18/8 FC Barcelona - Levante

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Brombi »

Håber Tata kan overtale Valdes til at blive!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Quaresma »

Brombi skrev:Håber Tata kan overtale Valdes til at blive!
Me too. Det ville seriøst være ærgerligt at miste ham nu, hvor han må formodes at være på sit højeste. Han har forbedret sig for hver sæson, han har tilbragt på førsteholdet, og jeg ville næsten efterhånden smide ham i top-3/5 af verdens bedste keepere.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af emo »

Han var ude i dag og sige at han stå fast ved sit ord, og der ikke kan rokkes ved hans beslutning.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Quaresma »

Well fuck me then.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af emo »

No thanks, gør det selv hvis du kan.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af rummenigge »

Damn det bliver spændende at følge udviklingen. Nu skal holdet bare arbejde for de nye og evt kommende taktiske oplæg resten af sæsonen med stor sult.

Medierne har flere gange nævnt Tatas taktiske justeringer og fokus på genpresset er nok det som er tydligst. Tilgengæld er det også fedt at se at man ved dødbolde omkring eget felt laver delvis mandsopdækning, og Xavi mener jeg nu tager stolpen.

Så er der devisen om at man benhårdt går efter at score ved omstillinger og bolderobringer. Det havde man også tidligere, men det lyder på spillerne som om at man ikke trænede det nok i sidste sæson.

Det kræver at vi har nogle friske spillere som er i überform, så jeg håber at Tatas lovning om mere rotation bliver en realitet.

Så lige en kommentar til Neymar. Det er tydeligt at han ikke er La Masia opdraget, men GAL hvor jeg elsker hans intinkter og stil. Han er utrolig udfordrende, lynhurtig og elegant i sit antrit. Det er ikke siden Messi jeg har set en så eksplosiv og udfordrende spiller hos Barca (med al respekt for Alexis og Tello). Jeg håber at man vil give ham lov til at spille med lidt frihed og risikovillighed, for han kan blive ustoppelig for modstanderen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Dytrax »

Hvor var det bare fedt at se intensivitet, silkebløde detaljer og glatbarberede mandeben!!

Og med hensyn til kampen (Badum tsccchh)
Det lover godt med Neymar, jeg er ret vild med den elegance hvormed han bevæger sig rundt på banen. Det fik mig til at tænke på min favorit, Ronaldinho, og hvis Neymar udvikler sig i den retning. Ja, da vil jeg røre ved mig selv hver gang han har bolden!!

Rumme har iøvrigt sagt alt hvad jeg ville sige. Og ja, jeg er Rummes tæve :-o :oops:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af rummenigge »

Dytrax skrev:Hvor var det bare fedt at se intensivitet, silkebløde detaljer og glatbarberede mandeben!!

Og med hensyn til kampen (Badum tsccchh)
Det lover godt med Neymar, jeg er ret vild med den elegance hvormed han bevæger sig rundt på banen. Det fik mig til at tænke på min favorit, Ronaldinho, og hvis Neymar udvikler sig i den retning. Ja, da vil jeg røre ved mig selv hver gang han har bolden!!

Rumme har iøvrigt sagt alt hvad jeg ville sige. Og ja, jeg er Rummes tæve :-o :oops:
Hahaha, Dy, så længe du selv har nogenlunde glatte ben men har det modsatte køn som ham her, så er jeg helt ok med det ;-)

Billede
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 18/8 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Dytrax »

Ronaldo!? :-o

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster