Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Er det her Neymar? :lol:
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

BarçaDK skrev:Er det her Neymar? :lol:
Billede
Det ser sådan ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

peterhøve

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af peterhøve »

Han er ikke i nærheden af Messias nieavu, men jeg synes nu også jeg kan en spiller der har chancen for at nå derop af!
Han skal lige havde chancen for at vende sig til de nye holdkammerater :-D vi har jo set før at det tager et stykke tid at vende sig til Barca's spillestil :-)


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Det er der vel heller ingen der mener pt. Men han har potentiale til at nå rigtig langt, som du også siger. Jeg er bare vild med hans samba stil og 'ungdoms'-frækhed (eller hvad man skal kalde det), no homo. A little homo.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Jeg har tænkt lidt over hvad mine forventninger er til Neymar i første sæson.. Jeg kom frem til at jeg vil synes det er mere end godkendt hvis han laver 8-12 mål. Folk er allerede begyndt at nævne at de ikke synes han score nok. Det synes jeg ikke er helt fair. Han skal jo lige falde til. Men hvad er jeres forventninger til Neymar...?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Nogle fede finter og frisurer!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Min forventning til Neymar er, at han tager noget af ansvaret fra Messis skuldre. Messi kan ikke blive ved med at bære holdet på sine skuldre. Vi har brug for en spiller, der kan lede holdet til sejr, når Messi ikke kan, enten grundet skade eller formnedgang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... ID=HP_BN_4

Why should Neymar have to put up with criticism from the Celtic manager, Neil Lennon, and his Scotland counterpart Gordon Strachan after being attacked by Scott Brown on Tuesday night? Lennon told the press in the wake of Barcelona's 1-0 win at Parkhead that the game turned on Brown's red card and referred to Neymar's reputation as a diver as the main reason behind it.

Well, there is one simple way to put a stop to all such conjecture: don't kick Neymar in the back. Scott Brown stupidly abdicated his captain's duties, nudging the Brazilian with his foot like a brat, leaving his side to play for half an hour against one of the best teams in the world. What ensued, inevitably, was a Barcelona victory.

This season in the Champions League Brown had already stamped on a Shakhter Karagandy player and elbowed Mario Balotelli off the ball in the defeat to Milan, instigating a goal. Why is Celtic's captain behaving so thuggishly, seemingly intent on inflicting damage to his own team? And why is his manager excusing his behaviour, passing the blame to the victim?

Even Brown's apology for the Barcelona dismissal was couched in the language of a man failing to grasp the consequence of his actions. In between "I made a mistake" and "I put my team-mates in a difficult position" were phrases like "in the heat of the moment", "I think it was a harsh decision" and "there wasn't a huge amount of contact."

Things are hard enough for Celtic in a group containing Barcelona, Milan and Ajax. They do not need the indiscipline of Brown compromising their chances any further. His suspension should be welcomed by the players he can no longer endanger, on both sides.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Neymar: "Two clear penalty fouls not given? For me, they were penalties, you can't say more." #fcblive
Neymar: "You always miss Messi, for everyone he's the best player on the planet. The centre forward position is his." #fcblive
Neymar: "Linking up well with Alexis? We understand each other well, but most important thing is always the team. Very happy with the win."
Igen udviser han en fantastisk attitude.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Martino: "Neymar still can improve a lot, but he arrived here at aged 21 and he already has totally adapted to the team's playing style."
Martino: "Neymar is like Messi. It doesn't matter where he plays, he always plays good. The coach has nothing to do with that." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

lol ja omg xD

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Hahahahahahahahahahah, xD-smileyen. Skyd mig en eller anden.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.totalbarca.com/2013/intervie ... r-a-diver/

Mou kaster igen med sten... Men hvordan er det nu med folk der bor i et glashus?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af abx »

Mourinho prikkede en anden træner i øjet. Han har intet at skulle have sagt i det her liv
Próxima Estación.... Parallel!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:http://www.totalbarca.com/2013/intervie ... r-a-diver/

Mou kaster igen med sten... Men hvordan er det nu med folk der bor i et glashus?
Man skulle ha spurgt ham til Pepe episoden da RM spillede imod Elche. Abramovic imperiets hofnar.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster