Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Alias-A »

Jeg ved sgu ikke længere hvad jeg skal tro..
På den ene side håber jeg virkelig han bliver, manden er en stjerne og den perfekte afløser for Xavi.. På den anden side synes jeg allerede han har brændt en del broer på det sidste.. Han har aldrig erklæret sin kærlighed til klubben og er hele tiden lige ved at smutte.. Man ved ikke hvor man har ham, og han melder ikke en skid ud selv.. Er det virkelig den type spiller vi vil betro vores fremtid på midtbanen?
93' Iniesta

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Tilbage til Thiago, mine kilder siger at Thiago bliver et år mere og giver det en chance. Hvis ikke det ændrer sig, så smutter han.

The Boss

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af The Boss »

Luk nu den latterlig diskussion. Manden kommer med informationer som de fleste af os ikke kan finde frem til. Man vælger enten at tro på disse eller lade være. Hvis man ikke tror på det behøver man ikke at kommentere det.
Husk nu at selvom vi er uenige til tider så er vi alle samlet her pga klubben.

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Wennerberg »

Lækkert, så skal der slettes indlæg, uddeles advarsler og udelukkes brugere. Hvis man har nogle spørgsmål i den forbindelse, bedes man sende mig en PB og IKKE fortsætte her i tråden!

Og lad det så handle om Thiago herfra :mrgreen:
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SuperPedro skrev:Tilbage til Thiago, mine kilder siger at Thiago bliver et år mere og giver det en chance. Hvis ikke det ændrer sig, så smutter han.
Lækkert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Bliver Thiago et år, så bliver han her i mange år. For allerede denne sæson vil ham opleve mere tillid, hvis det er det han kræver samtidigt vil han se at Xavi langsomt vil dale i spilletid, grundet sin fysik.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Bliver Thiago et år, så bliver han her i mange år. For allerede denne sæson vil ham opleve mere tillid, hvis det er det han kræver samtidigt vil han se at Xavi langsomt vil dale i spilletid, grundet sin fysik.
Helt enig. Xavi's karriere synger på sidste vers, Thiago vil unægteligt få en større rolle i næste sæson.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Nyhuus »

Lad os da håbe på, at han laver en Xavi 2.0:

Sindssygt tæt på at skifte --> bliver en af verdens bedste midtbanespillere :grin:

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Jeg ser mere Thiago som en Iniesta type. Tror han har fået at vide at han skal slå koldt vand i blodet. Give det en chance. Kigge på Xavi og Iniesta og minde sig selv om hvordan det er gået dem med tålmodighed. Jeg tror at vi i de næste 3-4 dage får en endelig afklaring. Moyes starter officielt imorgen. Noget andet er at hvis han nok ville skifte og det virkelig hastede så havde han nok skiftet nu måske. Tror han bliver. Tror den snak med Rosell og hans far har fået dem til at slå bremserne i. De skal bare kigge på de spillere der forlod klubben og troede de havde truffet det rigtige valg ved at smutte. De har floppet mange af dem. Lad os se. Man kan ikke stole på nogen i den verden der. Men min intuition siger mig at hvis han ville skifte så havde han gjort det. Og MD har kontakter til Rosell. Og Rosell vinder på det her.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvis SuperPedro får ret i de rygter han hører så er der kun een ting tilbage som i min optik gør truppen perfekt: At hente T. Silva.

----------------------- Valdes endnu ----------------------
Alves-------Pique-----------T. Silva----------------Alba
-----------------------------Busquets-----------------------
------Xavi/Thiago-------------------------Iniesta---------
---Alexis-------------------Messi------------Neymar----

backup på back pladsene: Adriano, Montoya, Mascherano, Bartra
backup på def. midt: Mascherano (igen), Song
backup på off midt: Cesc, S. Roberto
backup på angreb: Tello, Pedro

plus det løse.

Perfekt!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Enig.. Jeg er dog fortaler for 3-4-3 eller 3-1-3-1-2
Og Cesc bruges bedst ved siden af en decideret angriber lige ved siden af.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Jeg synes vores 4-3-3 er for statisk.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re:

Indlæg af Nyhuus »

SuperPedro skrev:Jeg ser mere Thiago som en Iniesta type. Tror han har fået at vide at han skal slå koldt vand i blodet. Give det en chance. Kigge på Xavi og Iniesta og minde sig selv om hvordan det er gået dem med tålmodighed. Jeg tror at vi i de næste 3-4 dage får en endelig afklaring. Moyes starter officielt imorgen. Noget andet er at hvis han nok ville skifte og det virkelig hastede så havde han nok skiftet nu måske. Tror han bliver. Tror den snak med Rosell og hans far har fået dem til at slå bremserne i. De skal bare kigge på de spillere der forlod klubben og troede de havde truffet det rigtige valg ved at smutte. De har floppet mange af dem. Lad os se. Man kan ikke stole på nogen i den verden der. Men min intuition siger mig at hvis han ville skifte så havde han gjort det. Og MD har kontakter til Rosell. Og Rosell vinder på det her.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Altså der er ikke nogen tvivl om, at Thiago er mere eksplosiv end Xavi.
Vil dog alligevel ikke kalde ham en Iniesta-type.. Den titel tror jeg mere på, at Rafinha kommer til at snuppe :glad:

Men med de ting der bliver skrevet herinde, så kunne det også begynde at tyde på, at vi får glæde af den kære Thiago en sæson mere (forhåbentlig resten af hans karriere)!

Jeg hørte på Goal's "Transfer Talk", at Thiago's Agent - eller hvem der nu styrer det - er stoppet med at svare Uniteds opkald. Ved ikke lige, hvor de informationer kommer fra, men det bygger da meget godt oven på de rygter der er oppe lige nu. I kan se dem snakke om ham her: http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone?ICID=OP
- Videoen nede i højre hjørne.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Luis Enrique »

SpillerSomMESSI skrev:
backup på back pladsene: Adriano, Montoya, Mascherano, Bartra
backup på def. midt: Mascherano (igen), Song
backup på off midt: Cesc, S. Roberto
backup på angreb: Tello, Pedro

Perfekt!
Perfekt er nu et stærkt ord. Jeg kunne godt tænke mig, at de spørgsmål, der er omkring de med fed markerede spillere, f.eks. at Mascherano er nævnt to steder og at Sergi Roberto nærmest ikke har spillet for førsteholdet, blev besvaret ved at indhente to forstærkninger i form af rutinerede breddespillere på eksempelvis toårskontrakter. Ikke noget dyrt, omtrent 5 - 10 mio. € f.eks.

Tello er også et vældig sympatisk talent, men for mig er det et ret stort sats på en meget central position.

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Jeg tænker midtbane overload mod defensive kontrahold og højt presspil og genpres. Startende fra Alexis og Neymar eller Pedro. Genpres tilbage og en doble pivote, med Song og Busquets. Eller med Mascherano liggende på midten sammen med Busquets. Busquets er også blevet brugt som CB på landsholdet.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster