23/11 FC Barcelona - Granada

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Michman »

Godkendt kamp.. Videre..

Bartra, Alexis, Cesc, Iniesta spillede kanon.. Neymar var virkelig ikke god idag.. Godt vi har Alexis og Cesc i form!

Dejligt at se et nyt ansigt på banen idag..!

Vamoooos!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af # 23 »

JonasV skrev:Så godt at se Ini spille sådan en kamp igen.
Jeg mener det helt seriøst. Når Iniesta er på sit absolut højeste, synes jeg han er den største fornøjelse at følge på en fodboldbane. Ingen i verden har den elegance, som han har. Ikke engang Messi.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Michman »

# 23 skrev:
JonasV skrev:Så godt at se Ini spille sådan en kamp igen.
Jeg mener det helt seriøst. Når Iniesta er på sit absolut højeste, synes jeg han er den største fornøjelse at følge på en fodboldbane. Ingen i verden har den elegance, som han har. Ikke engang Messi.
Enig..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Alcantara »

Bartra var virkelig klasse i dag. Han bliver bedre end Varane, hvis han bliver ved med at bygge videre på sine præstationer. Sergi Roberto gjorde også et godt indhop.

MOM må være Iniesta eller Cesc.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Jurij »

Jurij skrev:
Michman skrev:
Jurij skrev:
Piquénbauer skrev:Barcelona line-up (official): Pinto - Montoya Pique Bartra Adriano - Cesc Busquets Iniesta - Pedro Neymar Alexis #fcblive

Fed opstilling! Pique og bartra samme bliver pisse godt!
Super nice... Tata har lige begået en genistreg. 3 sikre point, mærk jer mine ord! Ellers så kalder jeg mig selv idiot i denne tråd!

Perfekt stream lige her: sop://broker.sopcast.com:3912/145998
Jeg hænger dig op på den mate hvis det går galt :razz:
Uhhhh... jeg er så bange for at det sker. Tror du selv at jeg ville gøre de slags påstande, hvis jeg ikke havde bestukket dommeren?
Jeg er et geni, den klogeste nogensinde. Ingen over, ingen ved siden af!


Alle spiller godt undtaget Adriano og Montoya.
Genopbygning status: færdig.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af JonasV »

# 23 skrev:
JonasV skrev:Så godt at se Ini spille sådan en kamp igen.
Jeg mener det helt seriøst. Når Iniesta er på sit absolut højeste, synes jeg han er den største fornøjelse at følge på en fodboldbane. Ingen i verden har den elegance, som han har. Ikke engang Messi.
Jeg deler dit man-crush. Han er min absolutte yndlingsspiller.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af emo »

Varane, skal han ikke sammenlignes med. Han skal sammenlignes med markant bedre spillere, og nogle af de bedste, blandt andet. Varane, så kan vi ligeså godt sammenligne ham med Daniel Høegh fra Odense... eller ! ;-)

;-)
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Skydefinten »

Dejligt! Sikke en målscore efterhånden.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Brombi »

John Bisgård er da også godt nok glad for Bartra :)

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Jamial »

Jeg havde ingen mulighed for at se kampen. Muligt at få et lille referat og evt. en idé om Barca spillede godt, eller blev der bare gjort hvad der skulle?

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Jurij »

Jamial skrev:Jeg havde ingen mulighed for at se kampen. Muligt at få et lille referat og evt. en idé om Barca spillede godt, eller blev der bare gjort hvad der skulle?
Vi spillede godt, men fik næsten intet modstand. De 3 angribere vidste ikke hvad de lavede i den første halvleg, men lige så snart vi var 11 mod 10, så begyndte de at lave en masse. Iniesta og Fabregas spillede en perfekt kamp begge 2! Og Montoya og Andriano var kampens skuffelse, de lavede alt for mange fejl, specielt Montoya. Pique var fantastisk, og Bartra var en fucking mur! Vi mangler lidt kynisme oppe foran mod større hold, meget mere, men i denne kamp spillede vi lige efter bogen, der er intet at komme efter.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Michman »

Jamial skrev:Jeg havde ingen mulighed for at se kampen. Muligt at få et lille referat og evt. en idé om Barca spillede godt, eller blev der bare gjort hvad der skulle?
Jamen vi spiller fint, men skal dog også siges at Granada fik rødt kort, og vi fik tilkendt 2 straffespark, Alexis og Cesc og Bartra, Iniesta spillede rigtigt godt. Pedro brændte en 100 % chance, det eneste Granada havde at komme med var et spark på overstolpen, Neymar spillede en rigtig skidt kamp, for usikker i sine driblinger samt dårlige afleveringer. Bartra var uhyggelig skarp og jeg vil gå så langt som at sige at han er det største forsvars talent i Spanien. Iniesta ligner den gamle Iniesta, skarpe afleveringer, hurtigt spil, utrolige driblinger. Alexis jamen hvad kan man efterhånden sige? Han spiller kanon igennem hele kampen. Med det spil vi havde idag var der ingen tvivl om hvem der vil vinde og det kunne man se allerede fra første fløjt. Vi kan godt uden Messi.. !
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Blaugrana92 »

Faldt sgu i søvn og vågnede først kl. 18, så jeg tog den lige forskudt på Viaplay uden at tjekke resultatet først. Meget lækker kamp. Typisk Granada-kamp hvor vi har lidt svært ved at bryde isen. Heldigvis bliver vi hjulpet godt på vej af et par dumme Granada-fejl. Torskedumme straffespark at begå, især det andet af dem. Faktisk også det første. Egentlig lige dumt i begge situationer. Derudover:

- Alexis sprudler af selvtillid. Det er lækkert at se.
- Bartra sprudler af selvtillid. Det er lækkert at se.
- Pinto holder buret rent. Hvad havde vi da ellers forestillet os?
- Nyom er et kæmpe fjols.
- Iturra er et kæmpe fjols. Modsat Nyom virker han egentlig som en god nok fyr, men han glemmer bare at tænke sig om lidt for ofte. Måske et chilensk syndrom; minder mig lidt om Gary Medel.
- Yacine Brahimi virker pisse spændende. Fantastisk teknik.
- Adama Traoré bliver et bæst af en fodboldspiller. Fysikken er der i hvert fald, teknikken er der tydeligvis også. Ærgerligt at hans solotur ikke udmøntede sig en scoring.
- Cesc. <3
- Iniesta. <3

Nu: Pizza og Playstation.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Drake »

Dejligt med en sejer :glad: Men kun en okay kamp, vi gjorde hvad vi skulle.

Ting :sørgelig:

- At vi skal komme i gang med to straffespark scoringer.

- Spillet virker stadig ikke optimalt, det kommer vi nok ikke til i denne her sæson.

- Er stadig ikke imponeret at Ney-Ney. Han er blevet smittet af Alexis mht afslutninger og lidt afleveringer. Jeg troede at Ney-Ney var god til at afslutte :sørgelig: :?

- Adriano kommer næsten aldrig i overlap (nok fordi han ikke er naturlig venstrebenet) Savner Alba!

- Montoya er ikke en Alves (Som er meningen han skal over tage pladsen fra)

- Bussi spiller en dårlig kamp!
Senest rettet af Drake søn nov 24, 2013 12:31 am, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Granada

Indlæg af Bager »

Ting:
- Bedste kamp jeg har set fra Bartras side. Han udvikler sig sindsygt meget i øjeblikket. Han bør være i startopstillingen i den her periode.
- Piqué spillede rigtig godt
- Montoya og Adriano er ikke Alves og Alba. De gjorde det okay, men de er ikke ekstraordinære som AA er.
- Busquets havde ualmindelig mange fejlafleveringer. Træls at se, men omvendt kunne man godt fornemme da han gik ud. Song forstår bare ikke at dække det område foran centerforsvaret.
- Iniesta var MoTM - fornøjelse
- Alexis og Neymar mangler begge skarphed. Neymar lykkedes ikke med særlig meget, men han er stadig en konstant trussel, hvilket kendetegner en storspiller - han lægger bl.a. op til Pedros mål.

Dejligt med en sikker sejr under de omstændigheder vi befinder os i i øjeblikket.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster