25/8 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barca vinder kun 1-0 over et så dårligt hold som Malaga, hvor de ovenikøbet har chancer. Hold kæft hvor er Barca dog ringe, det var jo ikke ligefrem Cardiff de mødte.

Man Utd, Man City, Chelsea, Arsenal havde smadret Malaga 7/8-0, siger noget om ligaernes niveau.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Kæft en nedern kamp. Det er så unfair over for os som går og lider når der ikke er kampe. Spil nu noget godt fodbold. Derudover fatter jeg stadig ikke hvorfor Cesc spiller deroppe, lad ham få Xavis plads god damnit!!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Mit hjerte sad oppe i halsen under hele anden halvleg. Jordi Alba få styr på det fandens defensive spil istedet for at lege Messi på kanten. Pique er lost og Masch som er omskolet ender med at redde ham flere gange. Synd med Adrianos skade og synd at Iniesta og Xavi slet ikke er på niveau overhovedet. Kan slet ikke tro vi fik de 3 point i sidste ende.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Hold kæft, hvor var vi ringe. Jeg tager gerne de 3 point, men vi får godt nok tæsk hvis vi ikke spiller MEGET bedre på onsdag.
Come on det var ikke så ringe kamp. Vi har oplevet meget værre ting ;)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Hvad fanden sker der for at folk brokker sig over spillet? Barca spillede da ok god kamp på en svær bane?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Hold kæft jeg er ikke tilfreds med vores spil idag. Vi skaber for få chancer. Vi er røv heldige først med stolpe skud også var Valdes vores redningsmand.. Jeg er virkelig virkelig nervøs for denne sæson. Synes man bør bruge Neymar fra starten af. Cesc er fandme ikke angriber..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

abx skrev:Shit et lortemandskab, Malaga. Nogle svin!
Neymar fortjener fandne ros for ikke at lade sig falde da han får en skalle. Inden da får han endda slag i maven af Gamaz

Jeg synes faktisk det er decideret dumt, han ikke lader sig falde. Hvis han fortsætter sådan, vil svinestreger bliver endnu større og ske oftere, samt spilleren helt klart vil slippe for straf, fordi dommeren forventer spilleren smider sig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

abx skrev:Hvad fanden sker der for at folk brokker sig over spillet? Barca spillede da ok god kamp på en svær bane?
Mate vi skaber INGEN ting jo..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

abx skrev:Hvad fanden sker der for at folk brokker sig over spillet? Barca spillede da ok god kamp på en svær bane?
Ja jeg forstår det heller ikke. Vi spillede fint nok. Malaga har mistet nogle profiler, men det er stadig et godt hold. Det er også svært at gøre så meget mod en modstander, der pakker sig så massivt ind og har sådan en opbakning på tilskuerpladserne.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Visca El Barca skrev:
abx skrev:Shit et lortemandskab, Malaga. Nogle svin!
Neymar fortjener fandne ros for ikke at lade sig falde da han får en skalle. Inden da får han endda slag i maven af Gamaz

Jeg synes faktisk det er decideret dumt, han ikke lader sig falde. Hvis han fortsætter sådan, vil svinestreger bliver endnu større og ske oftere, samt spilleren helt klart vil slippe for straf, fordi dommeren forventer spilleren smider sig.
Problemet er at dommerne anser og opfatter ham som skuespiller. Når de nu ser replay i denne situation, vil dommerne se hvordan deres fordomme gør dem blinde i farlige situationer. Håber det kan blive en lærestreg til fjolser af dommere der ikke evner at dømme en kamo isoleret fra fortid og omdømme
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Rigtig glad for kampen, 3 point på en meget svær bane som vi på en dårlig dag nemt kunne have tabt, 3 point der sikkert vil vise sig rigtigt vigtige senere i sæsonen, og så har vi også holdt clean sheet i de 2 første kampe i ligaen indtil videre!! Og nu var Messi ikke med efter alt :glad:, (sjovt at det så er en forsvarsspiller der scorer vores mål) Men vigtige 3 point der! Det gode spil skal efterhånden nok komme, jeg er fortrøstningsfuld!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Michman skrev:
abx skrev:Hvad fanden sker der for at folk brokker sig over spillet? Barca spillede da ok god kamp på en svær bane?
Mate vi skaber INGEN ting jo..
Så du Malagas taktik? Taget det i betragtning, var det da ok med 11 skud på mål?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jeg vil ikke brokke mig over spillet i dag, da resultatet offensivt gav 3 point, og vi skabte en del efter Neymar kom ind.

Men vores forsvar man! Det er simpelthen vanvid? Den hovedstødschance til slut giver ingen mening. Manden er helt alene foran mål! Sådan helt alene. Der står 3 mand og kigger på ham!...

Det er som at se Tanzania!... Og så vil jeg gerne lige udpege Pique - En mand som ledelsen tilsyneladende sukker efter at forlænge med!?!?... Det er så indspist og stærreblindt som noget kan være! Klodsmajoren skøjter jo rundt over det hele! Han lagde sig dog kun ned 2 gange for tidligt i dag... Det er fremskridt.
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Gode 3 point. Jeg synes spillet var ok! Ingen, Bussi, Messi, Alves ( og Neymar).

Neymar inde fra start onsdag! Pedro ud.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/8 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Udmærket kamp på en svær bane. Den blev dog lidt for spændende til sidst. Igen viser dommeren at han er et svin og giver ikke rødt de gange hvor det skulle gives. Stor ros til neymar for ikke at kaste sig da klamme gamez nikker en skalle. For mig spiller cesc og masche en stærk kamp. Neymar gjorde det også godt da han kom ind men kampens spiller er cesc for mig.
Senest rettet af Piquénbauer søn aug 25, 2013 11:01 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster