26/11 Ajax - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Madbassen »

Han er desværre afgået ved døden.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Han er vel væltet ud over kanten i jubel over målet til 2-0... Hvordan det kan ske fatter jeg ikke!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Det er der fodbold bare bliver så ligegyldigt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Madbassen skrev:Han er desværre afgået ved døden.
Kilde?

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Madbassen »

Det stod på TV2.dk, men de har ændret det til alvorligt kvæstet nu.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Piquénbauer skrev:Pique: "What happened in the first half can't happen again. The attitude wasn't right, the whole team knows that." #fcblive
Åh luk nu røven, Piqué. Det er jo langtfra første gang det sker. Det er i det hele taget ufatteligt man ikke fatter at gøre noget ved det. Det kan man krafteddeme ikke være bekendt som spiller. Jeg brækker mig fanme over nogle af spillernes indstilling idag.

Og hvad med Pedro? Jeg er fanme så træt af at se på ham. Han er så kønsløs en spiller. Hvad kan han overhovedet? Han er så pisse uintelligent at han ikke fatter at lave en assist, hans fødder er for febrilske til at score og hans førsteberøring får fanme Rommedahl til at ligne Ronaldinho. Han er en kønsløs boldflytter, han leverer intet endproduct.
Visca el Barca

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Alcantara »

Vi mangler en Stoichkov i omklædningsrummet.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Vi burde gøre som en Tyrkisks hær afdeling gjorde under Jugoslavien krigen. De skøb 1 menig hvert år, som de befaldende var sure på.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Sv: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:
Fritte skrev:Straffe. Rødt kort. We're back.
Jinxx....

Sendt fra min GT-N7000 med Tapatalk 4
Din avatar passer perfekt med dit indlæg :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Bager skrev:
Piquénbauer skrev: Og hvad med Pedro? Jeg er fanme så træt af at se på ham. Han er så kønsløs en spiller. Hvad kan han overhovedet? Han er så pisse uintelligent at han ikke fatter at lave en assist, hans fødder er for febrilske til at score og hans førsteberøring får fanme Rommedahl til at ligne Ronaldinho. Han er en kønsløs boldflytter, han leverer intet endproduct.
QFT

Well, lortekamp. Sådan er det. Synes folk tager det meget tungt, hvilket jeg ikke helt forstår. Ja, indstillingen var lort, men vi er trodsalt videre i CHL anyway.

Vi manglede i dag Messi, som ud af det blå kan skabe chancer, og som desuden normalt altid er fantastisk i det opbyggende spil.

Vi manglede Bussen, som simpelthen bare er uundværlig mod gode hold. Vores defensive midtbane sejlede fuldkommen i dag... Song er 100.000 lysår væk fra Bussen's evner.

Vi manglede desuden Alexis, som imo altid viser attitude, og som desuden er 1 million gange mere "fodbold"-intelligent, kreativ og chanceskabende end en kønsløs Pedro.

Vi manglede desuden Alves på højre-backen. Puyol gjorde det mildest talt dårligt, hvilket også er forventende. Vores opbyggende spil manglede Alves' konstante dybe løb som en trussel, og gjorde det derfor meget lettere for Ajax at lukke af for os.

Vi manglede derudover en ordentlig venstre-back. Alba er meget savnet, og Adriano er også et par niveauer over Montoya, i hvert fald på venstrebacken.

Vi manglede derudover Batra. Masch var elendig i dag, og Batra må uden tvivl kunne gøre det langt bedre.

Vi manglede selvfølgelig også Valdes.. i høj grad. Verdens bedste målmand gennem nogle måneder før han blev skadet... så ærgerligt .

Eneste spillere, som jeg synes kunne være deres indsats bekendt i dag, er Pique og til dels også Iniesta, som dog selvfølgelig også var langt fra sit topniveau (=verdens bedste offensive midtbanespiller).

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Synes også Pique kan være sin indsats bekendt. Song, Masch og Pedro burde ikke spille i klubben til næste sæson, det går ikke.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jaja - lidt bedre anden halvleg, men jøsses hvor kommer vi dog frem til lidt!
Cesc skal ikke være front man og Puyol må simpelthen ikke være back!
Ingen overlap eller sammenhæng mellem backs og de forreste. Pedro er jeg virkelig træt af. Mener simpelthen ikke at han byder ind med nok. Alexis er virkelig klasser over pt. Savnet i går.

Song triller bolden videre, men vender sig hele tiden bagud, selvom han kunne sætte noget igang mod Ajax målet. Han spiller så langsomt!!

Hvorfor siger enkelte, "ligegyldig kamp"? Ville det ikke være rart at blive etter i puljen?

Synd med Ajax gutten. Håber han overlever.

Andre toner, ellers får vi stryg i næste runde.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg må indrømme at jeg er træt af Neymar og giver ham skylden.
Han burde skiftes ud når det ikke køre for ham. Synes at Adama vil gøre forskel hvis han kom på banen.
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Lorte startopstilling! Lorte spil! Lorte Resultat! Lorte kamp!

TIL GRIN!!!!!!!!!! :mad:

En stor dumflad til Tata for opstillingen og lidt for direkte spil!
Hvorfor bruger han ikke Roberto og Planes fra start når han ikke satsede på at vinde alligevel!
Vi kan lige så godt sælge Roberto, han når ikke at blive god nok, når han aldrig bliver brugt!!

Hvorfor bruger han Puyol på HB og Montoya på VB. De skal da byttes om hvis man skal spille med dem, så man i det mindste for noget ud en den ene back plads!

Og igen er Ney-Ney elendig til at afslutte! Hvad fanden sker der, jeg troede af han var godt til det. Jeg tror ikke at han kommer op på Messi/Ronaldo's niveau! :sørgelig: Måske vi skulle havde købt Aguero alligevel, i stedet for.

Også vil jeg gerne havde vi sælger Song, hold kæft han er elendig!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

sonnybarca

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af sonnybarca »

Det er under al kritik at spillere som Sergi Roberto og Bartra ikke starter inde i dag. Jeg er begyndt at miste troen på Tata som manden, der kan hente CL trofæet tilbage til Barcelona. Mange af vores ældre spillere, gider jo tydeligvis ikke at spille de her kampe. Vi mangler energi og gåpåmod. Det vil Sergi Roberto, Bartra, Dongou etc. kunne bringe til sådan en kamp, i og med at de gerne vil vise sig frem! Endvidere bør vi også tænke på at disse spillere er fremtiden og at nogle af vores mest bærende spillere faktisk synger på sidste vers. De unge spillere skal på banen, ellers ser fremtiden knap så lys ud for FC Barcelona som alt-dominerede fodboldklub.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster