Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror virkelig ikke på, at de gør det fordi de vil respektere Barca.. Som om.. Men ok det med skat vidste jeg ikke, så det er jo fint. Lad os i det mindste få 20-22 millioner euro for ham. Stadig meget billigt, men det kan ledelsen takke sig selv for.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Parla »

Afellay99 skrev:@RafaelH117 Skriver på twitter, at United ikke bare vil betale hans klausul og snuppe ham. De vil hellere respektere Barca og forhandle med dem.
Lol, det lyder fanme dumt.

Tror nærmere de vil betale mere fordi det gavner dem selv. Håber at vi kan flette en tilbagekøbspris ind i aftalen.

Afellay99

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Afellay99 »

Kan være det lyder dumt. Men fodboldverdenen handler vel også om, at holde sine gode forbindelser. Hvis United bare snupper ham uden, at have en eneste samtale med Barca, vil det nok ikke falde i god jord hos Rosell og Co.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

United skal forhåbentlig ikke bekymre sig om deres forhold til Rosell og co. meget længere.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Afellay99

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Afellay99 »

Bliver jo nok desværre 3 år til :cry:

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Nyhuus »

Kæft, hvor er det bare fucking klamt.
Kan slet ikke have, at den lille lort ikke bliver.

Håber at han ryger i helvede! :devil:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Ease up on the hate. Manden er i sin gode ret til at søge fast spilletid andetsteds.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

For hver dag der går uden at thiago melder noget ud mister jeg respekt for ham. Fortæl os nu for fanden hvad du vil så vi kan slippe for at tænke på dig. Jeg er personligt lidt ligeglad med hvad der sker. Enten bliver han og fortsætter som bredde spiller ellers smutter han og forsvinder ud af mine tanker. Jeg vil bare have noget at vide.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Den eneste måde Rosell vil kunne gøre sig selv endnu mere upopulær efter Thiagos skifte er, hvis han går direkte ud og spenderer de nyindtjente euro på at købe Pepe fri af sin kontrakt i Madrid.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Nyhuus »

Quaresma skrev:Ease up on the hate. Manden er i sin gode ret til at søge fast spilletid andetsteds.
Du har ret.
Tror bare det hænger meget sammen med situationen, som Piquénbauer beskriver: Uvidenhed
Og så det faktum at det bliver til United. Er ved at være jævnt træt af den klub..

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Nyhuus »

Quaresma skrev:Den eneste måde Rosell vil kunne gøre sig selv endnu mere upopulær efter Thiagos skifte er, hvis han går direkte ud og spenderer de nyindtjente euro på at købe Pepe fri af sin kontrakt i Madrid.
Hahaha! +1

Hvis det sker, så tror jeg sgu næsten at jeg kommer til at stå som "Standby-barca-fan" indtil han kradser af eller smutter :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Vi glemmer lidt at dette kan være robertos store chance! Et salg af thiago vil åbne op for ham... Håber han kan løfte sit spil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Nyhuus skrev:
Quaresma skrev:Den eneste måde Rosell vil kunne gøre sig selv endnu mere upopulær efter Thiagos skifte er, hvis han går direkte ud og spenderer de nyindtjente euro på at købe Pepe fri af sin kontrakt i Madrid.
Hahaha! +1

Hvis det sker, så tror jeg sgu næsten at jeg kommer til at stå som "Standby-barca-fan" indtil han kradser af eller smutter :grin:
Hahaha, du kommer i så fald nok ikke til at vente specielt længe - Pepe ville nok blive henrettet på åben gade.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Reevenge »

Det er dejligt nemt for Thiago at fralægge sig ansvaret i situationen, således at både Tito og ledelsen fremstår som skurke - især når det i virkeligheden blot handler om at score kassen på et hold hvor han vil få en markant større role, hvilket man da godt kan forholde sig til.

Thiago, såfremt han ryger, vil have vist sig som den forkerte person til at erstatte Xavi, da hele forløbet godt kan betegnes som hans helt store 'lakmusprøve'. Vil han vælge pengene og den nutidige spilletid eller chancen for at være Xavis arvtager og skabe sig et navn i den klub der har formet hans fodboldforståelse og skabt rammerne for hans karriere?

"Such a waste of talent. He chose money over power. In this town, a mistake nearly everyone makes. Money is the Mc-mansion in Sarasota that starts falling apart after 10 years. Power is the old stone building that stands for centuries. I cannot respect someone who doesn't see the difference." Francis Underwood, House of Cards

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Tello »

Smut du bare Thiago! Hvis det passer, alt det der står i medierne, så har jeg mistet en del af respekten for knægten. :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster