Bundesligaen

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Elbarca »

emo skrev:Klopp og Simeone, same shit. Begge har bygget et godt hold op af mindre prominente navne, og bygget navne ud af spillere.

Begge hypede? Dunno, men synes at Jørgen er blevet. Indre sympatisk efter al det Chl, end han var før.
Trænere der bygger navne ud af spillere og samtidig er indre sympatiske efter en masse CHL (endda mere end de var før), er mega nedern!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Dortmund får tæv af Bayern. Kan ikke klare Bayern og har aldrig kunnet lide dem, men det er dejligt at de sætter Dortmund på plads. Alt for meget hype om dem og deres mærkelig mand af en træner. Nu håber jeg at Napoli tager dem på Tirsdag og Arsenal vinder mod Marseille, så de også er ude af C.L. Det kunne være top nice.
Slap nu af, mand. Ellers skal jeg fandenrendemig komme over og trække en BVB trøje over hovedet på dig. Og jeg tager emo med. Tror jeg nok.

:cool: :cool: :cool: :cool:

BVB trøjen må du mere end gerne trække over hovedet på mig, den er ret lækker synes jeg. Men hvis du nævner Klopp, få du og Emo tæv. Eller også propper jeg snus i røven på jer.
Hvad er det, du ikke kan lide ved Klopp?

Manden er en fantastisk træner. Han har sans for talent, han har en spændende fodboldfilosofi, han er en energisk og følelsesladet person, og så har han en dejlig karisma over sig. Er du mere til tørre kiks som Fabio Capello, Avram Grant og hvad de nu alle sammen hedder, som er så røvsyge at se på og ikke udstråler nogen som helst former for passion udadtil.

Klopp gør fodbold mere sjovt, og han er en sympatisk mand. Har svært ved at følge, du har et mindre had til den mand, der har fået sig hold til med ukendte spillere, som nu er stjerner, til at henrykke fodboldverdenen de sidste 3 års tid.
Du er nu meget sød. Det er lige netop indlæg som dette, der gør at jeg har fået nok af Klopp. Henrykket FODBOLDVERDENEN I 3 ÅR! Spis llige brød til. Manden praktiserer kontra fodbold i sin ekstreme form, ligesom Mourinho. Har han også henrykket fodboldverden i 10 år nu? Fair nok du er til kontra fodbold og falder på hælen over Klopp, det er jeg ikke. Jeg er vant til noget der er flottere;).

Det er nu sjovt, at du abdolut vil have at alle skal finde ham som værende interessant, en type der beriger fodboldens triste tilværelse med noget personlighed, godt så! Jeg synes han minder utrolig meget om Mourinho, når han åbner sin kæft eller hans ageren på sidelinjen. Den slags adfærd og personlighed er ikke lige min kop te, jeg finder det primitivt. Det er dog fair, hvis du synes han er helt fantastisk. Hver sin smag. Spørg Bayern om de synes han er interessant type, fantastisk personlighed.

Jeg ville være ret træt af ham, hvis han var la liga træner, ligesom jeg var træt af Mourinho.
Ja ja, Visca. Du elsker bare at være at være Rasmus Modsat og heraf virke bedrevidende end andre.

Ja, Dortmund har henrykket fodboldverdenen. Selvom de har praktiseret kontrabaseret fodbold, så er det ikke ligesom Real Madrid og Mou, der stillede sig tilbage for at have 60 meter at boltre sig på i form af et kontraangreb. Klopp er mere aggressiv og højtpressende end Mourinho er/var, som du henvsier til.

Du finder Klopp som en primitiv mand? Hold nu op med at være på tværs. Hvorfor ville du være træt af ham? Han går ikke rundt og prikker folk i øjet, han finder ikke på jammerlige undskyldninger og beskylder alle for at være i mod ham. At sammenligne ham med Mourinho er godt nok forkert.

At man kan nære et had til en mand, der har en spændende fodboldstil, har utrolig godt øje til talentarbejde i en tid, hvor fodboldverdenens tålmodighed med talenter er så lille og samtidig formået at skabe et af verdens bedste fodboldhold via ukendte spillere, som senere hen er blevet stjerner og fastholdt denne flotte form er noget af en præstation.

Og så lige igen. At kalde Klopp for primitivt. Javist, så har man også hørt det. Vil gerne høre, hvad du så synes om Otto Rehhagel.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Ja ja, Visca. Du elsker bare at være at være Rasmus Modsat og heraf virke bedrevidende end andre.
Jeg kan godt lide, at du til at begynde med, svarer på mit indlæg om Klopp og Dortmund og deraf spørger, hvorfor jeg ønsker dem ude af C.L og ikke ønsker dem succes (det er det jeg har skrevet, intet om had, Måske skulle du slå ordet op, for du misbruger det lidt). Dertil svarer jeg så, hvorfor jeg ikke kan lide ham eller finder hans væremåde og hans personlighed særlig interessant eller hans fodboldfilosofi spændende. Med andre ord, jeg har ikke den samme mening omkring ham, som du har. Jeg skriver dog, at det er fint nok, hvis du synes han er det bedste som er sket for fodbold.

Dette svarer du så på, ved at kalde mig divers øgenavne, og samtidig beskylder du mig for at agere som en, der er mest interesseret i at virke bedrevidende end andre. Det giver ikke rigtig mening, du kan ikke forstå at jeg har den samme holdning til Klopp som du har, du skriver en lille smulle aggressiv, hvem fremstår som en der er bedrevidende?

Bare rolig, jeg har ingen interesse i at få mig selv til at virke bedrevidende end andre, hverken herinde eller i livet generelt. Det er ikke derfor jeg bruger dette forum :).


# 23 skrev:Ja, Dortmund har henrykket fodboldverdenen. Selvom de har praktiseret kontrabaseret fodbold, så er det ikke ligesom Real Madrid og Mou, der stillede sig tilbage for at have 60 meter at boltre sig på i form af et kontraangreb. Klopp er mere aggressiv og højtpressende end Mourinho er/var, som du henvsier til.
Mourinhos hold var aggressivt og pressede enormt højt på banen. De spillede kontrafodbold, ligesom Klopp. Jeg synes nu de minder utrolig meget om hinanden.
# 23 skrev:Du finder Klopp som en primitiv mand? Hold nu op med at være på tværs. Hvorfor ville du være træt af ham? Han går ikke rundt og prikker folk i øjet, han finder ikke på jammerlige undskyldninger og beskylder alle for at være i mod ham. At sammenligne ham med Mourinho er godt nok forkert.
Jeg er ked af at fortælle dig, at jeg nok ikke ændrer min mening, fordi du beder mig om at holde op med at være på tværs. Det er en underlig holdning at have egentlig, enten skal jeg mene det samme som dig, eller også er jeg på tvær, der findes ingen andre muligheder? Klopp er blevet bedt om at holde sin kæft mange gange af folk i Bundesliga. Bare spørg folk i Bayern om, hvad de mener om ham? Han minder utrolig meget om Mourinho på alle måder, synes jeg.
# 23 skrev:At man kan nære et had til en mand, der har en spændende fodboldstil, har utrolig godt øje til talentarbejde i en tid, hvor fodboldverdenens tålmodighed med talenter er så lille og samtidig formået at skabe et af verdens bedste fodboldhold via ukendte spillere, som senere hen er blevet stjerner og fastholdt denne flotte form er noget af en præstation.
Har jeg skrevet at jeg hader Klopp?Undskyld, "nærer et had til ham"? Jeg mindes ikke at have skrevet dette om ham, det vil overraske mig hvis jeg har. Jeg har ikke engang hadet Mourinho, lidt overraskende hvi jeg begyndte at hade Klopp. Hans fodboldfilosofi har jeg forklaret og begrundet hvorfor jeg ikke finder den spændende. Jeg behøver ikke at gentage mig selv.
# 23 skrev:Og så lige igen. At kalde Klopp for primitivt. Javist, så har man også hørt det. Vil gerne høre, hvad du så synes om Otto Rehhagel.
Ja, jeg finder Klopps personlighed primitivt. Hvad jeg synes om Rehagels personlighed er vel ret så irrelevant for denne diskussion?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af A$AP »

Thiago og co. med en 7-0 sejr ude mod Werder Bremen, ingen hold i nærheden af Bayern pt.


phpBB [video]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Michman »

Der er INGEN hold i verden der kan slå Bayern München pt. Længere er den ikke. Jeg kan ikke se hvem der kan slå dem, og jeg tør vædde med at de tager alle tre pokaler igen. De er direkte uhyggelige..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Lad os se hvad der sker når de begynder at møde de ultra-defensive hold, dem vi lider under og dem Pep led under med os. Lad os se om Pep vil bruge den der "Plan B" som han aldrig ville implementere i Barcelona og som vi mange var og er imod, en implementering af. Peps gang i Bayern pt. minder om hans første sæson i Barcelona, der fejede vi vel også al modstand af vejen, fordi folk endnu ikke havde gennemskuet os.

Dette er ikke et forsøg på at nedgør dem, de er uhyggelige, uden tvivl. Men at de er uovervindelige, aaaah !
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Piquénbauer »

Der skal nok ske et eller andet som gør at de ikke vinder cl... Der sker altid noget uventet i KO kampene!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af zqa »

emo skrev:Lad os se hvad der sker når de begynder at møde de ultra-defensive hold, dem vi lider under og dem Pep led under med os. Lad os se om Pep vil bruge den der "Plan B" som han aldrig ville implementere i Barcelona og som vi mange var og er imod, en implementering af. Peps gang i Bayern pt. minder om hans første sæson i Barcelona, der fejede vi vel også al modstand af vejen, fordi folk endnu ikke havde gennemskuet os.

Dette er ikke et forsøg på at nedgør dem, de er uhyggelige, uden tvivl. Men at de er uovervindelige, aaaah !
Han har tilgengæld en bedre trup til at spille plan b med i Bayern.. Plus han har flere spillere der kan på egen hånd..
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Lad os se hvad der sker når de begynder at møde de ultra-defensive hold, dem vi lider under og dem Pep led under med os. Lad os se om Pep vil bruge den der "Plan B" som han aldrig ville implementere i Barcelona og som vi mange var og er imod, en implementering af. Peps gang i Bayern pt. minder om hans første sæson i Barcelona, der fejede vi vel også al modstand af vejen, fordi folk endnu ikke havde gennemskuet os.

Dette er ikke et forsøg på at nedgør dem, de er uhyggelige, uden tvivl. Men at de er uovervindelige, aaaah !
Pep har pt. en plan b. Han prøver at køre Götze ind som Messi i en falsk 9'er, men så skifter han bare Mandzukic ind, og så kører de mere direkte spil.

Bayern vinder alt igen i år. De er pt. for ekstrem vanvittige. De er en rensmurt fodboldmaskine, der viser no mercy og har en vanvittig kombination af høj teknisk klasse og en ekstrem fysisk overlegenhed.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Ligeså snart at Götze slår til som falsk 9'er, og viser sit værd, er Mandzukic ikke et alternativ længere, og jeg er da også i tvivl om han er der efter sommerferien. Det er tydeligt at Pep ikke vil de typer, synes jeg. At en Lewan så skulle være done-deal, eller tæt på, forstår jeg ikke og kan ikke helt få til at gå op i en enhed, Peps filosofi, Peps ageren i Barcelona og Pep nu i Bayern. Er Pep ved at ændre sig, har Pep erfaret at det han skabte i Barca måske havde sine begrænsninger i det lange løb, og dem har vi lidt under de seneste sæsoner? Jeg ved det ikke, men er vi gode til det vi er gode til, mener jeg også at vi kan slå alle og vinde alle titler.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Slap af. 'Vinder alt igen i år', spis lige brød til. Jeg tror ikke på det. Bundesliga, ja. DFB Pokal, måske. Champions League, nej. Man vinder ikke to år i træk. Fact.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Piquénbauer »

De gange vi vandt cl sagde alle også at vi ville vinde næste år uden problemer osv. Men der sker altid noget uventet i KO kampene og kan sagtens se det ske for bayern også! Og det selvom de klart er verdens bedste hold pt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af # 23 »

Stakkels Dortmund. Ikke nok med de har hele deres bagkæde ude, så er Bender og Sahin også blevet skadet i dag, og det ligner langtidsskader. Klopps smalle, smalle trup bider ham så hårdt i røven nu.

Subotic, Hummels, Schmelzer, Bender, Sahin, Gündogan. Seks bærende spillere og ingen nævneværdige erstatninger. Jo, Kehl kan erstatte i mild grad Bender, me ndet er det.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:De gange vi vandt cl sagde alle også at vi ville vinde næste år uden problemer osv. Men der sker altid noget uventet i KO kampene og kan sagtens se det ske for bayern også! Og det selvom de klart er verdens bedste hold pt.
Præææcis! #truth #lol #omg #whytheface

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Oooooh youuuuu, "wtf"-Dunphy style.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster