Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Det skal lige siges, at min kommentar omkring Busi, Ini og Xavi var ment lidt i sjov. Det er klart at Pep siger det der om Lahm, det er forståeligt. Pep er, har være og vil altid være en legende i klubben, han er en del af klubbens historie og nærmest en Barca myte. Jeg vil altid være fan af ham, jeg har det slet ikke på samme måde som dig Lopezzz, men fair nok hvis du synes det om ham.

Noget andet, Mourinho er igang. Hvor er jeg glad for at vi er sluppet af med ham i La Liga. Nu mener han det bedste hold tabte, et hold der havde 10 mand i feltet og forsvarede sig stortset hele kampen. Første halvlegen var ok, men Bayern var et meget bedre hold kampen igennem, de vandt i den grad fortjent.
Jose Mourinho felt the best team lost after Chelsea were beaten by Bayern Munich in a penalty shoot-out

"They take the cup, but the best team lost," Mourinho told Sky Sports. "For me, we were by far the best team because they had 15 minutes in the second half where they dominated us, but we always had the game under control.

"Even with 10 men, the team played fantastic in that situation and clearly the best team lost."

LINK: http://www1.skysports.com/football/news ... -super-cup
Jeg bliver helt seriøst overrasket over, at et menneske kan få sig selv til at sige sådan noget.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Visca El Barca skrev:Det skal lige siges, at min kommentar omkring Busi, Ini og Xavi var ment lidt i sjov. Det er klart at Pep siger det der om Lahm, det er forståeligt. Pep er, har være og vil altid være en legende i klubben, han er en del af klubbens historie og nærmest en Barca myte. Jeg vil altid være fan af ham, jeg har det slet ikke på samme måde som dig Lopezzz, men fair nok hvis du synes det om ham.
Det skal lige siges at min kommentar om Pep var ment lidt i sjov ;-)
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

FCK ledelsens åbenlyse diskrimination ved salg af billetter, er under al kritiK!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

Kubala skrev:
Jurij skrev:
A$AP skrev:Kan dog ikke lade vær med at føle med Lukaku :sad:
Jeg er personligt Chelsea fan, og det er ikke rart når de taber. Dog ekstra synd for ham, at han skal sparke sidst. I den alder bliver presset for stort. Og han sparkede elendigt uden tilløb. Han er ikke klar til denne scene.

Chelsea og Barca fan? Er det overhovedet muligt?
Jeg har været Chelsea fan liiiiiiiiiiiiige siden dengang for laaaaaaaaaaang tid siden, 2004. Mourinho og det forbedrede Chelsea, det nice. Er selv russer, så det er derfor.
Genopbygning status: færdig.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jurij skrev:
Kubala skrev:
Jurij skrev:
A$AP skrev:Kan dog ikke lade vær med at føle med Lukaku :sad:
Jeg er personligt Chelsea fan, og det er ikke rart når de taber. Dog ekstra synd for ham, at han skal sparke sidst. I den alder bliver presset for stort. Og han sparkede elendigt uden tilløb. Han er ikke klar til denne scene.

Chelsea og Barca fan? Er det overhovedet muligt?
Jeg har været Chelsea fan liiiiiiiiiiiiige siden dengang for laaaaaaaaaaang tid siden, 2004. Mourinho og det forbedrede Chelsea, det nice. Er selv russer, så det er derfor.

Lige siden Mourinho startede sin karriere i klubben - har du været fan af Chelsea. Barca og Chelsea er hinandens modpoler næsten over hele linjen, men fred være med at du er fan af begge klubber. Du er også russer, så det forklarer også en del. Det er dog første gang jeg hører om en, der er fan af både Barca og Chelsea. Næsten de fleste Barca fans hader Chelsea og omvendt.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

Kubala skrev:
Jurij skrev:
Kubala skrev:
Jurij skrev:
A$AP skrev:Kan dog ikke lade vær med at føle med Lukaku :sad:
Jeg er personligt Chelsea fan, og det er ikke rart når de taber. Dog ekstra synd for ham, at han skal sparke sidst. I den alder bliver presset for stort. Og han sparkede elendigt uden tilløb. Han er ikke klar til denne scene.

Chelsea og Barca fan? Er det overhovedet muligt?
Jeg har været Chelsea fan liiiiiiiiiiiiige siden dengang for laaaaaaaaaaang tid siden, 2004. Mourinho og det forbedrede Chelsea, det nice. Er selv russer, så det er derfor.

Lige siden Mourinho startede sin karriere i klubben - har du været fan af Chelsea. Barca og Chelsea er hinandens modpoler næsten over hele linjen, men fred være med at du er fan af begge klubber. Du er også russer, så det forklarer også en del. Det er dog første gang jeg hører om en, der er fan af både Barca og Chelsea. Næsten de fleste Barca fans hader Chelsea og omvendt.
Har lidt lagt mærke til det. Men forstår det faktisk ikke helt. Chelsea parkerer bussen, og vinder på det. Men jeg hader Man U 10 gange mere end noget andet hold.
Genopbygning status: færdig.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jurij skrev:
Kubala skrev:
Jurij skrev:
Kubala skrev:
Jurij skrev:
A$AP skrev:Kan dog ikke lade vær med at føle med Lukaku :sad:
Jeg er personligt Chelsea fan, og det er ikke rart når de taber. Dog ekstra synd for ham, at han skal sparke sidst. I den alder bliver presset for stort. Og han sparkede elendigt uden tilløb. Han er ikke klar til denne scene.

Chelsea og Barca fan? Er det overhovedet muligt?
Jeg har været Chelsea fan liiiiiiiiiiiiige siden dengang for laaaaaaaaaaang tid siden, 2004. Mourinho og det forbedrede Chelsea, det nice. Er selv russer, så det er derfor.

Lige siden Mourinho startede sin karriere i klubben - har du været fan af Chelsea. Barca og Chelsea er hinandens modpoler næsten over hele linjen, men fred være med at du er fan af begge klubber. Du er også russer, så det forklarer også en del. Det er dog første gang jeg hører om en, der er fan af både Barca og Chelsea. Næsten de fleste Barca fans hader Chelsea og omvendt.
Har lidt lagt mærke til det. Men forstår det faktisk ikke helt. Chelsea parkerer bussen, og vinder på det. Men jeg hader Man U 10 gange mere end noget andet hold.
Jeg kan da godt remse nogle af grundene op for dig til, hvorfor så mange Barca fans hader Chelsea.

1. Fodboldfilosofien
2. Mourinho
3. Deres spillere
4. Historikken imellem disse to klubber
5. Deres fans

Så jeg kan godt forstå de Barca fans der hader Chelsea. Det er da klart at du hader United - du er trods alt også Chelsea fan.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Champions league

Indlæg af soul_pitcher »

Kids kids, you are both right!
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Jurij skrev:
Kubala skrev:
Jurij skrev:
Kubala skrev:
Jurij skrev:
A$AP skrev:Kan dog ikke lade vær med at føle med Lukaku :sad:
Jeg er personligt Chelsea fan, og det er ikke rart når de taber. Dog ekstra synd for ham, at han skal sparke sidst. I den alder bliver presset for stort. Og han sparkede elendigt uden tilløb. Han er ikke klar til denne scene.

Chelsea og Barca fan? Er det overhovedet muligt?
Jeg har været Chelsea fan liiiiiiiiiiiiige siden dengang for laaaaaaaaaaang tid siden, 2004. Mourinho og det forbedrede Chelsea, det nice. Er selv russer, så det er derfor.

Lige siden Mourinho startede sin karriere i klubben - har du været fan af Chelsea. Barca og Chelsea er hinandens modpoler næsten over hele linjen, men fred være med at du er fan af begge klubber. Du er også russer, så det forklarer også en del. Det er dog første gang jeg hører om en, der er fan af både Barca og Chelsea. Næsten de fleste Barca fans hader Chelsea og omvendt.
Har lidt lagt mærke til det. Men forstår det faktisk ikke helt. Chelsea parkerer bussen, og vinder på det. Men jeg hader Man U 10 gange mere end noget andet hold.
Man kan aldrig hade et hold mere end Real Madrid!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Atlético er efterhånden en close second.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Ja, efter den seneste kamp var jeg faktisk i tvivl om hvilke af de to hold der var nummer uno, tror bare det er noget hold fra Madrid har til fælles.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

A$AP skrev:Ja, efter den seneste kamp var jeg faktisk i tvivl om hvilke af de to hold der var nummer uno, tror bare det er noget hold fra Madrid har til fælles.
Så det vil sige, at du var ligeglad med hvem der vandt den sidste Cope del Rey finale?
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Messi1987 skrev:
A$AP skrev:Ville gerne have set Diego Costa score til 1-3 og derefter løbe ud til Reals fans og lave calma :sad:
A$AP skrev:Hahahahaha.. Jeg håbeer fandme det får konsekvenser for Real det der..
A$AP skrev:Fryd at Real ikke engang formår at vinde noget i år..
A$AP skrev:Det var det hele værd at blive hjemme i aften!!!
Lyder det ikke til :smile:

Jeg skrev vel også 'efter den seneste kamp' som vi spillede i onsdags.

Hvem ville du helst have der vandt i en finale, Real eller Atletico? Dér vælger jeg at supporte Atletico i en finale mellem de to hold selvom jeg ikke kan fordrage begge klubber. unlike you..
Jurij skrev:
A$AP skrev:Ja, efter den seneste kamp var jeg faktisk i tvivl om hvilke af de to hold der var nummer uno, tror bare det er noget hold fra Madrid har til fælles.
Så det vil sige, at du var ligeglad med hvem der vandt den sidste Cope del Rey finale?
Hvornår har jeg skrevet noget der indikere det? Jeg skrev jo, 'efter den seneste kamp i onsdags' som jeg også håber du så, for så ville du også forstå hvad jeg mente.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Hvis nogen keder sig inden de skal i Parken i aften, så spiller FCK - Juventus i u19 Youth CL på Østerbro stadion kl 15. Entre 75kr.
Juve skulle have nogle spændende spillere med.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Champions league

Indlæg af SirJonas »

Kan det virkelig passe, at hverken Elkjær eller Laudrup vurderer barca til at nå semifinalen?

Ja, Elkjær havde jeg nu godt nok godt set komme. Men hvad sker der. Så ringe er vi altså heller ikke blevet uden at have hentet en cb.. Eller er vi?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster