Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Vent, var han ikke bare en ny Robinho?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Elbarca skrev:Vent, var han ikke bare en ny Robinho?

Jeg er i hvert fald stadigvæk ikke overbevist :) Fint nok han gør det godt for det brasilianske landshold, men han må gerne gøre det bedre i Barcelona :) Nå det er sagt, er det ikke fordi jeg afskriver ham.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er heller ikke imponeret men han er kun en dreng så vi skal være tålmodige.
I denne sæson han er under oplæring.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Gøre det bedre for Barca, end ha en gør for det brasilianske landshold? Det ville være fizzz...

Generelt set, synes jeg taget alt i betragtning at han har gjort det godt. Ny, ude af form, svære modstandere, ligeså svære kampe, ny stil...

Allez, Neymar.
Allez...

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SirJonas »

Fatter ikke folk på det her område.
Neymar har sku da gjort det godt? Ja, han havde problemer med at stå fast mod... Var det Atletico?
Men han har allerede været afgørende for os med sit mål mod atletico. Uden ham, har vi givet vis ikke haft pokalen i skabet lige nu?
Havde folk regnet med, at han legede rundt med alle spillere, ligesom han gjorde i Brasilien? Neymar har allerede vist, at han kan omgås med messi i pasningsspillet, hvilket jeg synes er utroligt efter så kort tid.

Og vi er vel alle enige om, at der kun er en vej for neymar og det er fremad. Så hvis det her er niveauet efter 2-3 kampe, hvordan bliver han så om 2 mdr?
Jeg er sikker på, at neymar var nøglen rent offensivt. Nu har vi 2 KÆMPE trusler. Neymar kan så meget, så fjerner man for meget fokus over på Messi, så står neymar klar.
Jeg synes også, at neymar har været okay til fortsat at udfordre spillere, selvom han selvfølgelig i højere grad skal vænne sig til den nye spillestil, omgivelser, ikke den største fisk i søen osv.

Jeg er lykkelig for neymar købet. VIRKELIG. Og mener også, at det var det helt rigtige tidspunkt at hente ham på.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af drømmefodbold »

Fedtmule skrev:Fatter ikke folk på det her område.
Neymar har sku da gjort det godt? Ja, han havde problemer med at stå fast mod... Var det Atletico?
Men han har allerede været afgørende for os med sit mål mod atletico. Uden ham, har vi givet vis ikke haft pokalen i skabet lige nu?
Havde folk regnet med, at han legede rundt med alle spillere, ligesom han gjorde i Brasilien? Neymar har allerede vist, at han kan omgås med messi i pasningsspillet, hvilket jeg synes er utroligt efter så kort tid.

Og vi er vel alle enige om, at der kun er en vej for neymar og det er fremad. Så hvis det her er niveauet efter 2-3 kampe, hvordan bliver han så om 2 mdr?
Jeg er sikker på, at neymar var nøglen rent offensivt. Nu har vi 2 KÆMPE trusler. Neymar kan så meget, så fjerner man for meget fokus over på Messi, så står neymar klar.
Jeg synes også, at neymar har været okay til fortsat at udfordre spillere, selvom han selvfølgelig i højere grad skal vænne sig til den nye spillestil, omgivelser, ikke den største fisk i søen osv.

Jeg er lykkelig for neymar købet. VIRKELIG. Og mener også, at det var det helt rigtige tidspunkt at hente ham på.
Kunne ikke være mere enig. Samtidig har han kun fået lidt spilletid i nogle af kampene, og han er netop den en'er der kan den tand mere individuelt sammen med Messi. Hold har meget svære ved at pakke sig med 2 så store trusler og fårbentlig får dommerne øjnene op for alle de frispark, så modstanderne ikke kan lave 8 hver før et kort. Derved kommer de bagerste led hurtigere under pres. Ville nødig stå overfor Neymar hvis jeg havde et gult kort. Og rykker for mange spillere mod Neymar og han får den på tværs til Messi har de et nyt problem.

Han er stadig meget ung og har hele verdenen foran sig. Så glad for vi fik ham.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Mm, virkelig ikke på sin plads at kritisere så tidligt, og især ikke da han har gjort det godt. Han er ikke faldet igennem i nogen af kampene.

Ham scorer imod Sevilla, jeg ved det.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Kampen på Mestalla gav virkelig gode forhåbninger, for mit vedkommende. Der var tegninger til et kombinationsspil mellem ham og Leo, som kunne blive uhyggeligt rart at overvære.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Jeg tror han ville blive bedre med en mere fri rolle.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SirJonas »

Brombi skrev:Jeg tror han ville blive bedre med en mere fri rolle.
såååååå. både messi og neymar i en fri rolle?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Og Pique. Han må løbe over alt, så længe han ikke dækker op.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Neymar har kæmpe potentiale og jeg mener han allerede har vist prøver på ting ingen andre kan. Altså ting på Messis niveau. Skal stadig lære men jeg tror det bliver godt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Elbarca skrev:Neymar har kæmpe potentiale og jeg mener han allerede har vist prøver på ting ingen andre kan. Altså ting på Messis niveau. Skal stadig lære men jeg tror det bliver godt.
*INGEN* er/kommer på Messis niveau! Punktum, udråbstegn.!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SpillerSomMESSI skrev:
Elbarca skrev:Neymar har kæmpe potentiale og jeg mener han allerede har vist prøver på ting ingen andre kan. Altså ting på Messis niveau. Skal stadig lære men jeg tror det bliver godt.
*INGEN* er/kommer på Messis niveau! Punktum, udråbstegn.!
Siger ham der spiller som Messi..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBarcelonaChr skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Elbarca skrev:Neymar har kæmpe potentiale og jeg mener han allerede har vist prøver på ting ingen andre kan. Altså ting på Messis niveau. Skal stadig lære men jeg tror det bliver godt.
*INGEN* er/kommer på Messis niveau! Punktum, udråbstegn.!
Siger ham der spiller som Messi..
Jow jow, men det er jo alle andre der ser mig spille der siger det.

Jeg siger altid, ydmyg som jeg er, at jeg er nok den eneste i verden der har inspireret Messi.

Man skal jo være ærlig..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster