FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Lol, han er ikke engang blevet rask endnu. Hvordan i alverden kan det være forsvarligt at lade ham træne Barça?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Selvom det kun er 3-4 kampe, så koster kemoterapi ufatteligt mange kræfter som du ikke bare lige får tilbage dagen efter behandlingen er slut. Jeg har hele tiden syntes, at vi skulle give Tito en sæson mere såfremt, at han var cancer fri. Det ser jo så åbenbart ikke ud til at være tilfældet, hvis SPORT har ret, og så synes jeg, at vi burde have fundet en anden træner. Hvem ved, om det er sidste gang, han skal have kemo??? det kan være at nogle måneder efter, så skal han have en omgang til.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:Lol, han er ikke engang blevet rask endnu. Hvordan i alverden kan det være forsvarligt at lade ham træne Barça?
Jeg vil til dels give dig ret. Hvis han tager til NY for efterbehandling og for at blive tjekket så kan det forsvares. Altså så længe at det kun koster de 3-4 kampe. Men hvis det kommer til at koste flere kampe så bliver det et problem. Vi kan ikke have en sæson som sidste hvor vi spillede uden træner (og med en træner til sidst som alle kunne se var pisse syg) i flere kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Lol, han er ikke engang blevet rask endnu. Hvordan i alverden kan det være forsvarligt at lade ham træne Barça?
Jeg vil til dels give dig ret. Hvis han tager til NY for efterbehandling og for at blive tjekket så kan det forsvares. Altså så længe at det kun koster de 3-4 kampe. Men hvis det kommer til at koste flere kampe så bliver det et problem. Vi kan ikke have en sæson som sidste hvor vi spillede uden træner (og med en træner til sidst som alle kunne se var pisse syg) i flere kampe.
Jeg hentydede mere til konsekvenserne for manden selv end for Barça. Det er simpelthen ikke forsvarligt fortsat at lade en kræftsyg mand passe et så stressende job.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af drømmefodbold »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Lol, han er ikke engang blevet rask endnu. Hvordan i alverden kan det være forsvarligt at lade ham træne Barça?
Jeg vil til dels give dig ret. Hvis han tager til NY for efterbehandling og for at blive tjekket så kan det forsvares. Altså så længe at det kun koster de 3-4 kampe. Men hvis det kommer til at koste flere kampe så bliver det et problem. Vi kan ikke have en sæson som sidste hvor vi spillede uden træner (og med en træner til sidst som alle kunne se var pisse syg) i flere kampe.
Jeg hentydede mere til konsekvenserne for manden selv end for Barça. Det er simpelthen ikke forsvarligt fortsat at lade en kræftsyg mand passe et så stressende job.
Jeg savner også en ærlig udmelding en gang for alle om hvor slemt det står til med ham. Det er dybt tragisk han er ramt af kræft, men får man en tur mere med afgørende CL- kampe og måske El classico så er det bare ikke godt nok for en klub på dette niveau.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Lol, han er ikke engang blevet rask endnu. Hvordan i alverden kan det være forsvarligt at lade ham træne Barça?
Jeg vil til dels give dig ret. Hvis han tager til NY for efterbehandling og for at blive tjekket så kan det forsvares. Altså så længe at det kun koster de 3-4 kampe. Men hvis det kommer til at koste flere kampe så bliver det et problem. Vi kan ikke have en sæson som sidste hvor vi spillede uden træner (og med en træner til sidst som alle kunne se var pisse syg) i flere kampe.
Jeg hentydede mere til konsekvenserne for manden selv end for Barça. Det er simpelthen ikke forsvarligt fortsat at lade en kræftsyg mand passe et så stressende job.
Haha typiskt at jeg sætter barca foran manden! Men enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

sonnybarca

Re: FC Barcelona

Indlæg af sonnybarca »

Jeg håber virkeligt det bedste for Tito, det er vammel form for kræft han har...

Fra www.cancer.dk
Kræft i bugspytkirtlen er for øjeblikket den kræftform, der giver den laveste chance for at overleve – eller den mest dødelige kræftform. Fem år efter diagnosen er stillet, er der kun chance for, at 4 % af de mandlige patienter er i live og 5 % af de kvindelige (Tallene bygger på kræfttilfælde i perioden 2007-2009).
Når dette er sagt, er det helt vildt, at han ikke selv har sagt stop og udelukkende fokuseret på at blive rask. Jeg mener at det er forkert at han forsætter og jeg tror også at hans sygdom har den største skyld i de ting han er blevet kritiseret for.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Det er i spytkirtlen. Ikke i bugspytkirtlen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

sonnybarca

Re: FC Barcelona

Indlæg af sonnybarca »

Quaresma skrev:Det er i spytkirtlen. Ikke i bugspytkirtlen.
Det har du sgu ret i! Jeg går udfra at det slet ikke er så slemt, som jeg har gået rundt og frygtet så. Altså selvom det er slemt nok.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Af de 3 b-hold spillere som rykkes op til den kommende sæson, bliver to af dem lejet ud, Gerard og Rafinha. Det er kun Sergi der bliver en del af førsteholdet, det minder på mange måder om Real Madrid og Perez politik. Hvad blev der af 2+3 eller 3+2 strategi, som Zubi og CO. lagde vægt på?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17764
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Rafa har forlænget... Det er fint.
Allez...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Nu har jeg lagt mærke til at Real har spillet flere af de her "legends" velgørenhedskampe de seneste somre mod fx United, Juventus, Milan osv til fordel for deres foundation. Er der nogen der ved hvorfor vi ikke også gør det, det lader i hvert fald til at man kan samle et anseeligt publikum til kampene og det ville da også være fedt og se et "all-time" Barca hold spille mod andre legend-hold?

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Nidzo7 »

Efter aftens kamp med Brasilien-Spanien, sidder jeg tilbage med en lidt bekymret følelse. Vi så hvordan Brasiliens fysik og genpres pressede Spanien i bund, og Spaniens ellers så normale hurtige boldflytteri og ro på bolden gik i vasken. Det samme skete i kampene mod Bayern, hvor vi blev presset helt i bund, under 180 minutter. De røde fra Tyskland, var simpelthen for gode i deres genpres, og for stærke fysiske.

IMO kan jeg godt se et hold som, Chelsea, Man Utd, Man City, Juve, Real Madrid, Dortmund osv. bruge samme taktik som Bayern og Brasilien.

Det store spørgsmål, er hvad Barca så skal gøre i de her kampe, hvor holdene presser højt på banen, og som er bedre fysisk?

Et alternativ, kunne være at skifte formation til en 4-2-3-1. Med en Xavi og Busi på den deffensive midtbane. Neymar, Tello, Alexis, Neymar, Iniesta, Messi, og Villa som man kan skifte med. Kun fantasien sætter grænser med de offensive kræfter. Forsvaret giver vel sig selv. Alves-Pique-Masch/Puyol-Alba. Kommer dog nok aldrig til at ske, da det er imod Barcas filosofi.

Hvad mener I Barca burde gøre i sådan nogle kampe?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Det er jo ikke noget nyt. Det her har Barcelona-og Spanien's modstandere prøvet i flere år, det er bare først nu det lykkedes. Det jeg ser, er nogle trætte og muligvis "mætte" spillere, der spiller mod et hold der bare vil det meget, meget mere og er i fysisk bedre form. Løbene mangler, genpresset svigter, koncentrationen svigter og man er ikke villig til at give sig de ekstra meter som det kræver mod fysiske betonede hold, og hold som er sultne og friske..

Barcelona og Spanien i 100% fysisk-og psykisk form er stadig det/de bedste hold i verden.

Dem der løber mest, vinder fodboldkampe.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det var dog bekymrende, så fornuftigt et indlæg du har skrevet der.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster