Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

http://plbold.dk/sky-liverpool-millimeter-fra-sakho/

Sakho ryger efter alt at dømme til Liverpool. 12 millioner pund koster han.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Jeg håber, Tata har opgivet at handle dyrt ind til forsvaret, og brænder pengene af på Aguero i stedet. Så må vi bare score flere mål end modstanderen gør mod vores elendige forsvarsspil ;-) City har alligevel for mange angribere i truppen! Oplagt transferkanin at hive op af hatten!


;-)

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Mou lover...
Allez...

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dani Alves »

gygfo skrev:Jeg håber, Tata har opgivet at handle dyrt ind til forsvaret, og brænder pengene af på Aguero i stedet. Så må vi bare score flere mål end modstanderen gør mod vores elendige forsvarsspil ;-) City har alligevel for mange angribere i truppen! Oplagt transferkanin at hive op af hatten!

;-)
Aguero & Hummels så er holdet komplet! Hold nu kæft hvor jeg ærgrer mig for VILDT over, at vi ikke har formået at hente Hummels..

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alias-A »

Jeg ærger mig for vildt over at vi ikke har hentet nogen som helst til forsvaret. Fatter det stadig ikke. Tror ledelsen at det hele bare fikser sig selv? Eller har de glemt hvor store problemer vi har dernede?

Succeskriteriet for denne sæson var at forstærke forsvaret og det er ikke sket, så jeg ser ikke hvordan vi kan vinde hverken la liga eller CHL medmindre Messi eller nogle af de andre igen leverer overmenneskelige præstationer og Real flopper, som de gjorde sidste år.

Jeg synes faktisk det er så stort et problem, at jeg næsten ikke glæder mig til denne sæson :)
93' Iniesta

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nói NPO »

Kiko Fenemia til Real madrid ;-)

Kan ikke stoppe med at tude ;-)
Den lille ananas

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Det er i grunden lidt pudsigt, at der ikke er større utilfredshed/debat, omkring det elendige faktum, at det ser ud til ikke at lykkedes klubben at hente en CB, selvom det har været en af de primære målsætninger længe. Pengene er der (eller bliver der løjet?), emnerne er der og tiden har så sandelig også været der. Der er simpelthen nogen, der ikke har gjort deres arbejde ordentligt, hvilket er intet mindre end utilgiveligt, i en klub af vores standard!

Jeg gruer for endnu en sæson, hvor vores offensiv skal bære os igennem kampene og med falske forhåbninger, efterlade os alle skuffede, når vi møder en modstander, hvor en stærk offensiv alene, ikke er nok. Henter vi ikke en CB, vil jeg vove at påstå at 3-4 hold er større favoritter til CL-titlen end os, netop pga. af den manglende stabilitet. Det mener jeg ganske enkelt ikke, at vi kan stille os tilfreds med.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Emnerne har været der, og de har desværre ikke været tilgængelige, og så har man kigget andre steder. De spillere man har kigget på er blevet vejet og fundet for lette ift at løfte niveauet. Jeg kan godt forstå, at man ikke gider smide 40€+ millioner efter en CB. Heldigvis er vi ikke gået i panik og har smidt en masse penge efter en spiller, hvis niveau ikke er højt nok.
#jesuisSheep

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

zqa skrev:Emnerne har været der, og de har desværre ikke været tilgængelige, og så har man kigget andre steder. De spillere man har kigget på er blevet vejet og fundet for lette ift at løfte niveauet. Jeg kan godt forstå, at man ikke gider smide 40€+ millioner efter en CB. Heldigvis er vi ikke gået i panik og har smidt en masse penge efter en spiller, hvis niveau ikke er højt nok.
Du kan ikke bilde mig ind, at der er kun er 3-4 forsvarsspillere derude, som kan forstærke vores forsvar og slet ikke på sigt. Det her er realiteten:
Vores pt. bedste forsvarsspiller er en omskolet midtbanespiller, med midtbanespillervaner, hvilket så vidt er fair nok, det er umiddelbart ikke det der bekymre mig mest. Men sådan her, ser resten af vores forsvar ud:
1. Pique har været i en nedadgående formkurve i snart 2 år nu. Jeg vil gå så langt og sige, at han ikke længere er god nok til startopstillingen imod stærkere modstandere.
2. Puyol er 35 år og i den grad mærket af det. Han konstant skadet og jeg vil ikke betvivle hans niveau, men ingen kender det reelt.
3. Bartra er totalt uprøvet og det virker ganske enkelt ikke til at nogen som helst har tillid til ham.

Sådan ser det ud. Der er en risiko for at enhver spiller kan fejle, selv en Thiago Silva. Det kan man aldrig gardere sig imod. Man kan i det mindste forsøge sig med alternativer, ellers bliver det jo aldrig bedre.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Jeg tror zqa's pointe er, at priserne har været absolut vanvittige, hver gang vi har forhørt os, eeller pressen har sat os i forbindelse med en forsvarsspiller.
Tror eneste skud i bøssen er Mathieu efter Valencia kampen.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Fu..ing irriterende at vi ikke køber en CB! Men nu må vi kommer videre og score flere mål ind modstanderen ;-)

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Indover med et deadline CB køb! Intet fancy, et talent ville være fint, men vis da i det mindste, at i giver en fuck!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nói NPO »

Må indrømme at Özil til Arsenal ikke ville være det værste ;-)
Den lille ananas

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Hahaha det ikke engang sjovt, jeg ved ikke om det er ignorance eller bare er idioti at vi ikke har hentet en ny CB.. Vores kampe sidste sæson må da vel have været nok bevis på at det simpelthen bare ikke fungere og selvom om det er blevet bekræftet 100.000 gange, så var gårsdagens kamp også med til at bekræfte det.

Alternativerne er en altid skadet Puyol og en Marc Bartra, og ikke nok med det så er vores main options ikke engang gode nok...
Se bare de andre storklubber rundt omkring..

Varane og Ramos.
Boateng og Dante.
Thiago Silva og Alex.
Koscielny og Vermalen.
Cahill og Luiz.
Hummels og Subotic
Vidíc og Ferdinand.

Og deres alternativer er sikkert bedre end vores main options.

Det bliver godt nok en spændende sæson.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg kan virkelig ikke se hvordan nogen af dem der er meget bedre end Puyol og Pique/Masch.

Du stiller deres op i stærkeste opstilling, derfor tillader jeg mig at skrive Puyol.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster