Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Barcelona are among the European top clubs following Chelsea youth midfielder and ENG U16 international Kyle Scott (15). [daily mail]
100% Fake > Barcelona are one of 5 clubs (Madrid, City, United, PSG) willing to pay 93,5M for Tottenham player Gareth Bale (23) [by thesun]
Barcelona have this week discussed Dortmund midfielder Ilkay Gundogan (22), but the option of signing him has for now been ruled out. [rac1]
Barcelona are interested in River Plate midfielder Ezequiel Cirigliano (21), who they'd want to sign on loan for B-team. [r&p mitre rc rac1]
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Kubala skrev: Det er lidt sjovt, at du fordrejer mit indlæg, eller rettere sagt, fortolker det på denne måde, så det kan passe ind i din kontekst.
Det sidste led - indpasningen til hver enkelts kontekst - er vist ret udbredt i netdebatter. Jeg var også lidt i tvivl om, hvad du mente, det skal siges, men du skriver:
Kubala skrev: Vi skal åbenbart ikke lære af tidligere fejltagelser eller hvad?
Da du skrev vi, formodede jeg du mente klubben, da det så åbenlyst ikke var klubben der begik Stoitchkovs fejltrin på banen, og så troede jeg du mente at købet af Stoitchkov var en fejltagelse; en beklagelig undtagelse fra princippet om, ikke at købe sådanne, aggressive spillere. Med vi mente du altså spillere eller spillerne i al almindelighed, og jo - de bør altid anstrenge sig for at opføre sig korrekt. Det kan vi sådan omtrent godt blive enige om.

Vedrørende Pepe, Mourinho osv.: Jeg synes generelt man skal passe på, altid at se splinten i andres øjne, uden at se bjælken i ens eget. Dels må de gøre som de vil, det er deres klub, og der er generelt ikke noget værre end farisæere; dels har Barca også hårde hunde på banen, uheldige episoder, lidt overdramatisering i ny og næ, halv- eller helprovokerende udtalelser mv. Jeg gider ikke rippe op i dem, og pille dem ud, men vi ved allesammen at de er der.....

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg vil heller ikke helliggøre Barca, men man burde tage af stand fra sådan noget. Jeg er godt klar over, at Barca har haft disse typer også, men jeg personligt ønsker ikke sådanne optrin fra vores spillere. Jeg skulle have været mere præcis, og det er tildels min fejl, det medgiver jeg.
Som den østeuropæer han er og var, kaldte han sikkert også en neger for en neger i ny og næ, men dengang var man ikke så forskrækket omkring den slags ting....


Det her kan jeg ikke forstå, altså det er da kun godt, at man har taget forbehold over for sådan noget, så det ikke fortsætter. Jeg mener, at det er dybt kritisk, hvis man tog let på disse ting i fodbold.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Luis Enrique skrev:Lad os lige få hæftet en ende på: Er Suaréz så meget slemmere end Stoitchkov var?

Jeg bifalder ikke alt det Stoitchkov gjorde, og det er dybest set ikke det det handler om. Stoitchkov var bestemt ikke nogen fejltagelse; men derimod en blændende fodboldspiller, der bidrog til klubben med mange værdifulde præstationer. Han var også tempramentsfuld, vild og gik over stregen nogle gange. Men han tog sin straf; sine gule og røde kort og sine karantæner, og så gik spillet ellers videre. Klubben levede med det, fordi det positive oversteg det negative. Det samme gør sig gældende (potentielt) for Suaréz, i hvert fald for mig.
Lidt ærgeligt at denne interessante diskussion ikke kører i Suarez-tråden.

Den helt store forskel på Suarez og Stoichkov er at det er lykkes for Suarez at få 5+ dages karantæner flere gange. Manden har haft op mod 20 kampes karantæne på to år som jeg husker det. Han slår fandme Pepe på karantæne fronten. Udover skaderne er det for dårligt et afkast hans klub for ud af ham.

Fodbold var anderledes da Stoichkov spillede, og så mener jeg ikke at han var vildt kontroversiel. Han var macho med et stort M, og sådan nogle spillere skal der helt sikkert være plads til, men spillere som gang på gang er centrum for en medistorm for noget kontroversielt som racisme og voldshandlinger på banen bør der ikke være plads til hos Barca.

Suarez er BLÆNDENDE og jeg elsker hans aggressive stil, men han har ikke formatet til Barca udfra dét han har vist hos Liverpool de senere sæsoner og hans handlinger har også været for meget i strid med hvad man prøver at lære de unge på La Masia. Når det er sagt så tror og håber jeg da at han bliver voksen og lægger en dæmper på sig og bliver til et godt eksempel, men der er heldigvis andre ligeså blændende spillere i verden og Barcas success afhænger heldigvis ikke af kontroversiel uruguayaner...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Chelsea are willling to sell defenders David Luiz (26) and Branislav Ivanovic (29) to Barcelona for 46,7M. Mourinho has agreed. [daily star]
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Nej, tak. Så hellere de penge på EN spiller, Silva, fremfor på de to.
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg for står ikke hvordan vi har råd til flere spillere, når vi skal have to klasse spillere, en CB og en Målmand?

Vi har lige brugt ca 50 mil? på Neymar. Det var lige hele vores transfer budget.

De spillere vi højst sandsynligt sælger er: De udlejet spillere, Villa og Valdes. Og det er da ikke nok til to klasse spillere?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Ingen ved hvad transferbudgettet er helt præcist. Og prisen På Neymar er heller ikke rigtig til at finde hoved og hale i. Samtidig er der også en masse variabler, så man ikke kommer af med det hele på én gang.

Hvis Valdes bliver kan det jo være, de ikke ønsker at købe en ny målmand i år og så mangler vi "bare" en CB.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:Ingen ved hvad transferbudgettet er helt præcist. Og prisen På Neymar er heller ikke rigtig til at finde hoved og hale i. Samtidig er der også en masse variabler, så man ikke kommer af med det hele på én gang.

Hvis Valdes bliver kan det jo være, de ikke ønsker at købe en ny målmand i år og så mangler vi "bare" en CB.
Men Valdes har jo sagt at han ikke bliver?

Ellers må Pinto være vores første målmand, også hive et talent op som andet valg ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Drake skrev:
PuyolErGud skrev:Ingen ved hvad transferbudgettet er helt præcist. Og prisen På Neymar er heller ikke rigtig til at finde hoved og hale i. Samtidig er der også en masse variabler, så man ikke kommer af med det hele på én gang.

Hvis Valdes bliver kan det jo være, de ikke ønsker at købe en ny målmand i år og så mangler vi "bare" en CB.
Men Valdes har jo sagt at han ikke bliver?

Ellers må Pinto være vores første målmand, også hive et talent op som andet valg ;-)
Valdes sagde vel netop med sit pressemøde, at han hvis det står til ham, bliver i endnu en sæson. Dermed skal man først købe en målmand næste sæson. Medmindre ledelsen har andre planer.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:
Drake skrev:
PuyolErGud skrev:Ingen ved hvad transferbudgettet er helt præcist. Og prisen På Neymar er heller ikke rigtig til at finde hoved og hale i. Samtidig er der også en masse variabler, så man ikke kommer af med det hele på én gang.

Hvis Valdes bliver kan det jo være, de ikke ønsker at købe en ny målmand i år og så mangler vi "bare" en CB.
Men Valdes har jo sagt at han ikke bliver?

Ellers må Pinto være vores første målmand, også hive et talent op som andet valg ;-)
Valdes sagde vel netop med sit pressemøde, at han hvis det står til ham, bliver i endnu en sæson. Dermed skal man først købe en målmand næste sæson. Medmindre ledelsen har andre planer.
Ja, har lige set det nu. Så vi mangler kun en CB :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Jamen... Hvorfor vente og lade Valdes gå gratis? Hvordan kan det nogensinde betale sig?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Det kan vel kun have noget med stabilitet at gøre - udover det er der ingen fordel what so ever.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

La Gazetta dello Sport claims Roma have turned down a €20m offer from Real Madrid for defender Marquinhos.
Så skal vi igen kæmpe om samme spiller.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvis Roma afviser 20 mio euro, kunne det tyde på, at de vil have 25-30 mio euro for ham. Det er mange penge, for et ungt talent på bare 19 år(når man samtidig har Bartra og Sergi Gomez; med mindre man ikke har tiltro til deres talent, så vil et køb af Marquinhos være unødvendig). Real købte Varane for 10 mio euro, så det er mange penge, vi taler om, hvis han skal koste 25-30.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster