Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Blaugrana92 skrev:Gif'en i sig selv er genial, men den dertilhørende kommentar ... jeg går ud fra, at du ved hvor han bor? Jeg foreslår at vi sender teemuss.
Ja, præcis. Tåbeligt. Det gør jeg, og jeg sender teemuss det' 100%! :twisted:
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Gif'en er god humor. Men Neymar gør jo ikke noget mange andre spillere ikke gør. Han gør - måske lidt overdrevet - opmærksom på en uretfærdighed der trods alt finder sted. Han får jo en hånd i ansigtet, hvilket bør give frispark.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:
Blaugrana92 skrev:Gif'en i sig selv er genial, men den dertilhørende kommentar ... jeg går ud fra, at du ved hvor han bor? Jeg foreslår at vi sender teemuss.
Ja, præcis. Tåbeligt. Det gør jeg, og jeg sender teemuss det' 100%! :twisted:
Film gerne løs. Det bliver Skagen Smackdown v.2!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet med neymars "overdrivelser" er at han hopper så pisse højt op i luften. Det er helt sikkert noget han gør for at forsvare sig ved tacklinger på jorden men det ser så voldsomt ud. Jeg tror helt seriøst ikke at neymar vil have frispark hver gang han hopper op... Det er også set flere gange at han hopper op og derefter rejser sig op og jagter bolden igen. Han får en hånd i hovedet i den sekvens med gif'en og 80% af alle latinske spillere ville lave det samme stunt. Men neymar skal jo til hollywood klubben så derfor den får så meget opmærksomhed.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Dives er ikke kønt men der er to sider af den historie som den kære Neville har været inde på.

I en ideel verden fandtes der ikke svinske og udspekulerede spillere eller folk som divede. Problemet er at der er stor taktik i at intimidere og provokere modstanderholdets stjernespiller i topfodbold, og spillere som Neymar må beskytte dem selv. En ond cirkel.

Dives er ikke værre for fodbold end udspekuleret svinskhed og provokation overfor de bedste spillere er det.

F.eks. da Gustav aka CR7 spillede i PL var han også utroligt udsat, og hans udprægede diving tendenser var et eller andet sted forståeligt nok da han var et yndlingsoffer for Barton, Murphy og Savage typer. At han så har en væmmende mors-dreng-der-ikke-får-sin-vilje attitude på banen og er citeret for at sige nogle usædvanligt arrogante og usympatiske ting til sine modstandere er en anden sag.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jamial »

rummenigge skrev:Dives er ikke kønt men der er to sider af den historie som den kære Neville har været inde på.

I en ideel verden fandtes der ikke svinske og udspekulerede spillere eller folk som divede. Problemet er at der er stor taktik i at intimidere og provokere modstanderholdets stjernespiller i topfodbold, og spillere som Neymar må beskytte dem selv. En ond cirkel.

Dives er ikke værre for fodbold end udspekuleret svinskhed og provokation overfor de bedste spillere er det.

F.eks. da Gustav aka CR7 spillede i PL var han også utroligt udsat, og hans udprægede diving tendenser var et eller andet sted forståeligt nok da han var et yndlingsoffer for Barton, Murphy og Savage typer. At han så har en væmmende mors-dreng-der-ikke-får-sin-vilje attitude på banen og er citeret for at sige nogle usædvanligt arrogante og usympatiske ting til sine modstandere er en anden sag.
Problemet med den form for argumentation er så bare det, at Messi jo ikke diver. Så hvorfor er det nødvendigt for andre?

Jeg hader skuespil. Det er noget pis, og som Barca-fan kan jeg simpelthen ikke forstå at man overhovedet forsøger at forsvare det. Det er IKKE FODBOLD. Det er noget irriterende pis som hører hjemme på en teaterscene, ikke på en fodboldbane. Busquets gør det, jeg hader det. Jeg kommer til at synes MEGET mindre om Neymar, hvis han fortsætter tendensen når han spiller i Barca.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

I min verden er der stor forskel på at overspille (lidt) - og så decideret diving/skuespil. Der skal skelnes mellem disse ting. Bussi har/har haft en tendens til først nævnte. Barca-haters har så taget det til sig, og groet det. :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Hvornår har Busquets sidst divet? Altså lavet skuespil?

Eller skal vi igen ud i, at folk skal bedømme hvor ondt det gør eller burde gøre på andre, når de bliver ramt?

Skuespil er noget skidt, enig, men bevidst svinsk spil, hensynsløse tacklinger, en bevidst strategi om at gå efter stjernen, skræmme ham ved at sparke ham, er værre. Meget værre!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jamial »

Visca El Barca skrev:Hvornår har Busquets sidst divet? Altså lavet skuespil?

Eller skal vi igen ud i, at folk skal bedømme hvor ondt det gør eller burde gøre på andre, når de bliver ramt?

Skuespil er noget skidt, enig, men bevidst svinsk spil, hensynsløse tacklinger, en bevidst strategi om at gå efter stjernen, skræmme ham ved at sparke ham, er værre. Meget værre!
Begge dele er slemt, dog er bevidst voldelige aktioner værst. Dér er vi enige. Men skuespil er ikke acceptabelt af den grund!

Busquets er blevet meget bedre omkring det, jeg skulle måske have formuleret det som "Busquets GJORDE det, jeg hadede det." :p - Men han var godt nok slem. ><

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg kan stadig med gru huske en af de første kamp, jeg så med Neymar: En komplet ligegyldig venskabskamp mod Holland tilbage i 2011. Det var en af de værste optrædener hvad angår diving, film, skuespil, you name it, jeg nogensinde havde set. Det var så galt, at Neymar vitterlig burde være blevet udvist. Se selv et par af hans dives:

phpBB [video]


Heldigvis har Neymar ikke været helt så slem de mange andre gange, jeg har set ham spille. Men han har stadigvæk et reelt og stort problem, når det gælder lige præcis diving og skuespil. Og det har han uanset om Barton er et svin eller om Ronaldo også har filmet.

Det har naturligvis intet med Barca at gøre. Neymar har jo stadig første træningssession med klubben til gode. Jeg forventer faktisk, at det bliver bedre, når Barca og den europæiske presse sætter fokus på det. For det er uden tvivl Neymars største svaghed, og det er det, der fraholder mig fra virkelig at kunne lide ham som spiller.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Der er også denne her ;-)

Billede

Jeg synes det er så syn at spillere skal lave skuespil. Jeg synes decideret det er klamt, men det er de svinske tacklinger også. Man burde sætte mere fokus på de to ting, og slå hårdere ned på det!

Lad os håbe at vi kan ham til at minimere det rigtig meget!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Billede
#jesuisSheep

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Officielt: Neymar valgt til Confed Cups BEDSTE SPILLER!

Glimrende kamp og turnering af ham. Vigtigt at han allerede er vores og vi ikke skal betal 150 mio for ham nu!

Iniesta nummer 2.

Voting for Golden Ball award - Neymar 43% Iniesta 27% Paulinho 16%

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

SuperPedro skrev:Officielt: Neymar valgt til Confed Cups BEDSTE SPILLER!

Glimrende kamp og turnering af ham. Vigtigt at han allerede er vores og vi ikke skal betal 150 mio for ham nu!

Iniesta nummer 2.

Voting for Golden Ball award - Neymar 43% Iniesta 27% Paulinho 16%
Jah det sagde vi sgu også om David Villa inden han kom til Barca. Håber virkelig at Neymar kan præstere nogenlunde ligeså godt. Det bliver uden tvivl meget sværere for ham.

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster