Cristian Tello

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

37 - Cristian Tello

Indlæg af # 23 »

Goddag. To snaos
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona have offered Cristian Tello a contract renewal, including a pay rise and a 18M buyout clause instead of the current 10M. [catr]
Håber da det ikke passer. Hvis det er rigtigt, har ledelsen intet lært af Thiagos situation. Hvorfor overhovedet indføre sådan en klausul, når den er på 18 millioner euro. Vi kan risikere at stå i en Thiago lignende situation næste sommer, hvor man intet kan gøre uden at kigge på fra sidelinjen, når en klub kommer og til tage ens spiller. Samtidig er det et forkert signal at sende, agenter og spillere kan lige pludselig se, at de til næste kontraktforhandling kan presse Barca til presse klausulen ned. Det plejer ellers at være sådan, at de klausuler oftest er sat højt oppe, at det oftest er urealistisk at aktivere den. På den måde kan man som klub bestemme forhandlinger.

18 millioner euro, det er ikke meget. Jeg begynder igen at blive træt af Zubi, kan jeg mærke. Rosell har jeg aldrig været glad for, så det er sådan set ligemeget.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Culé »

Har generelt aldrig forstået princippet i frikøbsklausuler. Som du selv nævner ses de ofte sat urealistisk højt som en slags "statement" om at spilleren ikke er til at købe, men når man sætter dem så "lavt" er det jo bare dumt. Ved dog ikke om det er efter spillerens ønske, at han på den måde kan være "garanteret" at komme videre fra klubben hvis han nu ikke får spilletid. Men man ser det kun i spansk fodbold synes jeg?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
Barcelona have offered Cristian Tello a contract renewal, including a pay rise and a 18M buyout clause instead of the current 10M. [catr]
Håber da det ikke passer. Hvis det er rigtigt, har ledelsen intet lært af Thiagos situation. Hvorfor overhovedet indføre sådan en klausul, når den er på 18 millioner euro. Vi kan risikere at stå i en Thiago lignende situation næste sommer, hvor man intet kan gøre uden at kigge på fra sidelinjen, når en klub kommer og til tage ens spiller. Samtidig er det et forkert signal at sende, agenter og spillere kan lige pludselig se, at de til næste kontraktforhandling kan presse Barca til presse klausulen ned. Det plejer ellers at være sådan, at de klausuler oftest er sat højt oppe, at det oftest er urealistisk at aktivere den. På den måde kan man som klub bestemme forhandlinger.

18 millioner euro, det er ikke meget. Jeg begynder igen at blive træt af Zubi, kan jeg mærke. Rosell har jeg aldrig været glad for, så det er sådan set ligemeget.


Jeg kan hverken lide Zubi eller Rosell, hvis jeg skal være ærlig.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Quaresma »

Culé skrev:Har generelt aldrig forstået princippet i frikøbsklausuler. Som du selv nævner ses de ofte sat urealistisk højt som en slags "statement" om at spilleren ikke er til at købe, men når man sætter dem så "lavt" er det jo bare dumt. Ved dog ikke om det er efter spillerens ønske, at han på den måde kan være "garanteret" at komme videre fra klubben hvis han nu ikke får spilletid. Men man ser det kun i spansk fodbold synes jeg?
Frikøbsklausuler er lovpligtige i Spanien.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Visca El Barca »

Culé skrev:Har generelt aldrig forstået princippet i frikøbsklausuler. Som du selv nævner ses de ofte sat urealistisk højt som en slags "statement" om at spilleren ikke er til at købe, men når man sætter dem så "lavt" er det jo bare dumt. Ved dog ikke om det er efter spillerens ønske, at han på den måde kan være "garanteret" at komme videre fra klubben hvis han nu ikke får spilletid. Men man ser det kun i spansk fodbold synes jeg?
Netop. Jeg mener også der findes sådan noget i tysk fodbold (Götzes situation f.eks.) og lidt i de Sydamerikanske lande, men ellers ikke nej.

Det er sikkert spillerens ønske, men jeg mener så bare at man som klub bare må melde ud, at det er dem der sætter klausulen, ikke spilleren. Den skal i hvert fald ikke være så lavt som tilfældet åbenbart er i Tellos næste kontrakt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Michman »

Går ikke ud fra Tello skal nogen steder? Håber fandme han får spille tid selv om vi har fået Neymar. Tello er måske ikke på samme niveau som Neymar. Men han har altså en god speed og han er en god pasnings spiller samt en rigtig god afslutter. Han skal have spille tid. Hvis vi mister Tello også så kaster jeg direkte op.. Fandme nok vi har mistet Thiago..!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af JonasV »

Michman skrev:en rigtig god afslutter
Jeg håber heller ikke, han skal nogen steder, men lige på dette punkt synes jeg godt nok, der er plads til forbedring. Håber, han får udvidet repetoiret lidt i løbet af den kommende sæson.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Drake »

Michman skrev:Går ikke ud fra Tello skal nogen steder? Håber fandme han får spille tid selv om vi har fået Neymar. Tello er måske ikke på samme niveau som Neymar. Men han har altså en god speed og han er en god pasnings spiller samt en rigtig god afslutter. Han skal have spille tid. Hvis vi mister Tello også så kaster jeg direkte op.. Fandme nok vi har mistet Thiago..!
Jeg mener så lige præcis det er pasningsspillet og afslutninger han mangler at forbedre.
Han tager stort set hele tiden de sikker pasninger, og er ikke med i de små kombinationer.
Han afslutninger er heller ikke særlig varieret. Han prøver næsten altid at dreje bolden uden om målmanden i det lange hjørne.

Jeg tror grunden til at han har spillet godt, er at han har haft selvtillid og været heldig. Og så selvfølgelig han ekstreme speed

Men lad ham endelig fortsætte de godt takter. Jeg kan rigtig godt lide ham, og håber at han kommer til at spille mere. :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Michman »

Drake skrev:
Michman skrev:Går ikke ud fra Tello skal nogen steder? Håber fandme han får spille tid selv om vi har fået Neymar. Tello er måske ikke på samme niveau som Neymar. Men han har altså en god speed og han er en god pasnings spiller samt en rigtig god afslutter. Han skal have spille tid. Hvis vi mister Tello også så kaster jeg direkte op.. Fandme nok vi har mistet Thiago..!
Jeg mener så lige præcis det er pasningsspillet og afslutninger han mangler at forbedre.
Han tager stort set hele tiden de sikker pasninger, og er ikke med i de små kombinationer.
Han afslutninger er heller ikke særlig varieret. Han prøver næsten altid at dreje bolden uden om målmanden i det lange hjørne.

Jeg tror grunden til at han har spillet godt, er at han har haft selvtillid og været heldig. Og så selvfølgelig han ekstreme speed

Men lad ham endelig fortsætte de godt takter. Jeg kan rigtig godt lide ham, og håber at han kommer til at spille mere. :glad:

Er ikke enig i at det er selvtillid og held der gør at han har været god. Er enig i der er ting der skal forbedres. Men han er også ung. Håber bare ikke man glemmer ham når man står med et hold med Neymar, Alexis, Pedro.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Kvoller »

Barcelona player Cristian Tello (21) will renew his contract for two more years, until 2018, including a 30M buyout fee (now 10M) [md sport]

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Champione »

JonasV skrev:
Michman skrev:en rigtig god afslutter
Jeg håber heller ikke, han skal nogen steder, men lige på dette punkt synes jeg godt nok, der er plads til forbedring. Håber, han får udvidet repetoiret lidt i løbet af den kommende sæson.

Umiddelbart når jeg tænker Tello - så tænker jeg også knivskarpe afslutninger.. Og så er han god til at ende i afslutningsfasen af vores angreb.
Er vild med ham som type.
---------------------------------------
Barca is my religion!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af JonasV »

Champione skrev:
JonasV skrev:
Michman skrev:en rigtig god afslutter
Jeg håber heller ikke, han skal nogen steder, men lige på dette punkt synes jeg godt nok, der er plads til forbedring. Håber, han får udvidet repetoiret lidt i løbet af den kommende sæson.

Umiddelbart når jeg tænker Tello - så tænker jeg også knivskarpe afslutninger.. Og så er han god til at ende i afslutningsfasen af vores angreb.
Er vild med ham som type.
Hvad med de 97% af gangene, hvor han forgæves forsøger sig med en inderside mod det lange hjørne? ;-)

Men men men, jeg kan nu også godt lide ham. Godt potentiale, omend der i min optik er nogle punkter, hvor han trænger til at udvikle sig. Men det er sikkert slet heller ikke umuligt.

BarçaDK

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af BarçaDK »

Tello har da en fremragende conversion rate! Procent? Blau92? Anyone?

EDIT:
Ok, måske ikke fremragende, men stadig god. Følgende er mål/skud for La Liga og Chl 12/13. Kilde: whoscored.com
Messi: 26,5 %
Tello: 22,9 %
Cesc: 20,3 %
Villa: 16,9 %
Pedro: 14,0 %


Anyways, Tello er fin.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Quaresma »

JonasV skrev:
Champione skrev:
JonasV skrev:
Michman skrev:en rigtig god afslutter
Jeg håber heller ikke, han skal nogen steder, men lige på dette punkt synes jeg godt nok, der er plads til forbedring. Håber, han får udvidet repetoiret lidt i løbet af den kommende sæson.

Umiddelbart når jeg tænker Tello - så tænker jeg også knivskarpe afslutninger.. Og så er han god til at ende i afslutningsfasen af vores angreb.
Er vild med ham som type.
Hvad med de 97% af gangene, hvor han forgæves forsøger sig med en inderside mod det lange hjørne? ;-)

Men men men, jeg kan nu også godt lide ham. Godt potentiale, omend der i min optik er nogle punkter, hvor han trænger til at udvikle sig. Men det er sikkert slet heller ikke umuligt.
Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster