TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: TV-Serier

Indlæg af BarçaDK »

Flax_Generous skrev:Breaking Bad, S05E14
Spoiler
Vis
Jeg ved ikke hvor interesseret Walt er i pengene. Er han ikke døende? Pengene var hele tiden til familien, og hvis de har slået hånden af ham (eller skåret i den, for at være mere præcis), så er pengene vel mindre vigtige? Så god gammeldags hævn er måske et bedre bud. Eller måske fordi Skyler ender i problemer med Jack. Der er i hvert fald gode chancer for, at M60'eren skal bruges mod nynazisterne. Men hvad med det der ricin?
Spoiler
Vis
Pengene er fra hvor jeg sidder også ligegyldige for Walt, men Walt er blevet grådig og kynisk. Hans plan var jo fra starten at tjene 737.000 dollars, men han afslog senere Declans tilbud om 5.000.000 trods Jesses tryglen og at Mike lænkede ham til en radiator.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Alcantara »

BB S05E14:
Spoiler
Vis
Det var muligvis det bedste og mest intense tv-afsnit jeg nogensinde har set.

Ang. ricin, ser jeg egentlig kun to muligheder; Jesse eller Walt selv. Jeg forestiller mig dog, at han går på killing spree mod nynazisterne, men før han gør det, indtager han ricin. Det tager jo alligevel 3-5 dage, før effekten træder i kraft. Nu bliver det også spændende at se, hvad han planlægger.
Senest rettet af Alcantara fre sep 20, 2013 12:27 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:BB...
Spoiler
Vis
Fuck.
Så har vores kære Jonas endeligt brugt et bandeord her på forummet.
Velkommen til klubben :razz:
Alle skal give ham en stjerne ;-)
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Walt, Saul har været dig god, men nu er tiden kommet til at bringe det tunge skyts frem...
Billede
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

BB, S5E14
Spoiler
Vis
Er I alle så sikre på, at Ricin kommer frem igen? Angående pengene, så tror jeg også, at WW er blevet for grådig. Nynazisterne dræber ikke Jesse som aftalt, men udnytter ham i stedet til at koge for dem. WW kommer tilbage, tager hævn, snupper pengene og redder Jesse.

Nu hvor jeg tænker mig om, er det så egentligt ikke Ricin cigaretten WW henter i huset ved flash foward i S5E8?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: TV-Serier

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:BB, S5E14
Spoiler
Vis
Er I alle så sikre på, at Ricin kommer frem igen? Angående pengene, så tror jeg også, at WW er blevet for grådig. Nynazisterne dræber ikke Jesse som aftalt, men udnytter ham i stedet til at koge for dem. WW kommer tilbage, tager hævn, snupper pengene og redder Jesse.

Nu hvor jeg tænker mig om, er det så egentligt ikke Ricin cigaretten WW henter i huset ved flash foward i S5E8?
E14
Spoiler
Vis
Walt redder Jesse? Jeg tror, at det er forbi mellem de to. Det Walt sagde om Margolis inden Jack tog ham væk var også modbydeligt. Medmindre at Walt ender med at synes, at han må ofre sig, for at de andre kan få et nogenlunde normalt liv.

Pedanter vil påpege, at det var S5E09, og at det ikke er cigaretten men blot en lille beholder, men ellers er det korrekt med ricinen ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Piquénbauer »

BarçaDK skrev:
Heartbreaker skrev:BB, S5E14
Spoiler
Vis
Er I alle så sikre på, at Ricin kommer frem igen? Angående pengene, så tror jeg også, at WW er blevet for grådig. Nynazisterne dræber ikke Jesse som aftalt, men udnytter ham i stedet til at koge for dem. WW kommer tilbage, tager hævn, snupper pengene og redder Jesse.

Nu hvor jeg tænker mig om, er det så egentligt ikke Ricin cigaretten WW henter i huset ved flash foward i S5E8?
E14
Spoiler
Vis
Walt redder Jesse? Jeg tror, at det er forbi mellem de to. Det Walt sagde om Margolis inden Jack tog ham væk var også modbydeligt. Medmindre at Walt ender med at synes, at han må ofre sig, for at de andre kan få et nogenlunde normalt liv.

Pedanter vil påpege, at det var S5E09, og at det ikke er cigaretten men blot en lille beholder, men ellers er det korrekt med ricinen ;-)
Spoiler
Vis
Jeg tænker at den ricin cigaret skal gå til ham nazi bossen? Han har konstant en smøg i munden så måske den er tiltænkt ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

Heartbreaker skrev:BB, S5E14
Spoiler
Vis
Er I alle så sikre på, at Ricin kommer frem igen? Angående pengene, så tror jeg også, at WW er blevet for grådig. Nynazisterne dræber ikke Jesse som aftalt, men udnytter ham i stedet til at koge for dem. WW kommer tilbage, tager hævn, snupper pengene og redder Jesse.

Nu hvor jeg tænker mig om, er det så egentligt ikke Ricin cigaretten WW henter i huset ved flash foward i S5E8?
BB, S5E14
Spoiler
Vis
Jep, ricin får vi igen at se i de sidste 2 afsnit.

Vi skal også huske på at det var Todd som har reddet Pinkman mens Walt beordrede at de slår ham ihjel.
Så det vil være underligt hvis Walt kommer tilbage og redder ham fra nynazisterne.
Jeg håber på at Pinkman bliver den store helt til sidst. Han er så fucking uheldig og også uskyldig.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
Spoiler
Vis
Jeg tænker at den ricin cigaret skal gå til ham nazi bossen? Han har konstant en smøg i munden så måske den er tiltænkt ham.
Spoiler
Vis
Du skal fanme aflyse Vince og lave sæson 6. Det der er helt sikkert en fremtid-spoiler. :glad:
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Spoiler
Vis
Ricin som har spillet en ret så stor rolle i Walt og Jesses forhold, synes jeg skal anvendes på en måde som kan huskes, på en person af høj karakter, dem er der ikke så mange af igen. Men jeg så den helst blive brugt på enten ham selv, eller noget i retningen af Jesse (måske efter et "forsoningsmøde" hvor man tror alt er på plads, og så kommer chock effekten og man tænker igen, Walt dit fede svin), Skylar, Marie, Saul (oooh nooo, næppe men hvem ved). Synes at det ville være for plat og for ligetil at bruge den på Jack eller Todd eller nogen af nazierne...
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: TV-Serier

Indlæg af Lopezzz »

BB, S5E14
emo skrev:
Spoiler
Vis
Ricin som har spillet en ret så stor rolle i Walt og Jesses forhold, synes jeg skal anvendes på en måde som kan huskes, på en person af høj karakter, dem er der ikke så mange af igen. Men jeg så den helst blive brugt på enten ham selv, eller noget i retningen af Jesse (måske efter et "forsoningsmøde" hvor man tror alt er på plads, og så kommer chock effekten og man tænker igen, Walt dit fede svin), Skylar, Marie, Saul (oooh nooo, næppe men hvem ved). Synes at det ville være for plat og for ligetil at bruge den på Jack eller Todd eller nogen af nazierne...
Spoiler
Vis
Men desværre du har ret, ricin kom i billedet før nynazisterne så den er ikke tiltænkt dem.
Senest rettet af Lopezzz man sep 16, 2013 10:11 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

BarçaDK

Re: TV-Serier

Indlæg af BarçaDK »

BB sæson ~5
Spoiler
Vis
Jeg er træt af, at folk kalder Jesse for uskyldig. Han er på ingen måde uskyldig. Han har dræbt mange, og han har bidraget til at mange svage sjæle som ham selv er blevet fastholdt i et misbrug. For Jesse er en svag sjæl, og jeg har medlidenhed med ham. Men både han og Walt har triste liv. Walt var jo aldrig gået ind i industrien uden cancerdiagnosen.

Mht. den omtalte "ricincigaret", så er det jo ikke længere en cigaret. Og den cigaret, som Jesse opbevarede ricinen i var jo ikke forgiftet - giften var indkapslet.
Emo:
Spoiler
Vis
Jeg tror, at du har helt ret. Det vil være for plat hvis den blev brugt på en mindre central karakter end Marie.
Walt selv, Skyler, Jr., Holly, Jesse og Marie er umiddelbart de bedste ofre.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af zqa »

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: TV-Serier

Indlæg af emo »

BB, S05E14
Spoiler
Vis
nu havde vi den med koppen før, DEA(d), hvad siger folk til denne.

Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

emo skrev:BB, S05E14
Spoiler
Vis
nu havde vi den med koppen før, DEA(d), hvad siger folk til denne.

damnnnnn
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster