Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Heartbreaker skrev:Jeg løber selv langt bedre på asfalt end løbebånd. Løber en 10km på cirka 39 minutter.
Min rekord er 7 km på 32:22

Cesc ligger på 4:16 pr. Km, og min ligger på 4:37 pr Km.. Jeg er også omkring 40!

Jeg kan derimod løbe 4 km på 17.44 hvilket er 4:26 pr. km

Og jeg har løbet adskillige 21,1 km på ca. 5:00 min pr. km


Just saying!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Hehe måske han bare joggede den, mens vi andre sprinter den.
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Cesc ligner altid en ekstremt doven fodboldspiller på banen. Det ligner altid, at han blot går rundt, eller lunter omkring. Han må have en meget lav topfart. Han er lidt en Xavi type, som lever på hans fantastiske fodboldevner. Godt vi har Neymar, Alexis, Tello, Alves, Alba og Messi til at sprinte forbi spillere.

I mine gode dage for et år siden, kunne jeg løbe 5 km på 18 min. Men jeg løber ikke så meget nu, nu roer jeg mest kajak.
Genopbygning status: færdig.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Jurij skrev:Cesc ligner altid en ekstremt doven fodboldspiller på banen. Det ligner altid, at han blot går rundt, eller lunter omkring. Han må have en meget lav topfart. Han er lidt en Xavi type, som lever på hans fantastiske fodboldevner. Godt vi har Neymar, Alexis, Tello, Alves, Alba og Messi til at sprinte forbi spillere.

I mine gode dage for et år siden, kunne jeg løbe 5 km på 18 min. Men jeg løber ikke så meget nu, nu roer jeg mest kajak.
Det er altså imponerende. Hvor meget løber du en cooper-test på?

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Raman93 skrev:
Jurij skrev:Cesc ligner altid en ekstremt doven fodboldspiller på banen. Det ligner altid, at han blot går rundt, eller lunter omkring. Han må have en meget lav topfart. Han er lidt en Xavi type, som lever på hans fantastiske fodboldevner. Godt vi har Neymar, Alexis, Tello, Alves, Alba og Messi til at sprinte forbi spillere.

I mine gode dage for et år siden, kunne jeg løbe 5 km på 18 min. Men jeg løber ikke så meget nu, nu roer jeg mest kajak.
Det er altså imponerende. Hvor meget løber du en cooper-test på?
Jeg løber ikke cooper-test. Er også ekstrem langsom, ligesom Cecs. Men er enormt stædig, så har ingen problemer med at presse mig selv til at holde farten over længere distancer. Men jeg løb for det meste alene, så jeg gider ikke løbe mere. Måske begynder jeg igen, hvis jeg finder en ordentlig flok at løbe med.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Song: "Cesc wants to fight. He's from Barcelona, he loves Barcelona and he'll want to start the season to show what he can do." [sky sports]
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

http://www1.skysports.com/football/news ... avid-moyes

Moyes bliver ved med at kommentere på Cesc, han siger de stadig arbejder på hans transfer. Forleden skrev skysports at Barca vil lytte til et bud på 35 millioner pund, men ikke tvinge Cesc ud, han skal selv beslutte hvad han vil. I samme artikel skrev de, at Cesc nu er i tvivl. Det er underligt at de bliver ved, hvis det er spild af tid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Men på den anden side: Jeg nægter at tro, at Woodward og Moyes er så udpræget amatører, at de vil byde på Fabregas i hele tre omgange, hvis de ikke vidste, at der er en mulighed at hente ham, og samtidig alene det at de offentliggør det for hele verdenen, at de er meget interesseret i Fabregas og har budt på ham, må bekræfte, at der er i realiteten en stor chance for dem at hente Cesc.

Der må være en gensidig interesse fra Fabregas' side af også. Jeg kan ikke forestille mig at Manchester United, David Moyes og Woodward vil stå og ligne tumper for hele verdenen, hvis de ikke vidste, der er en mulighed for at hente Fabregas. Tror efterhånden at d største hindring er at blive enige med Barcelona om en salgspris.

Muligvis er Cesc Barca-dreng - der hersker der ingen tvivl om, men måske er han ikke så glad for, at han i sidste sæson blev sået fra til de vigtigste kampe i løbet af sæsonen. Det kan også have spillet ind.
Senest rettet af # 23 tors jul 25, 2013 12:39 pm, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Tænker Rosell nu penge igen? Vi bliver snart en købe-sælge klub.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Sælger man Cesc, så er man godt nok på røven. Hvem skulle man hente? Rosell og co. kunne godt finde på det.




Edit: Valbuena - men han er langt fra Cesc. Han vil sikkert ikke koste særlig meget og lønmæssigt vil man også spare, så det er win-win for Rosell og co.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Rosell er usympatisk men manden er ikke dum. Og et salg af cesc ville være professionelt selvmord! Det kommer aldrig til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Men på den anden side: Jeg nægter at tro, at Woodward og Moyes er så udpræget amatører, at de vil byde på Fabregas i hele tre omgange, hvis de ikke vidste, at der er en mulighed at hente ham, og samtidig alene det at de offentliggør det for hele verdenen, at de er meget interesseret i Fabregas og har budt på ham, må bekræfte, at der er i realiteten en stor chance for dem at hente Cesc.

Der må være en gensidig interesse fra Fabregas' side af også. Jeg kan ikke forestille mig at Manchester United, David Moyes og Woodward vil stå og ligne tumper for hele verdenen, hvis de ikke vidste, der er en mulighed for at hente Fabregas. Tror efterhånden at d største hindring er at blive enige med Barcelona om en salgspris.

Muligvis er Cesc Barca-dreng - der hersker der ingen tvivl om, men måske er han ikke så glad for, at han i sidste sæson blev sået fra til de vigtigste kampe i løbet af sæsonen. Det kan også have spillet ind.

Han spillede masser af de vigtige kampe. Xavi spillede heller ikke alle de vigtige kampe f.eks.

Det er egentlig underligt at man dækker det under, "der må være en gensidig interesse", manden har jo direkte afvist et skifte. Flere gange endda, ligesom klubben også har.

Det er sjovt, at i Man Utd fans kæftede op om Barca og deres klamme måde at kommentere på andre holds spillere, da Cesc var i Arsenal. Dengang sagde han egentlig selv, at han gerne ville til Barca. Nu har han ikke sagt noget som helst om Manchester, men Moyes kommenterer og det tyder på at der må være en åbning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Man kan aldrig vide sig sikker, men alle kan jo se, at det vil være et selvmål af dimensioner, hvis man vælger at sælge Cesc lige nu - derfor er jeg også rolig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

After Barcelona have officially informed Man United that Cesc Fabregas is not for sale, new coach Martino will now have the final word. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Visca El Barca skrev:
After Barcelona have officially informed Man United that Cesc Fabregas is not for sale, new coach Martino will now have the final word. [md]
Han har en rigtig god mulighed for at slå rekorden i verdens korteste trænerstilling.
Genopbygning status: færdig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster