Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Sv: 4 - Francesc

Indlæg af Ponte »

Visca El Barca skrev:
Det ved jeg ikke, jeg tror godt man kan forhøre sig hos spilleren, uden at man skal spørge hans klub om lov, det ved Rosell, Bartomeu, Tito, Pep, Laporta og vi Barca fans vel alt om?
Man må gerne forhøre sig hos en spiller, man må bare ikke forhandle, så kan man jo altid tolke det at "forhøre sig" som man vil ;-)

De kan byde alt de det vil, it's not gonna happend. Og skulle der rent hypotetisk komme et bud vi synes var interessant, så står Arsenal med en klar fordel og vil snuppe ham hurtigere en Moyes kan stave til Wenger, så forstår ikke hvorfor de er så offensive på Cesc.
Tito har sagt det, Cesc har sagt det til Tito, Bartomeu har sagt det, Cesc forlader os ikke og er ikke til salg, end of story.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

... og så det sidste, hvad fanden skulle Cesc i United. Han er Arsenal mand, han virker loyal. Skifter da ikke til en rivaliserende klub i England..
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Den engelske medier er godt nok vilde med at sende cesc til både man u og arsenal. Fatter ikke hvorfor de bliver ved efter at det bliver nægtet fra kanter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kvoller »

Mon Barca havde sagt ja, hvis Thiago ikke var smuttet?

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Synes snart Moyes og den l***e klub skal stoppe før det bliver pinligt...!
Men det er da god underholdning.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Kvoller skrev:Mon Barca havde sagt ja, hvis Thiago ikke var smuttet?
På ingen måde.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Ponte skrev:
Synes snart Moyes og den l***e klub skal stoppe før det bliver pinligt...!
Men det er da god underholdning.
Hvorfor skal de stoppe? De prøver på at få en rigtig god spiller til klubben, hvad er der galt i det, hvis de tror der er en åbning?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Visca El Barca skrev:
Ponte skrev:
Synes snart Moyes og den l***e klub skal stoppe før det bliver pinligt...!
Men det er da god underholdning.
Hvorfor skal de stoppe? De prøver på at få en rigtig god spiller til klubben, hvad er der galt i det, hvis de tror der er en åbning?
Fordi det ikke giver nogen mening og lige et par hurtige...
1. Cesc har meldt ud han ikke vil nogen steder.
2. Bartomeu har meldt ud vi ikke vil sælge.
3. Arsenal har en klausul der gør at de har forkøbsret på Cesc uanset hvilket bud der så måtte komme, samt en videresalgsklausul og Wenger har udtalt at have snakket med Cesc hvor han bekræfter at han vil blive hos os og ikke kan se nogen grund til at rejse.
4. Buddet er for lavt til at det ville være økonomisk attraktivt for både os og Arsenal til at lade United få ham, pga, af klausulerne i hans kontrakt.
5. Selv United fans tror ikke ret meget på den her og mener det her er et røgslør for en anden handel.
6. Det ville jo være vanvittigt af os at sælge både Cesc og Thiago og skulle ud og finde en ny midtbane.

Faktum er, at som alle andre spillere, er muligheden for Cesc i United kun tilstede hvis Cesc selv ønsker det og den mulighed er heldigvis ikke tilstede.
Derfor synes jeg de skal stoppe, selv om det ikke er ensbetydende med de gør det, det virker bare meningsløst at blive ved når forudsætningerne ser ud som de gør.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Man utd vil sikkert presse den anden klub, som de ligger i forhandlingerne med. Man utd vil bruge Cesc i den sammenhæng - ved at sige, at man har andre alternativer klar, hvis man ikke er villige til at forhandle en fair pris for spilleren. Kunne godt være Fellaini - man forhandler om og bruger Cesc som en trussel. Bare en lille teori, men who knows.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Kubala skrev:Man utd vil sikkert presse den anden klub, som de ligger i forhandlingerne med. Man utd vil bruge Cesc i den sammenhæng - ved at sige, at man har andre alternativer klar, hvis man ikke er villige til at forhandle en fair pris for spilleren. Kunne godt være Fellaini - man forhandler om og bruger Cesc som en trussel. Bare en lille teori, men who knows.
Tror jeg du har ganske meget ret i Kubala, tror også Cesc bliver brugt til at få United's realistiske emner til at få lidt fart på.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Ponte skrev:
Kubala skrev:Man utd vil sikkert presse den anden klub, som de ligger i forhandlingerne med. Man utd vil bruge Cesc i den sammenhæng - ved at sige, at man har andre alternativer klar, hvis man ikke er villige til at forhandle en fair pris for spilleren. Kunne godt være Fellaini - man forhandler om og bruger Cesc som en trussel. Bare en lille teori, men who knows.
Tror jeg du har ganske meget ret i Kubala, tror også Cesc bliver brugt til at få United's realistiske emner til at få lidt fart på.

Ja, altså det er hvad jeg tænker - for ser det som tidsspild, hvis Man Utd har reelle intentioner om at købe ham.

1) Man er ikke villige til at sælge pga. den nuværende situation klubben er i.
2) Man kan sælge ham til Arsenal for samme beløb, som for Man utd og beholde hele beløbet - altså ved et salg til Man Utd, så mister man 50%. Klausulen, som der er i Cescs aftale.
3) Cesc snakkede om, at hvis han ikke skulle slutte sin karriere i Barca, så ville det blive i Arsenal. Wenger taler stadig om Cesc og befinder sig i klubben. Det tiltaler klart Cesc - faderfigur for Cesc.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona president Rosell has written a letter to Man United to explain Cesc is not for sale and to ask them to not insist anymore. [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor skulle barca sælge cesc? De har i ham manden som kan tage over efter xavi. Et salg vil betyde at vi skal ud og hente en spiller som ikke kender systemet idet vi kun vil have roberto tilbage. Jeg kan ikke finde en ting der taler for et salg af cesc. Det ville decideret være dumt at sælge ham. Man kan kalde ledelsen mange ting men de er ikke dumme. Nej efter at thiago smuttede så ser jeg et salg af thiago som umuligt da det vil bringe endnu mere pres på ledelsen som allerede har travlt med en ny træner og en cb'er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Wazza skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor skulle barca sælge cesc? De har i ham manden som kan tage over efter xavi. Et salg vil betyde at vi skal ud og hente en spiller som ikke kender systemet idet vi kun vil have roberto tilbage. Jeg kan ikke finde en ting der taler for et salg af cesc. Det ville decideret være dumt at sælge ham. Man kan kalde ledelsen mange ting men de er ikke dumme. Nej efter at thiago smuttede så ser jeg et salg af thiago som umuligt da det vil bringe endnu mere pres på ledelsen som allerede har travlt med en ny træner og en cb'er.
Jeg siger heller ikke at det er en done deal.
Jeg er helt med paa Barca ikke har nogen interesse i at miste Fabregas i dette transfervindue, og at det kommer til at blive mere end svaert for United at koebe ham. Men alt har en pris.

Det virker bare som om, at mange herinde er af den opfattelse at det er fuldstaendig umuligt, og at United bare har budt paa ham for at sende et signal til fansene.
Det er jeg bare lidt skeptisk overfor, da jeg naegter at tro at nogen professionel klub ville agere saadan.

Derudover tror jeg ogsaa at der maa have vaeret en aabning fra Fabregas' lejr, siden Moyes udtaler sig saa direkte om en eventuel handel, og siden klubben bliver ved med at byde paa ham.

Igen, jeg siger ikke at Fabregas spiller for United efter transfersvinduet, men jeg tror heller ikke at det er saa umuligt som mange proever at goere det til.
Jeg tror at dette fortsaetter ind til sidste dag af transfervinduet, og jeg haaber virkelig at vi faar ham. Han er en fantastisk spiller, og jeg ville ikke have noget imod hvis United endte med at betale 40 mio. pund for ham. Han er alle pengene vaerd.
Barca er ikke en sælgende klub og vi har ikke decideret brug for pengene. Vi har derimod brug for spilleren. Hvis man u vil bruge 60-70 mio så kan der måske ske noget så på den måde er en transfer ikke umulig. Men så længe vi snakker 30 så kommer det aldrig til at ske. Tito sagde nej, cesc sagde til tito han ville blive, vice præ sagde nej og rosell har sagt nej. Kan simpelthen ikke se hvordan det skulle ske. Det er set før at klubber bruger andre spillere til at dække over de reelle transfermål (presse prisen, spilleren) og jeg tror at det er det der sker nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster