Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:Haha ok! Så fordi jeg mener at xavi er bedre end thiago så er jeg latterlig. Det virker lidt som om i glemmer hvordan thiago har spillet for barca... Han har ikke just været fremragende.
Betryggende at du selv har luret det komiske aspekt. Men nej, dit udsagn er latterligt, fordi du mener, at en træt og halvskadet Xavi er bedre end Thiago. Noget der endda (mere end) antyder, at du hellere ser en halvskadet profil på banen end et af Europas største talenter. - Hey, der kan man bare se - du er virkelig en Tito-mand!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Guillem Balague ‏@GuillemBalague 5m

Thiago's dad just back from Manchester. He wants to meet FCB to tell them his son wants to go to United. But FCB want 2 convince him 2 stay
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:Haha ok! Så fordi jeg mener at xavi er bedre end thiago så er jeg latterlig. Det virker lidt som om i glemmer hvordan thiago har spillet for barca... Han har ikke just været fremragende.
Betryggende at du selv har luret det komiske aspekt. Men nej, dit udsagn er latterligt, fordi du mener, at en træt og halvskadet Xavi er bedre end Thiago. Noget der endda (mere end) antyder, at du hellere ser en halvskadet profil på banen end et af Europas største talenter. - Hey, der kan man bare se - du er virkelig en Tito-mand!
Jeg er en barca mand og derfor støtter jeg vores træner. Jeg vil ikke kaste mudder efter ham bare fordi en forkælet lille dreng kræver at spille mere. Og det eneste jeg synes der er komisk er denne latterlige heksejagt mod tito.

Men jo jeg mener at xavi er så vigtig for vores spil at jeg hellere ser ham spille selvom han er halvskadet og træt. Han er om nogen spilleren der får barca til at fungere. Men du skal da have lov til at være forelsket i thiago. Han er jo mr swag! Men glem nu ikke den store forskel på hans kampe for barca og hans kampe under u21 em. Han var altså ikke så god for barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:Haha ok! Så fordi jeg mener at xavi er bedre end thiago så er jeg latterlig. Det virker lidt som om i glemmer hvordan thiago har spillet for barca... Han har ikke just været fremragende.
Betryggende at du selv har luret det komiske aspekt. Men nej, dit udsagn er latterligt, fordi du mener, at en træt og halvskadet Xavi er bedre end Thiago. Noget der endda (mere end) antyder, at du hellere ser en halvskadet profil på banen end et af Europas største talenter. - Hey, der kan man bare se - du er virkelig en Tito-mand!
Jeg er en barca mand og derfor støtter jeg vores træner. Jeg vil ikke kaste mudder efter ham bare fordi en forkælet lille dreng kræver at spille mere. Og det eneste jeg synes der er komisk er denne latterlige heksejagt mod tito.

Men jo jeg mener at xavi er så vigtig for vores spil at jeg heller ser ham spille selvom han er halvskadet og træt. Han er om nogen spilleren der får barca til at fungere. Men du skal da have lov til at være forelsket i thiago. Han er jo mr swag! Men glem nu ikke den store forskel på hans kampe for barca og hans kampe under u21 em. Han var altså ikke så god for barca.
Jeg prøver igen. Hvad er det, der gør Thiago forkælet? Er det forkælet, at Thiago ønsker at skifte til en ligeså stor klub, hvor udsigterne til fast spilletid er væsentligt større? Det er jo Barcelonas skyld, at manden ikke får nok spilletid til, at hans købspris gør ham ufattelig gunstigt for halvdelen af Europa. Thiago har altså ikke handlet respektløst. Han gør jo bare det menneskelige at acceptere et sted, hvor han kan spille.

Lad mig prøve med et mere realistisk eksempel:

Du arbejder i en virksomhed, hvor du er vokset op i. Du har arbejdet der siden du har været 13 år. Du begyndte som stikirenddreng og er i dag 28 år og har et fint nok job (Bare for at illustrere at du er blevet bygget op af din virksomhed, ligesom Barcelona har uddannet Thiago). Du er en meget dygtig medarbejder, som andre steder ville få bedre jobstilling. Du har det seneste års tid gerne ville prøve at have mere at lave og en federe jobstilling, og alle i virksomheden er enige i, at du burde opgraderes til en bedre post, men da der foran sidder nogle mere rutinerede medarbejdere og først går på pension om 10 år, er dine udsigter til de jobs der en anelse længe.

Du har en profil på LinkedIn, hvor en virksomhed af samme størrelse finder dig interessant og de giver dig en mulighed for at have en højere jobstilling og med udsigt til bedre poster (en association til at Thiago får udsigt til mere spilletid hos United). Ville du helt seriøst sige nej til det jobtilbud?

Jeg tror sgu, at det i dette tilfælde for dig handler om, at du har følelser i klemme, siden du ser sådan ned på Thiago.

Knægten har ikke ytret sig negativt om Barca eller lignende. Han har bare fået tilbudt et job hos United, hvor han, hvis han træner vel og præsterer, får lov til at styre slagets begivenheder i en kæmpe klub. Disse udsigter er ikke i den nærmeste fremtid hos Barcelona pga. nogle helt fantastisk spillere.
Senest rettet af # 23 man jun 24, 2013 4:48 pm, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:Haha ok! Så fordi jeg mener at xavi er bedre end thiago så er jeg latterlig. Det virker lidt som om i glemmer hvordan thiago har spillet for barca... Han har ikke just været fremragende.
Betryggende at du selv har luret det komiske aspekt. Men nej, dit udsagn er latterligt, fordi du mener, at en træt og halvskadet Xavi er bedre end Thiago. Noget der endda (mere end) antyder, at du hellere ser en halvskadet profil på banen end et af Europas største talenter. - Hey, der kan man bare se - du er virkelig en Tito-mand!
Jeg er en barca mand og derfor støtter jeg vores træner. Jeg vil ikke kaste mudder efter ham bare fordi en forkælet lille dreng kræver at spille mere. Og det eneste jeg synes der er komisk er denne latterlige heksejagt mod tito.

Men jo jeg mener at xavi er så vigtig for vores spil at jeg heller ser ham spille selvom han er halvskadet og træt. Han er om nogen spilleren der får barca til at fungere. Men du skal da have lov til at være forelsket i thiago. Han er jo mr swag! Men glem nu ikke den store forskel på hans kampe for barca og hans kampe under u21 em. Han var altså ikke så god igen for barca.
Jeg er ligeledes tilhænger, og ønsker derfor det bedste for klubben - hvis træneren ikke gør det godt nok, skal han selvfølgelig kritiseres for det. Ville du også støtte træneren, såfremt vi rodede rundt midt i tabellen, hr. Barça-mand? Bare det at du omtaler Thiago som "en forkælet lille dreng", gør dit kritik af ham fuldstændig useriøs, og får det om noget til at fremstå som en heksejagt.

Dine prioriteter er grinagtige. Udover det faktum at en halvskadet Xavi selvfølgelig ikke præsterer på et Xavi-lignende niveau og det faktum, at du fuldstændigt vælger at overse risikoen for at en halvskadet spillers skadespause sandsynligvis vil blive forlænget i det lange løb, såfremt han smides på banen uden at være 100%, er dit generelle syn på Thiago forskruet.
Han har - efter min mening - mod sæsonafslutningen præsteret mere end f.eks. Xavi. Og hvis han ikke skulle smides i spil, når førstevalget på positionen er skadet, hvornår fanden skulle han så?

Hvis Tito virkelig deler dit syn på sagerne, forstår jeg udmærket, at Thiago smutter.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

BarçaDK

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af BarçaDK »

Ej, # 23, du kan jo ikke sammenligne Thiagos situation med én, som ikke kan få en større rolle de næste 10 år? Xavi er ved at være slidt, og Thiago er tæt på at være bedre end Cesc. Så er han pludselig meget tæt på en startplads. Du taler som om at han ingen muligheder har i Barça, hvilket er usandt. Det er jo heller ikke udelukkende Barças skyld, at han ikke har spillet. Han har haft to relativt alvorlige skader, som har påvirket denne sæson. Han har været meget længe om at finde formen igen efter skadespauser.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:Ej, # 23, du kan jo ikke sammenligne Thiagos situation med én, som ikke kan få en større rolle de næste 10 år? Xavi er ved at være slidt, og Thiago er tæt på at være bedre end Cesc. Så er han pludselig meget tæt på en startplads. Du taler som om at han ingen muligheder har i Barça, hvilket er usandt. Det er jo heller ikke udelukkende Barças skyld, at han ikke har spillet. Han har haft to relativt alvorlige skader, som har påvirket denne sæson. Han har været meget længe om at finde formen igen efter skadespauser.
Du har 35-40 år på arbejdsmarkedet, mens du har 15 år som fodboldspiller. Det var mere for at skabe en nogenlunde samme udsigt. Det er ikke menigen, at de to tidsrum skal anses som den samme, men i samme størrelsesforhold.

Men jeg ved skam godt, at Thiago har været hæmmet af skader, men der var tider i den seneste sæson, hvor det var uforkareligt at Thago ikke lige spillede.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af BarçaDK »

# 23 skrev:
BarçaDK skrev:Ej, # 23, du kan jo ikke sammenligne Thiagos situation med én, som ikke kan få en større rolle de næste 10 år? Xavi er ved at være slidt, og Thiago er tæt på at være bedre end Cesc. Så er han pludselig meget tæt på en startplads. Du taler som om at han ingen muligheder har i Barça, hvilket er usandt. Det er jo heller ikke udelukkende Barças skyld, at han ikke har spillet. Han har haft to relativt alvorlige skader, som har påvirket denne sæson. Han har været meget længe om at finde formen igen efter skadespauser.
Du har 35-40 år på arbejdsmarkedet, mens du har 15 år som fodboldspiller. Det var mere for at skabe en nogenlunde samme udsigt. Det er ikke menigen, at de to tidsrum skal anses som den samme, men i samme størrelsesforhold.

Men jeg ved skam godt, at Thiago har været hæmmet af skader, men der var tider i den seneste sæson, hvor det var uforkareligt at Thago ikke lige spillede.
Well, nu er 1/12 (eller hvor mange år Thiago nu har igen på banen) ikke lig med 10/40, men jeg forstår pointen.

Jeg synes bare, at der er en skør tendens til kun at kigge på de seneste måneder, hvilket jeg synes er for kort tid til at bedømme situationen. Hvis sæsonen sluttede i marts, så vil jeg vove at påstå, at folk generelt havde syntes Thiago havde haft en halvdårlig sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

23

Du behøver ikke komme med et eksempel. Jeg er helt klar over hvad du mener. Og jeg har flere gange skrevet hvorfor jeg mener at thiago har opført sig som en forkælet dreng. Så kig tilbage så har du dit svar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:Jeg er ligeledes tilhænger, og ønsker derfor det bedste for klubben - hvis træneren ikke gør det godt nok, skal han selvfølgelig kritiseres for det. Ville du også støtte træneren, såfremt vi rodede rundt midt i tabellen, hr. Barça-mand? Bare det at du omtaler Thiago som "en forkælet lille dreng", gør dit kritik af ham fuldstændig useriøs, og får det om noget til at fremstå som en heksejagt.

Dine prioriteter er grinagtige. Udover det faktum at en halvskadet Xavi selvfølgelig ikke præsterer på et Xavi-lignende niveau og det faktum, at du fuldstændigt vælger at overse risikoen for at en halvskadet spillers skadespause sandsynligvis vil blive forlænget i det lange løb, såfremt han smides på banen uden at være 100%, er dit generelle syn på Thiago forskruet.
Han har - efter min mening - mod sæsonafslutningen præsteret mere end f.eks. Xavi. Og hvis han ikke skulle smides i spil, når førstevalget på positionen er skadet, hvornår fanden skulle han så?

Hvis Tito virkelig deler dit syn på sagerne, forstår jeg udmærket, at Thiago smutter.
Lad os starte fra en ende af. Vi ligger ikke i midten af tabellen så behøver ikke tage stilling til det pt. Det jeg tager stilling til er at vi vandt ligaen hvilket jeg, som iniesta, mener er en succes. Derfor mener jeg at tito skal forsvares. At du kalder min kritik af thiago for latterlig når du tidligere har brugt hele den her situation med thiago til at kritisere tito for sin manglende karisma er grinagtigt. Du bruger hele denne thiago saga til at svine en mand som egentlig ikke har noget med sagaen at gøre - derfor heksejagt.

Jeg mener at thiago er en lille forkælet drenge da han åbenbart sætter sig selv højere end klubben som da han feks sagde at han var ligeglad med hvor han fik succes så længe han fik succes. Det synes jeg virker arrogant og når man så tager denne tidligere bemærkning med i hele denne saga så virker thiago ikke ligefrem sympatisk og som en mand med klubhjerte.

Nu blev xavi spillet halvskadet i nogle store kampe i slutningen af sæsonen så imo var det en chance der var værd at tage. Det er tit set at trænere tager chancer med skadede spillere og det gjorde tito med xavi ligesom han gjorde med messi. Det var imo en chance der var værd at tage. Det er meget nemt at sidde nu og sige at thiago skulle have spillet så tillykke med det.

Og tak for lige at fortælle mig at mit syn på thiago er forskruet. Nu ved jeg det. Men jeg må så desværre bare sige at jeg er uenig. Jeg mener ikke at thiago har spillet en stor sæson. Han har fået fint med chancer men har stadig været god for en del dårlige beslutninger og lidt for flashy spil. Jeg kan forstå at du bliver våd når mr swag folder sig ud men der skal lidt mere til før jeg klapper i hænderne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Lad os starte fra en ende af. Vi ligger ikke i midten af tabellen så behøver ikke tage stilling til det pt. Det jeg tager stilling til er at vi vandt ligaen hvilket jeg, som iniesta, mener er en succes. Derfor mener jeg at tito skal forsvares. At du kalder min kritik af thiago for latterlig når du tidligere har brugt hele den her situation med thiago til at kritisere tito for sin manglende karisma er grinagtigt. Du bruger hele denne thiago saga til at svine en mand som egentlig ikke har noget med sagaen at gøre - derfor heksejagt.
Eftersom jeg gik ud fra, at du ville forsøge at afværge mit spørgsmål (formentlig fordi udfaldet ikke ligefrem ville få dig til at stå stærkere) havde jeg faktisk allerede indsamlet svaret fra dig. Du skrev selv, at du er "Barças mand og støtter træneren", og det står vel stadig ved magt, oder was? Okay, så vi har fået slået fast, at du stoler blindt på ledelsen og træneren. - Er det så mere at komme efter, hr. Barça? Du kan slet ikke forestille dig, at dine venner i staben også kan træffe forkerte beslutninger, hvilket i princippet skyder formålet med diskussionen ned.

Din henvisning til min karisma-kommentar er ubrugelig, eftersom jeg netop ikke koblede denne sammen med Thiago-affæren. Check again.
Jeg mener at thiago er en lille forkælet drenge da han åbenbart sætter sig selv højere end klubben som da han feks sagde at han var ligeglad med hvor han fik succes så længe han fik succes. Det synes jeg virker arrogant og når man så tager denne tidligere bemærkning med i hele denne saga så virker thiago ikke ligefrem sympatisk og som en mand med klubhjerte.
Min pointe er, at ingen af parterne kan frasige sig ansvar i denne sag, så du behøver ikke overbevise mig om, at Thiago også kunne have ageret mere fordelagtigt. - Akkurat som Tito og co. også have kunnet.
Nu blev xavi spillet halvskadet i nogle store kampe i slutningen af sæsonen så imo var det en chance der var værd at tage. Det er tit set at trænere tager chancer med skadede spillere og det gjorde tito med xavi ligesom han gjorde med messi. Det var imo en chance der var værd at tage. Det er meget nemt at sidde nu og sige at thiago skulle have spillet så tillykke med det.
"Nu blev xavi spillet halvskadet i nogle store kampe i slutningen af sæsonen så imo var det en chance der var værd at tage." "Det er meget nemt at sidde nu og sige at thiago skulle have spillet så tillykke med det."
Ja, det er nemt at sidde og sige nu, ikke Piquénbauer?

Hvis Tito ikke følte, at spillerne på bænken var gode nok til at vikariere, burde han have investeret i nogle nye sidste sommer. En træt og halvskadet spiller skal ikke smides på banen, når man har folk som Thiago, der tripper på sidelinjen. Det er ren logik.
Og tak for lige at fortælle mig at mit syn på thiago er forskruet. Nu ved jeg det. Men jeg må så desværre bare sige at jeg er uenig. Jeg mener ikke at thiago har spillet en stor sæson. Han har fået fint med chancer men har stadig været god for en del dårlige beslutninger og lidt for flashy spil. Jeg kan forstå at du bliver våd når mr swag folder sig ud men der skal lidt mere til før jeg klapper i hænderne.
Hvis du er taknemmelig og det endelig er gået op for dig, hvor forskruet dit syn på manden er, hvorfor erklærer du dig så pludseligt uenig i den efterfølgende sætning, Piquénbauer? Thiago har spillet tilfredstillende, og bragt noget savnet frækhed og coolness til vores spil, samt været langt mere målsøgende end Xavi, der helst har spillet den på tværs i sæsonafslutningen.

At du personligt ikke bliver opstemt, når Thiago folder sig ud på en fodboldbane, er meget beklageligt, men går jeg ud fra, det må være fordi, at selv din pik har et problem med dig.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
Lad os starte fra en ende af. Vi ligger ikke i midten af tabellen så behøver ikke tage stilling til det pt. Det jeg tager stilling til er at vi vandt ligaen hvilket jeg, som iniesta, mener er en succes. Derfor mener jeg at tito skal forsvares. At du kalder min kritik af thiago for latterlig når du tidligere har brugt hele den her situation med thiago til at kritisere tito for sin manglende karisma er grinagtigt. Du bruger hele denne thiago saga til at svine en mand som egentlig ikke har noget med sagaen at gøre - derfor heksejagt.
Eftersom jeg gik ud fra, at du ville forsøge at afværge mit spørgsmål (formentlig fordi udfaldet ikke ligefrem ville få dig til at stå stærkere) havde jeg faktisk allerede indsamlet svaret fra dig. Du skrev selv, at du er "Barças mand og støtter træneren", og det står vel stadig ved magt, oder was? Okay, så vi har fået slået fast, at du stoler blindt på ledelsen og træneren. - Er det så mere at komme efter, hr. Barça? Du kan slet ikke forestille dig, at dine venner i staben også kan træffe forkerte beslutninger, hvilket i princippet skyder formålet med diskussionen ned.

Din henvisning til min karisma-kommentar er ubrugelig, eftersom jeg netop ikke koblede denne sammen med Thiago-affæren. Check again.
Jeg mener at thiago er en lille forkælet drenge da han åbenbart sætter sig selv højere end klubben som da han feks sagde at han var ligeglad med hvor han fik succes så længe han fik succes. Det synes jeg virker arrogant og når man så tager denne tidligere bemærkning med i hele denne saga så virker thiago ikke ligefrem sympatisk og som en mand med klubhjerte.
Min pointe er, at ingen af parterne kan frasige sig ansvar i denne sag, så du behøver ikke overbevise mig om, at Thiago også kunne have ageret mere fordelagtigt. - Akkurat som Tito og co. også have kunnet.
Nu blev xavi spillet halvskadet i nogle store kampe i slutningen af sæsonen så imo var det en chance der var værd at tage. Det er tit set at trænere tager chancer med skadede spillere og det gjorde tito med xavi ligesom han gjorde med messi. Det var imo en chance der var værd at tage. Det er meget nemt at sidde nu og sige at thiago skulle have spillet så tillykke med det.
"Nu blev xavi spillet halvskadet i nogle store kampe i slutningen af sæsonen så imo var det en chance der var værd at tage." "Det er meget nemt at sidde nu og sige at thiago skulle have spillet så tillykke med det."
Ja, det er nemt at sidde og sige nu, ikke Piquénbauer?

Hvis Tito ikke følte, at spillerne på bænken var gode nok til at vikariere, burde han have investeret i nogle nye sidste sommer. En træt og halvskadet spiller skal ikke smides på banen, når man har folk som Thiago, der tripper på sidelinjen. Det er ren logik.
Og tak for lige at fortælle mig at mit syn på thiago er forskruet. Nu ved jeg det. Men jeg må så desværre bare sige at jeg er uenig. Jeg mener ikke at thiago har spillet en stor sæson. Han har fået fint med chancer men har stadig været god for en del dårlige beslutninger og lidt for flashy spil. Jeg kan forstå at du bliver våd når mr swag folder sig ud men der skal lidt mere til før jeg klapper i hænderne.
Hvis du er taknemmelig og det endelig er gået op for dig, hvor forskruet dit syn på manden er, hvorfor erklærer du dig så pludseligt uenig i den efterfølgende sætning, Piquénbauer? Thiago har spillet tilfredstillende, og bragt noget savnet frækhed og coolness til vores spil, samt været langt mere målsøgende end Xavi, der helst har spillet den på tværs i sæsonafslutningen.

At du personligt ikke bliver opstemt, når Thiago folder sig ud på en fodboldbane, er meget beklageligt, men går jeg ud fra, det må være fordi, at selv din pik har et problem med dig.
Haha og så gider jeg ikke at diskutere med dig mere. Flot niveau du lægger for dagen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Elbarca »

Den er meget enkel som jeg ser det. Thiago ser sin lykke et andet sted, hvis han vælger at skifte. Han fravælger muligheden for at skabe sig et navn i Barca. Han har IKKE rigtigt slået igennem hos os, men der var lovende tegn.

Ikke at Tello er et større talent, men denne har nærmest vist mere på kortere tid. Tello har vist at han kan gøre det han skal, nemlig at score mål. Thiago derimod mangler fortsat at kunne dominere midtbanen, som vi 2 omgange har set ham gøre i U-21 turneringer. Første gang forventede man så meget af ham, men der skete ikke rigtigt nogen udvikling.

Det er naturligvis meget ærgerligt og måske amatør agtigt at lave den klausul med 60% spilletid, men sket er sket. Det må man lære af.

Det minder mig egentlig meget om Gio dos santos sagen. Spilleren selv betragter sit nuværende niveau som værende større end det i virkeligheden er. Og skifter på trods af hvad der bør være en acceptabel spilletid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Elbarca skrev:Den er meget enkel som jeg ser det. Thiago ser sin lykke et andet sted, hvis han vælger at skifte. Han fravælger muligheden for at skabe sig et navn i Barca. Han har IKKE rigtigt slået igennem hos os, men der var lovende tegn.

Ikke at Tello er et større talent, men denne har nærmest vist mere på kortere tid. Tello har vist at han kan gøre det han skal, nemlig at score mål. Thiago derimod mangler fortsat at kunne dominere midtbanen, som vi 2 omgange har set ham gøre i U-21 turneringer. Første gang forventede man så meget af ham, men der skete ikke rigtigt nogen udvikling.

Det er naturligvis meget ærgerligt og måske amatør agtigt at lave den klausul med 60% spilletid, men sket er sket. Det må man lære af.

Det minder mig egentlig meget om Gio dos santos sagen. Spilleren selv betragter sit nuværende niveau som værende større end det i virkeligheden er. Og skifter på trods af hvad der bør være en acceptabel spilletid.
This.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev: Haha og så gider jeg ikke at diskutere med dig mere. Flot niveau du lægger for dagen.
Lol, kommer fra brugeren, der har leveret perler som denne:
Jeg kan forstå at du bliver våd når mr swag folder sig ud men der skal lidt mere til før jeg klapper i hænderne.
...og skriver "Haha" i starten er hver post.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster