Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Sv: 4 - Francesc

Indlæg af zqa »

emo skrev:Fabregas om nogle måneder... Billede
HA HA HA HA HA HA HA HA!
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Skydefinten »

barcastuff ‏@barcastuff 3m
Barcelona midfielder Cesc Fabregas has agreed to join Man United following a secret meeting between his agent and the English club [express]
Wazzefook? :eek:

Så løb Barcelona måske tør af Tapas?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kvoller »

Sources close to Cesc, who will hold immediate talks with Tata Martino, say he will stay if he receives assurances from the new coach [mail]
Kunne det tænkes han vil tilbage til England? Hvis han bliver lovet en stamplads, og bliver nøglespiller for Man U, og Tata ikke kan love ham det samme, kunne det måske være.

Men jeg tror nu han bliver alligevel, i hvert fald en sæson mere.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Så snart spanske medier begynder at melde noget ud, er der noget om snakken. I mellemtiden kan de engelske tabloidaviser fint digte videre

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis han smutter, så får vi alvorligt travlt med at finde en erstatning.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af Drake »

Heartbreaker skrev:Hvis han smutter, så får vi alvorligt travlt med at finde en erstatning.
Den eneste erstatning jeg kan se, er Gündoğan. Så der er ikke mange muligheder.

Men jeg er sikker på han han ikke smutter nogen steder!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Hvornår er der sidste dag på transfermarkedet? Både pga. køb og salg. Jeg tror ikke at Fabregas smutter, men min tillid til Rosell er helt i bund, så jeg er lidt usikker i min sag.
Genopbygning status: færdig.

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kvoller »

Moyes (coach Man Utd): "I couldn't tell you if there will be another bid for Cesc. We'll take stock and make a decision on what we do next."
Moyes (coach Man United): "I've never at any time said that we would get Cesc. We've just made offers that have been rejected." [via mirror]

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kvoller »

Jurij skrev:Hvornår er der sidste dag på transfermarkedet? Både pga. køb og salg. Jeg tror ikke at Fabregas smutter, men min tillid til Rosell er helt i bund, så jeg er lidt usikker i min sag.
Den 31. august, mener jeg. Er det ikke der det altid lukker?

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Kvoller skrev:Den 31. august, mener jeg. Er det ikke der det altid lukker?
Ved midnat d.31 august ja.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Det er express og Mail, der bringer disse historier. Man gør klogt i at stille spørgsmålstegn ved kildens troværdighed, express kan finde på at skrive ren BS.

Det er interessant, at Moyes i sine udtalelser ikke er så optimistisk og faktisk kan han ikke garantere om de vil byde en tredje gang, hvorimod han for nogle dage siden var sikker på, at de ville byde endnu engang og gøre alt for at prøve at hente ham.

Vi bliver meget klogere i morgen. Spillerne returnerer fra deres ferie (de spanske landsholdspillere samt Dani og Neymar). Mon ikke Cesc bliver spurgt omkring dette, lad os se hvad han siger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

anru
Indlæg: 44
Tilmeldt: lør nov 26, 2011 11:47 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af anru »

Rosell er en nar af værste skuffe. Først B**LER han La porta hårdt et vist sted og derefter lader han alle vores spillere gå. Til og med, glemte han også lige at fortælle Tito hvordan kontrakterne var udbygget... Ja den mand. Det er en skændsel. Mere end en klub, kender han ikke noget til. Han er jo bare en diktator der vil råbe højt. Håber fandme ikke Fab smutter, så bliver jeg skuffet...!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Du har muligvis ret i meget af det du skriver, men hvad har dette med Cesc at gøre? Rosell har afvist ethvert bud på ham, som Moyes også har erkendt.

Jeg kan heller ikke lide Rosell men synes det er lidt hårdt at beskylde ham for ting, han ikke har lavet, eller udnytte enhver mulighed for at svine manden til.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Det var da Rosell, der hentede Cesc til klubben - ergo er det ikke Laportas mand, men Rosells. Sælger man Cesc, så skal man købe Gündogan - altså gå all in på ham.

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kvoller »

Cesc will in the coming days give a press conference to react to the rumours about a move to Man United. It is expected he will stay. [as]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster