på San Mames.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Wauw, jeg er faktisk enig med zqa i noget! :eek:

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 22/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

zqa skrev:Og den kritik er jo så også fuldstændig malplaceret ift resultater. Folk ser det som verdens undergang at man taber en ligegyldig kamp til Ajax, og en meget, meget svær udekamp på San Mames.
Spørgsmålet er om den er malplaceret ift. spillestillen, eftersom måden vi spiller på er også meget vigtig.

Billede

Derudover så kan man ikke kritiserer spillernes indsats, under en given kamp, hvis man ikke tager hensyn til hvilken taktik der blev brugt. Taktikken kan være den vigtigste grund til at man ikke udnytter holdets og spillernes fulde potentiale. Jeg tror at det er den misforståelse der gør, at i stedet for at analyserer taktikken, så går mange i gang med at vurdere spillernes indsats.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster