Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Raman93 »

Billede
Efter
Billede

Han var altså semi ripped før.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Jakob »

Han var jo også en meget lille fyr da han ankom for et par år siden. Det er ikke utænkeligt han er blevet bedt om at gaine lidt muskelmasse, og det er meget vanskeligt at gøre uden også at forøge fedtprocenten.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Lol, der er jo ingen forskel. På det første billede spænder han bare i hele kroppen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Afellay99

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

Eneste forskel er, at han har gainet muskelmasse.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Raman93 skrev:Billede
Efter
Billede

Han var altså semi ripped før.
Sådan så han ud da han kom til i 2011...

Billede

Har vi et lægetjek billede fra 2013? Der er stor forskel på om billedet er taget før eller efter en styrketræning/pumpe session...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Raman93 »

Se hans core, veins og biceps/skuldre separation. Jeg kan ærligt talt ikke se, at han har gainet muskelmasse, men nærmere 2-3-4 kg fedt.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Lol, hvordan i alverden kan du vurdere det på så forskellige billeder? På det ene billede spænder han hver en muskel i sin krop, på det andet er han afslappet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Afellay99

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

Raman93 skrev:Se hans core, veins og biceps/skuldre separation. Jeg kan ærligt talt ikke se, at han har gainet muskelmasse, men nærmere 2-3-4 kg fedt.

Det er jo klart hans veins er mere synlige og hans muskelmasse er mere markeret hvis han lige har spillet 90 minutter og han spænder.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså for 2-3 år siden var jeg langt mere markeret end jeg er i dag, og jeg kunne helt sikkert også tage en del mere i bænkpres. Men jeg har aldrig nogensinde været mere atletisk eller i bedre kondition end jeg er i dag. Pointen er at man ikke nødvendigvis fungerer bedre, hvis man ser mere ripped ud. Ripped eller ej, who gives a fuck - det vigtige er at lortet fungerer.

BarçaDK

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Altså for 2-3 år siden var jeg langt mere markeret end jeg er i dag, og jeg kunne helt sikkert også tage en del mere i bænkpres. Men jeg har aldrig nogensinde været mere atletisk eller i bedre kondition end jeg er i dag. Pointen er at man ikke nødvendigvis fungerer bedre, hvis man ser mere ripped ud. Ripped eller ej, who gives a fuck - det vigtige er at lortet fungerer.
Blaus pointe var at fortælle os, at han kunne være ripped hvis han gad, plus at han er et atletisk monster: :cool:

gygfo

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af gygfo »

BarçaDK skrev:
Blaugrana92 skrev:Altså for 2-3 år siden var jeg langt mere markeret end jeg er i dag, og jeg kunne helt sikkert også tage en del mere i bænkpres. Men jeg har aldrig nogensinde været mere atletisk eller i bedre kondition end jeg er i dag. Pointen er at man ikke nødvendigvis fungerer bedre, hvis man ser mere ripped ud. Ripped eller ej, who gives a fuck - det vigtige er at lortet fungerer.
Blaus pointe var at fortælle os, at han kunne være ripped hvis han gad, plus at han er et atletisk monster: :cool:
Blaus pointe er at det kun er kønsforvirrede "mænd" der arbejder for et "ripped" udseende, og rigtige mænd arbejder for performance ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Fank u, Ron Burgundy!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Skydefinten »

@barcastuff: Alexis Sanchez has been called up by Chile for the friendly game against Iraq on Wednesday 14 August in Copenhagen, Denmark. #fcblive
Han må godt sove på min sofa. (Hvis han ikke hiver op i sine shorts hele tiden).
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Culé »

Nice nok at vedkommende lige fangede Alexis ude i lufthavnen igår. :cool:
Picture: Alexis with Barça fan in Copenhagen today, ahead of Chile-Iraq game tomorrow pic.twitter.com/Bo00WqgGWQ [via @navidjaaan] #fcblive
Billede

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Ej det er sq fedt, det er HB herinde frs hvis folk ikke kender ham helt. Heldige satan.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster