14/12 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

Utroligt det skal tage 14 timer at downloade 1 gb.. ffs..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Michman »

Brombi skrev:Utroligt det skal tage 14 timer at downloade 1 gb.. ffs..
What?.. Min tager 3 timer om det
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Reevenge »

Jeg savner altså også en Alves i topform udover VV og Messi.

Alba ligner jo ikke én der har været ude i et par mdr. Super-indsats fra start!

Hvis vi fortsætter takterne og spiller med Bartra Piqué som fast makkerpar, så tror jeg vi har gode odds mod de absolut stærkest i CL (Bayern, City, Chelsea, PSG, R. Madrid, Dortmund)

Vi er p.t. et af de 3 stærkeste hold i Europa. Det var vi ikke for under et år siden, da vi blev udraderet af sydtyskerne. Det lover godt, men det går absolut også hurtigt i fodbold. Om 3 uger fra nu kan vi sagtens tale nedrykning, skrige på fyringer og vifte hvide lommetørklæder, but tonight.. we celebrate!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

Michman skrev:
Brombi skrev:Utroligt det skal tage 14 timer at downloade 1 gb.. ffs..
What?.. Min tager 3 timer om det
Jeg har også skiftet til uploaded.net og 500mb filen nu.. tager 2 timer nu.. baahhh

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Jurij »

Elbarca skrev:
Jurij skrev:
Jurij skrev:Der er ingen som helst chance i helvede at vi ikke vinder den her! Og i kan citere mig!

Med Fabregas på banen går det aldrig galt. Den knægt ved ikke, hvad det vil sige at tabe. Han gør holdet 20% bedre alene mand, så er det sagt. Se ham i aften. Han kommer til at lege rundt med alt og alle.
SÅ I DEN SUKKERBOLD FABREGAS LAVEDE TIL ALEXIS? Der var jo næste skrevet "GOAAAAAAAAAAAL", på den bold han lavede der.
Han spillede elendigt, indtil 2 min efter jeg skrev han ville gøre noget genialt. Just saying :)
Ja, læste det godt. Fattede ikke hvordan du kunne vide det, så tænkte blot, at du havde et stream der var live, og at mit var 2 min bagud.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Elbarca »

Det var blot en feeling. Mit stream hedder Canal 9 :)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Drake »

Hvor er det nice med en sejer! Og godt spil i anden halvleg :glad:

Første halvleg var ikke god, da Villarreal var meget disciplineret og gode defensivt.
Det virker som om at vi kunne spiller godt i anden halvleg, på grund af Villarreal's offensive indskiftning.

Holdkæft jeg har savnet Alba, han spiller rigtig godt i dag, som om han ikke har været skadet :grin:
Nu mangler ham og NeyNey bare at finde et sammenarbejde, lige som Messi og Alves havde det. Så kunne NeyNey også blive endnu bedre :grin:

Det er ret imponerende at NeyNey kan score og lave assist, når han generelt spille dårligt. Han er simpelthen ikke effektiv nok i sine udfordringer eller afslutninger.

Holdkæft Song er ringe, selv når han lægge en tand længere fremme, som han skulle være bedre til. Så er han elendig :mad:

Ja så er der Cesc. Jeg er bestemt ikke fan at ham som falsk 9'er, han er alt for langsom til den plads. Man burde binde ham fast på CM med en elastiksnor, så han stadig kan lave han dybdeløb, også bliver han trukket tilbage igen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

BarçaDK

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af BarçaDK »

Drake skrev:Ja så er der Cesc. Jeg er bestemt ikke fan at ham som falsk 9'er, han er alt for langsom til den plads. Man burde binde ham fast på CM med en elastiksnor, så han stadig kan lave han dybdeløb, også bliver han trukket tilbage igen.
GYAAAH, få det til at ske!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Blaugrana92 »

Gyah? Du mener vel myah?

phpBB [video]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af JonasV »

3 point, ingen skader -

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af zqa »

Bussen er og bliver, the shit.

Billede
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Lular »

Dejligt med en sejr.

Vores spil bliev 10 gange mere flydende, især på deres banehalvdel, da Xavi kom ind i stedet for Song.
Synes vi skal sælge Song, han er ikke så dårlig som folk siger, men han passer ikke ind i vores spillemåde... alt for store bevægelser. I hvert fald bør han være reserve... Xavi,Bussen,Iniiesta,Fabregas er alle langt bedre for os på midten end ham.

Fabregas spillede som forventet en sløj kamp som falsk 9'er. Dog lækker bold til Alexis, der resulterede i et mål. Men ellers var han usynlig igennem det meste af kampen, brændte en relativ stor chance og virkede bare generelt usikker på sin plads, hvilket resulterede i flere fejlafleveringer. Den mand er født og trænet til at spille på CM, og ikke andre pladser - det bør Tata snart indse. Det er obvious, at Tata har et mancrush på Fabregas, og derfor benytter ham så meget =D, men seriously, så bør han være reserve for Xavi og Iniesta på midtbanen, en super god reserve ganske vist, men imo er Xavi og Iniesta et halvt niveau bedre end ham generelt.

Alba var fantastisk at se igen, og lignede på ingen måde en mand der lige er kommet tilbage fra en skade, great!

Montoya blev igen udstillet rent offensivt.. han er for langsom til at tage de rigtige beslutninger..

Jeg synes det var herligt at se Bartras drives op gennem midten, og synes han spillede en ganske fin kamp defensivt også, bortset fra at opdækningen haltede ved deres mål.

BarçaDK

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Gyah? Du mener vel myah?
Ofte. Men ikke lige her.
Reevenge skrev:Montoya må gerne spise en fed lort. SÅ mange 100 % chancer vi havde haft, havde Alves spillet. Han er konstant et halvt sekund for sent til at aflevere, tænke, skide, alt. SPIL DOG BOLDEN IND OVER TIL TAPAS TAP-IN!!!

Ser INTET lys i Montoya. Glæder mig til at få Alves tilbage.
Pudsigt, jeg syntes han spillede en fin kamp for anden gang i træk!



I øvrigt:
Barcastuff skrev:Liga crosses right backs > Alves: 11 games, 45 crosses, good 16/29 bad; Montoya: 8 games, 19 crosses, good 10/9 bad [via @carles_domenech]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Blaugrana92 »

Dani har jo også altid været vanvittigt inkonsistent med sine indlæg. Det ene sidder i panden på Messi, det andet sidder i panden på Rosell.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Lopezzz »

Awesome weekend indtil videre. Der mangler bare at Barca B slår Murcia på udebane.
go go go Visca Catalunya og godnat :)
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster