Forslag til fcbarcelona.dk

Diskussion, ris, ros, forslag omhandlende fcbarcelona.dk

Redaktør: Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Culé »

abx skrev:Jeg tror 'ambition' er det forkerte ord. Jeg tror det handler om at 90% af hjemmesidens besøgende vil have korte og spiselige nyheder.
De 10% der gerne vil ind bag kernen og vende alle sten - ja, de kan læse den slags på blogs hvor folk vender emner med dybere og længere indlæg. Hvis fcbdk begynder at skrive den slags lange artikler, så vil det gå udover de 90% andre opfattelse af sitet, også mister hjemmesiden de læsere.

Så jeg ganske enkelt at det handler om at afgrænse og definere sin rolle - også holder sig inden for de rammer. Ellers bliver det en rodebutik
Det er nok meget rigtigt beskrevet der. Mener dog ikke et lille resumé af hvad der skete på fx. "verdenskongressen" ville fylde mere end nogen af de nyheder der allerede bringes. Synes også der allerede er forholdsvis stor variation i størrelsen af nyhedsartiklerne. Fra små korte linjer til eksempelvis kampreferater mv.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af abx »

Jo, jo helt klart. Men det er spørgsmål om detaljeniveauet. Hvis der er nogle budskaber i det event som kan trækkes ud, så synes jeg helt klart de skal tippes om det. Men hvis det bare er en nyhed om at penyaer rundt i verden var samlet - så er der ikke meget "kød" i det. Det er i bund og grund en smagssag, og jeg har det personligt godt med at læse nyheder her, og teknisk-detaljerede artikler på blogs hvor eksperter og fagfolk går helt ned i detaljer.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Fantomet »

På hjmmesiden øverste står der med citatet af Luna og Allan. Kan den fjernes? Da den ikke opdateret med flere citat end Allan og Luna...

anru
Indlæg: 44
Tilmeldt: lør nov 26, 2011 11:47 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af anru »

Kunne være smart at det ville være muligt at kommentere en artikel på forsiden, hvor man så skulle logge ind med en bruger og gøre dette.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Heartbreaker »

anru skrev:Kunne være smart at det ville være muligt at kommentere en artikel på forsiden, hvor man så skulle logge ind med en bruger og gøre dette.
Det kan man gøre på facebook. :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af JonasV »

- og alt for mange andre steder!

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Fantomet »

En ideer...

Fcbarceona.dk kan måske få brugere til at sende egen nyheder til fcbarcelona.dk fx via tiltag i "Artikelforslag fra brugerne". ?

Når brugere har indsendt til fcbarceloa.dk, kan fcbarcelona.dk hurtigt læse dem igennem og lægge dem ud som nyheder på fcbarcelona.dk, hvor mange flere vil få glæde af dem end på debat-forummet.


Alt man skal gøre er at skrive artiklen, som man gerne vil have den bragt i Fcbarcelona.dk og sende linket, som man har oversat til artiklen. Herefter vil Fcbarcelona.dk læse den igennem og lægge den op på siden, så snart den er godkendt. Brugere får kredit for nyheder.

Hjælp med at gøre Fcbarcelona.dk endnu bedre, ud fra devisen "Spørg ikke hvad Fcbarcelona.dk kan gøre for dig, spørg hvad du kan gøre for Fcbarcelona.dk".

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Wennerberg »

Fantomet skrev:En ideer...

Fcbarceona.dk kan måske få brugere til at sende egen nyheder til fcbarcelona.dk fx via tiltag i "Artikelforslag fra brugerne". ?

Når brugere har indsendt til fcbarceloa.dk, kan fcbarcelona.dk hurtigt læse dem igennem og lægge dem ud som nyheder på fcbarcelona.dk, hvor mange flere vil få glæde af dem end på debat-forummet.


Alt man skal gøre er at skrive artiklen, som man gerne vil have den bragt i Fcbarcelona.dk og sende linket, som man har oversat til artiklen. Herefter vil Fcbarcelona.dk læse den igennem og lægge den op på siden, så snart den er godkendt. Brugere får kredit for nyheder.

Hjælp med at gøre Fcbarcelona.dk endnu bedre, ud fra devisen "Spørg ikke hvad Fcbarcelona.dk kan gøre for dig, spørg hvad du kan gøre for Fcbarcelona.dk".
Det kommer desværre ikke til at ske. For det første skulle vi have en fuldtidsansat til at læse brugeres artikler igennem og for det andet ville det gøre fcbarcelona.dk til en mere diffus enhed. Ved at holde vores artikler og nyheder internt, skaber vi et kendetegnende image af fcbarcelona.dk og på den måde kan vi holde en rød tråd i vores dækning og kommunikation (på godt og ondt).
Wennerberg
Forum Admin

anru
Indlæg: 44
Tilmeldt: lør nov 26, 2011 11:47 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af anru »

Hvad med RSS for nyheder. Dette kunne være smart, når man nu har en smartphone..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Michman »

Jeg har et forslag, kunne vi ikke også få stillingen til B holdet på forsiden? Så behøver man ikke gå ind på bold.dk for at se hvordan det går..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af emo »

Michman skrev:Jeg har et forslag, kunne vi ikke også få stillingen til B holdet på forsiden? Så behøver man ikke gå ind på bold.dk for at se hvordan det går..?
Se, den idee er jeg med på.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Lopezzz »

+1
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Wennerberg »

Michman skrev:Jeg har et forslag, kunne vi ikke også få stillingen til B holdet på forsiden? Så behøver man ikke gå ind på bold.dk for at se hvordan det går..?
Desværre ikke. Der er ikke plads og så vil vi gerne spare besværet med også at skulle opdatere den hver uge
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Champione »

Kunne man ikke gøre det til en del af referaterne at få indført kampdata - possession, antal skud, hjørne og andet relevant data fra kampen?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Heartbreaker »

Kan der ikke komme en "marker fora som aflæst"-knap ved ulæste posts?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster