25/8 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Daluigi skrev: Det er som at se Tanzania!... Og så vil jeg gerne lige udpege Pique - En mand som ledelsen tilsyneladende sukker efter at forlænge med!?!?... Det er så indspist og stærreblindt som noget kan være! Klodsmajoren skøjter jo rundt over det hele! Han lagde sig dog kun ned 2 gange for tidligt i dag... Det er fremskridt.
Du mener nok Tahiti, ikke?

Men ja, fandne utroligt hvordan Malaga 2 mod 5 barca forsvar kommer til farlige chancer hver gang. Vi mangler Puyi
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

abx skrev:
Michman skrev:
abx skrev:Hvad fanden sker der for at folk brokker sig over spillet? Barca spillede da ok god kamp på en svær bane?
Mate vi skaber INGEN ting jo..
Så du Malagas taktik? Taget det i betragtning, var det da ok med 11 skud på mål?
Jeg må give dig ret. Synes blot vi mangler at score mindst et mål mere. Også skal vi have styr på det forsvar.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

BarçaDK

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Godt at se en absolut velfortjent sejr mod en parkeret bus! Lad os fortsætte det, fordi det kan ikke være sidste møde med den taktik i sæsonen.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg synes det er mest bekymrende, at de traditionelt bærende kræfter - Xavi, måske ikke så overraskende qua alderen, men også Iniesta - virker så trætte og ufokuserede. Holdet mangler tydeligvis et maskinrum, en/nogle spilskabere/spilmagere.

Jeg havde gerne set, at Fábregas kunne indtræde i den rolle, og at vi i stedet disponerede over en mere anvendelig midterangriber, der kunne noget på egen hånd oppe foran. Jeg er helt enig i, at problemet er at vi skaber meget lidt oppe foran; at vi ikke rigtig bliver farlige. Det kunne f.eks. være en rutineret spillertype som Henrik Larsson; men også en anden midterangriber. F.eks. også en spiller som Aubameyang, som Dortmund desværre rendte med. Det er også muligt, at Neymar kan indtræde i den rolle - han viser i hvert fald gode takter.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg tror lige jeg skal drikke 13-14 øl for at kunne falde i søvn. Puha.

Har Málaga altid spillet så svinsk? (med undtagelse af den selvskrevne afskyelighed ved navn Weligton)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:Hold kæft jeg er ikke tilfreds med vores spil idag. Vi skaber for få chancer. Vi er røv heldige først med stolpe skud også var Valdes vores redningsmand.. Jeg er virkelig virkelig nervøs for denne sæson. Synes man bør bruge Neymar fra starten af. Cesc er fandme ikke angriber..
Jeg er uenig. Cesc var med til at skabe rigtig meget plads og var hele tiden involveret, fordi han er så god til at finde plads mellem de forskellige kæder. Jeg synes absolut det kan forsvares at han spiller på Leos plads engang imellem. Jeg er dog enig i, at han er bedst centralt. Med tanke på at hverken Xavi eller Ini spiller himmelsk, havde jeg nu også gerne set Cesc på midtbanen, men det kommer måske med tiden og meget naturligt, hvis tendenserne fortsætter.

Hvad angår Neymar, knægten er dejlig og har et kæmpe potentiale. Jeg synes dog hans Barca præstationer indtil videre er hyped gevaldigt. Han skal jo bare lave en aflevering på 2 meter, og så falder folk i svimer over hvor dejlig han er. Jeg synes ikke han har spillet vildt i Barca indtil videre, med tanke på at han er ny, er det meget naturligt, at han ikke fra dag et ryger ind i start 11'eren. De andre har trods alt vist mere i Barca trøjen, både i denne sæson men så sandelig også i de tidligere. Det er forståeligt, at han ikke starter inde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

abx skrev:
Daluigi skrev: Det er som at se Tanzania!... Og så vil jeg gerne lige udpege Pique - En mand som ledelsen tilsyneladende sukker efter at forlænge med!?!?... Det er så indspist og stærreblindt som noget kan være! Klodsmajoren skøjter jo rundt over det hele! Han lagde sig dog kun ned 2 gange for tidligt i dag... Det er fremskridt.
Du mener nok Tahiti, ikke?

Men ja, fandne utroligt hvordan Malaga 2 mod 5 barca forsvar kommer til farlige chancer hver gang. Vi mangler Puyi
Præcis, Tahiti. Jeg er vred. Sorry
Forumlegende

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Ponte »

Michman skrev:Hold kæft jeg er ikke tilfreds med vores spil idag. Vi skaber for få chancer. Vi er røv heldige først med stolpe skud også var Valdes vores redningsmand.. Jeg er virkelig virkelig nervøs for denne sæson. Synes man bør bruge Neymar fra starten af. Cesc er fandme ikke angriber..
Hvad havde du forventet?
At vi gik ud og blæste Malaga ud af Rosaleda med en ny træner der er igang med indoktrinere sine ting, spillere der skal lære hans koncept, en skadet Messi, en opstilling med flere reserver, på en bane der er ganske svær og så helt i starten af sæsonen?

Cesc ligger ikke på den plads for at være direkte angriber! han ligger og skaber rummene og ligger afleveringerne, kommentatoren i aften sagde det endda så fint også og endda definerede opgaven for "tvivlere"

Neymar skal ikke starte før han er 100% klar til det.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

Luis Enrique skrev:Jeg synes det er mest bekymrende, at de traditionelt bærende kræfter - Xavi, måske ikke så overraskende qua alderen, men også Iniesta - virker så trætte og ufokuserede. Holdet mangler tydeligvis et maskinrum, en/nogle spilskabere/spilmagere.

Jeg havde gerne set, at Fábregas kunne indtræde i den rolle, og at vi i stedet disponerede over en mere anvendelig midterangriber, der kunne noget på egen hånd oppe foran. Jeg er helt enig i, at problemet er at vi skaber meget lidt oppe foran; at vi ikke rigtig bliver farlige. Det kunne f.eks. være en rutineret spillertype som Henrik Larsson; men også en anden midterangriber. F.eks. også en spiller som Aubameyang, som Dortmund desværre rendte med. Det er også muligt, at Neymar kan indtræde i den rolle - han viser i hvert fald gode takter.


Enig. Vores midterakse er slet ikke på det niveau vi kender dem. Alt for mange dumme boldtab og fejlafleveringer, og alt for meget "det sikre" frem for at tude. Jeg ved ikke om de efterhånden har set så mange hold ramme os på kontra via boldtab på midten, at det skaber den form for mangel på selvtillid og usikkerhed i spillet.

Enig! Xavi er ingen overraskelse ifølge mig, han viste mange takter sidste år på at han er ved at blive liiiidt for gammel og liiiidt for langsom. Dog er han stadig rap og farlig med bolden når vores spil ligger en 1-½ meter uden for feltet, men det er efterhånden sjældent vi får lov til det mere, pga modstanderen stort set altid lukker af med mange mand.

Iniestas start på denne start er dog dybt bekymrende, han har virket meget ved siden af ham selv. De ting han normalt er så god til, og som normalt lykkedes for ham, har manglet. Jeg håber inderligt blot at det er opstarten, og at han lige skal have et par kampe til.

Idag overraskede Neymar mig fucking positiv, det må jeg sku indrømme. Hold kæft hvor kunne jeg godt tænke mig at se ham spille mere centralt. Hans speed og vendinger, kunne godt minde lidt om leos. Så hvis det kunne lade sig gøre på en måde med de 2 centralt, vil det blive uhyggeligt. Med deres ryk og hurtiged vil de kunne sætte mænd af, og skabe plads ikke blot til dem selv, men også vores kanter fx. Noget vi har brug for når vi spiller overfor en parkeret bus!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Song er skyld i den sidste store chance til Malaga, altså den der startede med hovedstød. Han står og sover. Ellers var det en fin nok kamp. Man bliver fanget på kontra efter hjørne, hvor stolpen redder til sidst, men derudover havde Malaga ikke rigtigt nogen store chancer(sammen med den sidste chance selvfølgelig) og da det er en svær udebane, hvor Busi ikke er med fra start, Messi er skadet, Xavi er langt fra det man er vant til, Ini ikke er helt i form, så synes jeg, at det var en ok kamp fra Barca.
Senest rettet af Kubala søn aug 25, 2013 11:22 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Igen, hvorfor reagerede kommentatoren og dommeren ikke på den blokade der blev lavet i vores felt inden deres sidste skud. De sidste minutter var klamme fra dommeren. Føj.
Allez...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads! Brasilianeren skal nok gå hen og blive en hadet person på de spanske stadions.

Dummeste jeg nogensinde har læst.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Denne kamp mindede mig om, hvor ufatteligt trist det er, at Valle er væk næste sæson.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

OliverDK skrev:
Det er en fornøjelse at se på hvordan Jesus Gamez sætter Neymar på plads! Brasilianeren skal nok gå hen og blive en hadet person på de spanske stadions.

Dummeste jeg nogensinde har læst.
Idioti ud over alle grænser.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Martino: 'Neymar reacted well to Gamez. We've spoken a lot with him, in our team he has an example of how he should just play, nothing more'


Med henvisning til Messi. Var også fedt at se ham rejse sig hurtigt op efter første takling og ikke klage. Så kom skallen og han reagerede super. Dommeren var lort, og er med til at Neymar næste gang vil gør mere på sådan en aktion.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster