Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Han kunne bare have lært at sætte komma.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Elbarca »

De annullerer ALLE billetter til gruppekampene, totalt usmageligt. Med et tyrkisk navn kan du tilsyneladende ikke være FCK fan. Ikke overraskende en dansk klub gør dette.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15005
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Lopezzz »

Elbarca skrev:De annullerer ALLE billetter til gruppekampene, totalt usmageligt. Med et tyrkisk navn kan du tilsyneladende ikke være FCK fan. Ikke overraskende en dansk klub gør dette.
Men tilgengæld stormer alle danske FCK fans til Tyrkiet for at holde sommerferie.
At rejse til landet som man hader utrolig meget giver ikke mening.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Elbarca »

Lopezzz skrev:
Elbarca skrev:De annullerer ALLE billetter til gruppekampene, totalt usmageligt. Med et tyrkisk navn kan du tilsyneladende ikke være FCK fan. Ikke overraskende en dansk klub gør dette.
Men tilgengæld stormer alle danske FCK fans til Tyrkiet for at holde sommerferie.
At rejse til landet som man hader utrolig meget giver ikke mening.
Lopez du er blevet skarp på det sidste. Er din søn begyndt at bruge din konto? ;)

Det er ikke FCK fans, men klubben, der annullerer billetter. De sender mails ud til folk omkring annullering, ingen ringer dem op. Kender én som fik en mail om det.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15005
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Lopezzz »

Elbarca skrev:
Lopezzz skrev:
Elbarca skrev:De annullerer ALLE billetter til gruppekampene, totalt usmageligt. Med et tyrkisk navn kan du tilsyneladende ikke være FCK fan. Ikke overraskende en dansk klub gør dette.
Men tilgengæld stormer alle danske FCK fans til Tyrkiet for at holde sommerferie.
At rejse til landet som man hader utrolig meget giver ikke mening.
Lopez du er blevet skarp på det sidste. Er din søn begyndt at bruge din konto? ;)

Det er ikke FCK fans, men klubben, der annullerer billetter. De sender mails ud til folk omkring annullering, ingen ringer dem op. Kender én som fik en mail om det.
Jeg mente dem i klubledelsen. My bad.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Det kan godt være, at Messi sniger sig ind i en top 50, når historiens bedste spillere skal kåres, men han er så også en lille, topdopet travhest, der mobber sine medspillere og ikke tåler at dele rampelyset - Udmærket fodboldspiller og et forfærdeligt menneske. Tillykke med ham og alle de andre forbilleder, der smider sig rundt i Barcelonas græs.
En af mine venners venner på face... Absurd er der findes sådanne idioter.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

En anden ting, som man næsten ikke kan lade være med at lægge mærke til er, at hver gang FCB og deres patetiske lille gruppe af fans får noget kritik, så indeholder deres respons altid en lille stikpille til Real Madrid. Nu får jeg noget at vide om, at jeg er sur over Neymars præstation i Supercuppen (hvorfor skulle jeg være det? Jeg er hverken Atletico eller Real Madrid-an), en anden får at vide, at Ronaldo er svanset, sig mig, hvorfor er i så ... obsessed med Real Madrid?

Jeg har før fået af vide af en "Madridista", at I har det her lillesøster-syndrom, underlegenhedskompleks, den evige 2´er. Nuttet, men havde nu aldrig troet, at det var sandt. Det er det så tydeligvis. Nåh, hvor sørgeligt.

Jaood er en meget sur mand! Han kan virkelig ikke lide barca fans...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Lad mig gætte. United eller Chelsea fan? - oder was?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:En anden ting, som man næsten ikke kan lade være med at lægge mærke til er, at hver gang FCB og deres patetiske lille gruppe af fans får noget kritik, så indeholder deres respons altid en lille stikpille til Real Madrid. Nu får jeg noget at vide om, at jeg er sur over Neymars præstation i Supercuppen (hvorfor skulle jeg være det? Jeg er hverken Atletico eller Real Madrid-an), en anden får at vide, at Ronaldo er svanset, sig mig, hvorfor er i så ... obsessed med Real Madrid?

Jeg har før fået af vide af en "Madridista", at I har det her lillesøster-syndrom, underlegenhedskompleks, den evige 2´er. Nuttet, men havde nu aldrig troet, at det var sandt. Det er det så tydeligvis. Nåh, hvor sørgeligt.

Jaood er en meget sur mand! Han kan virkelig ikke lide barca fans...

Nu laver jeg også fejl, men retter dem, når jeg opdager dem, men jeg opfinder ikke mine egne ord; måske han tænker på underlegenhedsfølelse.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Lad mig gætte. United eller Chelsea fan? - oder was?
Jeg ved det sgu ikke... Men han er ikke glad for barca. Nu er han inde på hvordan det var meget sværre at spille bold for 20-30 år siden hvilket betyder at messi ikke er i nærheden af cruyff, maradona, pele osv når det kommer til den bedste nogensinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Hm, han er bare en tosse. Man skal undgå sådanne typer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Hm, han er bare en tosse. Man skal undgå sådanne typer.
Ja men det er sgu svært på bold. Den er vildt så mange mennesker der hader barca... Går ud fra at janteloven spiller ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Det er sgu ikke janteloven, men ren og skær idioti. Jeg læser også nogle gange nyheder derinde og kan ikke undgå at se kommentarerne, men jeg griner bare af det. Kan ikke gøre andet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Synes bare det er underligt at det altid er barca der skal have tæsk... Men sådan skal det åbenbart være.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Kubala »

Folk har bare ondt i røven og nogen skal tage skraldet. Det er åbenbart Barca. Jeg har læst utallige gange om Busi' dives, selvom han ikke har divet siden Inter-kampen(synes ikke, at han divede mod Real i de famøse El Clasicos, da der reel set var kontakt involveret; han overdrev, men divede ikke, imo), men sådan er det desværre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster