FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Er alle former for generalisering tilladt, hvis man sørger for at runde af med "no offence"?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Man er væk i 8 dage og uden noget som helst kontakt med forummet og det første man læser er Daluigis uendelige bitching over alt og alle :cool:
MDCCCXCIX

Afellay99

Re: FC Barcelona

Indlæg af Afellay99 »

Hahahahha skønt skønt skønt det her

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:
Daluigi skrev:Nu skal jeg ikke sætte mig selv op i så fint et selskab. Men jeg er immervæk Team Danmark træner, så jeg vil gå så langt som at påstå at jeg ejer en smule vindermentalitet samt sportslig ambition. Men det giver mig ikke en brændende lyst til at overgå dem som jeg ser op til. Det giver mig motivation til at udvikle mine spillere, samt mine egne evner.

Ja det er så hvad jeg baserer min vurdering på. Du skal have ret til at komme med dit gæt selvfølgelig
Du er folkeskolelære. Faget er ikke ligefrem kendetegnet ved folk med ambitioner og vindermentalitet...... no offense
Jeg kender ikke din profession, ej heller finder jeg den relevant. Jeg har taget en 4 år lang uddannelse i forlængelse af 10 års folkeskole og 3 års STX.

Ikke at jeg bør have behov for at forsvare min uddannelse - som jeg finder ganske fyldestgørende og jeg er stolt af den.

Nu refererede jeg til min anden beskæftigelse - en ting som kan inddrages i forhold til at tale om det emne du bringer på banen. At det så skal besvares med et angreb på min profession forstår jeg ikke..... Men så igen, jeg er jo også kun folkeskolelærer.
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Afellay99 skrev:Hahahahha skønt skønt skønt det her
Det var da lidt af et synspunkt til nyheden om, at træneren for ens klub træder tilbage grundet kræft...

;-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:Man er væk i 8 dage og uden noget som helst kontakt med forummet og det første man læser er Daluigis uendelige bitching over alt og alle :cool:
Hvad jeg dog ikke ville gi', for at se verden gennem dine øjne for bare en enkelt dag, Lopezzz. Hvis det er hvad du læser ud af denne samtale...
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev: Jeg kender ikke din profession, ej heller finder jeg den relevant. Jeg har taget en 4 år lang uddannelse i forlængelse af 10 års folkeskole og 3 års STX.

Ikke at jeg bør have behov for at forsvare min uddannelse - som jeg finder ganske fyldestgørende og jeg er stolt af den.

Nu refererede jeg til min anden beskæftigelse - en ting som kan inddrages i forhold til at tale om det emne du bringer på banen. At det så skal besvares med et angreb på min profession forstår jeg ikke..... Men så igen, jeg er jo også kun folkeskolelærer.
Jeg undskylder, at jeg lod mit had til Anders Bondo Christensen gå ud over dig. Det var under min værdighed at blive personlig. Jeg står dog fast ved mit synspunkt om folkeskolelærere ;-)

If you can't do, teach :-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Så du er ansat i KL eller hvordan?...

Det er da fair nok at du har sådan et syn på folkeskolelærere. Dem du har stiftet bekendtskab med, har tydeligvis begået en del fejl når det kommer til almen dannelse, eftersom du finder det værdigt at generalisere så groft... No offence, selvfølgelig.

Men hvad byggede du så dine antagelser på mht. Villas Boas?
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
Lopezzz skrev:Man er væk i 8 dage og uden noget som helst kontakt med forummet og det første man læser er Daluigis uendelige bitching over alt og alle :cool:
Hvad jeg dog ikke ville gi', for at se verden gennem dine øjne for bare en enkelt dag, Lopezzz. Hvis det er hvad du læser ud af denne samtale...
Sorry man, der skulle have stået "teaching" i stedet for "bitching" ;-) ....no offense
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Makes sense..
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:Så du er ansat i KL eller hvordan?...

Det er da fair nok at du har sådan et syn på folkeskolelærere. Dem du har stiftet bekendtskab med, har tydeligvis begået en del fejl når det kommer til almen dannelse, eftersom du finder det værdigt at generalisere så groft... No offence, selvfølgelig.

Men hvad byggede du så dine antagelser på mht. Villas Boas?
Kommunalt ansatte er nu heller ikke et hit på min liste over hårdt arbejdende folk :-)

Læs nedenstående artikel og sig mig, at Villas ikke er ambitiøs:
http://www.fifa.com/worldfootball/clubf ... 06459.html

Det er de færreste, der arbejder i fodboldklub i en alder af 16 år, hvor de bruger hjernen og ikke fødderne.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Personlige angreb og generaliseringer, er det nu man skal pudse Wenner på folk, for det der kan give karantæne.

Storken;

Andre Villas-Boas og Mourinho blev uvenner allerede da de var inter, angiveligt fordi AVB ikke altid var enig med Mourinho, og heller ikke delte hans opfattelse af hvordan fodbold skal spilles.

AVB gad så heller ikke det der med at være uvenner med alle og enhver, de blev uvenner længe før hans Porto og Chelsea tid. Jeg tror deres bitchfight startede længe før AVB ville overgå Mourinho i Porto og senere hen Chelsea.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Det gik da lidt ud på et sidespor drenge..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:
Daluigi skrev:Så du er ansat i KL eller hvordan?...

Det er da fair nok at du har sådan et syn på folkeskolelærere. Dem du har stiftet bekendtskab med, har tydeligvis begået en del fejl når det kommer til almen dannelse, eftersom du finder det værdigt at generalisere så groft... No offence, selvfølgelig.

Men hvad byggede du så dine antagelser på mht. Villas Boas?
Kommunalt ansatte er nu heller ikke et hit på min liste over hårdt arbejdende folk :-)

Læs nedenstående artikel og sig mig, at Villas ikke er ambitiøs:
http://www.fifa.com/worldfootball/clubf ... 06459.html

Det er de færreste, der arbejder i fodboldklub i en alder af 16 år, hvor de bruger hjernen og ikke fødderne.
Jeg siger da ikke at manden mangler ambition. Jeg siger blot at han må have et andet fokus. Det var så der at du svinede min profession og klandrede mig for ikke at kende til hårdt arbejde.

Så Kvoller, det var ikke mig som bragte dette på sidespor. Men beklager hvis det opfattes sådan
Forumlegende

gygfo

Re: FC Barcelona

Indlæg af gygfo »

Storken skrev:
Daluigi skrev:Nu skal jeg ikke sætte mig selv op i så fint et selskab. Men jeg er immervæk Team Danmark træner, så jeg vil gå så langt som at påstå at jeg ejer en smule vindermentalitet samt sportslig ambition. Men det giver mig ikke en brændende lyst til at overgå dem som jeg ser op til. Det giver mig motivation til at udvikle mine spillere, samt mine egne evner.

Ja det er så hvad jeg baserer min vurdering på. Du skal have ret til at komme med dit gæt selvfølgelig
Du er folkeskolelære. Faget er ikke ligefrem kendetegnet ved folk med ambitioner og vindermentalitet...... no offense
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster