Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20287
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Culé skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
English clubs Crystal Palace and West Ham are interested in signing Barcelona centre back Marc Bartra (22) on loan next season. [talksport]
Well, med mindre Bartra er garanteret mere spilletid, end han har fået i denne sæson, syntes jeg det
ville være en fin idé at låne ham ud en sæson. Så kan han få fast spilletid og gro nogle hår på brystet.
Synes ellers at Bartra lader til at være den af de unge spillere der har trådt mest i karakter. Han havde et par uheldige episoder især i Bayern-kampene men ellers synes jeg at han har ageret sikkert - og så er pladsen han spiller heller ikke helt uvæsentlig mht hans fremtidsudsigter i klubben hvis man satser på at han på sigt skal være en ny Puyol. ;-)
Helt enig i at han har opretholdt et rigtig godt niveau, i de kampe han har fået. Han virker moden, på trods af sin relative unge alder (22). Det med at gro hår på brystet, skal vel egentlig mere forståes som om at han skal ud og samle sig erfaring, ved at spille i en hård liga som PL. Det kan vel næsten ikke andet, end at være en god oplevelse for en ung spiller som Bartra, at komme til en klub hvor man ikke altid spiller om mesterskaberne, men skal kæmpe for sin eksistens i én af verdens bedste ligaer. Massere af kamperfaring fra PL til Bartra, vil være godt, så han er bedre rustet til fremtiden og til eventuelt at tage over efter Puyol.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Culé »

FCBarcelonaChr skrev:
Culé skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
English clubs Crystal Palace and West Ham are interested in signing Barcelona centre back Marc Bartra (22) on loan next season. [talksport]
Well, med mindre Bartra er garanteret mere spilletid, end han har fået i denne sæson, syntes jeg det
ville være en fin idé at låne ham ud en sæson. Så kan han få fast spilletid og gro nogle hår på brystet.
Synes ellers at Bartra lader til at være den af de unge spillere der har trådt mest i karakter. Han havde et par uheldige episoder især i Bayern-kampene men ellers synes jeg at han har ageret sikkert - og så er pladsen han spiller heller ikke helt uvæsentlig mht hans fremtidsudsigter i klubben hvis man satser på at han på sigt skal være en ny Puyol. ;-)
Helt enig i at han har opretholdt et rigtig godt niveau, i de kampe han har fået. Han virker moden, på trods af sin relative unge alder (22). Det med at gro hår på brystet, skal vel egentlig mere forståes som om at han skal ud og samle sig erfaring, ved at spille i en hård liga som PL. Det kan vel næsten ikke andet, end at være en god oplevelse for en ung spiller som Bartra, at komme til en klub hvor man ikke altid spiller om mesterskaberne, men skal kæmpe for sin eksistens i én af verdens bedste ligaer. Massere af kamperfaring fra PL til Bartra, vil være godt, så han er bedre rustet til fremtiden og til eventuelt at tage over efter Puyol.
Jeg er helt enig, det kan ikke skade at få erfaring fra Premier League. Nu var det mere bare at vi også kunne gå hen og få brug for ham i en lang sæson til at aflaste stamspillerne. Han er jo faktisk ret fleksibel og kan jo også til nøds spille en back.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20287
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg ser også helst at han bliver i klubben og udvikler sig. For at udvikle sig yderligere har Bartra brug for spilletid, men hvis han ikke kan få mere spilletid i næste sæson, end han har fået i denne, syntes jeg udlejning er en fin mulighed for at få regelmæssig spilletid. Men nu må vi se, kan jo være Tito forventer at han vil få en vigtigere rolle i næste sæson, end han har haft i denne. Med en Abidal der forlader klubben, Puyol der ikke kan spille mere end to kampe i streg før han bliver skadet, en Masch der ikke ligner den spiller han var i sidste sæson, og Piqué der er mere ukoncentreret end nogensinde, kunne næste sæson godt ligne sæsonen hvor Bartra får sit endelige gennembrud. Jeg håber ihvertfald. Bartra har helt klart kvaliteterne til at slå igennem i Barça.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Jurij »

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... barcelona/

OWG...

Vi købte ikke Agger, fordi Tito mente, at Bartra skulle have plads til at udvikle sig! Hvorfor brugte man så Adriano som på pladsen, da alle andre var skadede? Kom nu Tito.
Genopbygning status: færdig.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Blach »

http://www.bold.dk/nyt/Barca-talent-Maa ... or-stopper

Ingen der har nævnt det endnu? Synes han viser den rettet gejst, hvis det er rigtigt!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

KongBusi

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af KongBusi »

Blach skrev:http://www.bold.dk/nyt/Barca-talent-Maa ... or-stopper

Ingen der har nævnt det endnu? Synes han viser den rettet gejst, hvis det er rigtigt!
Dejligt at høre! Han har vist også tidligere været ude og bede Tito om mere spilletid. Som jeg ser det, er Bartra både en udmærket kort- og langsigtet løsning. Den eneste bedre mulighed ville være Marquinhos.

emo
Indlæg: 17764
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af emo »

Wtf ?
Billede

Woot d eeef?
Billede

Hrmp!?
Billede

Nå, okay!
Billede

Ham vil vi forlænge med...
Billede
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Quaresma »

Lol, Thiago i baggrunden: "...og han startede mod Bayern?"
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20287
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona will offer centre back Marc Bartra (22) to renew for two more years, until 2016. Player wants more playing time next season [cope]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Brombi »

Bartra: "If a centre back joins, I'll sure learn from him. I know there's a lot of competition, the best players in the world are here" [e3]
Med den attitude SKAL han have chancen for at vise sit værd! Spillere med sådan en attitude = <'3

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8339
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Michman »

Hvis Barca lejer ham ud finder jeg det fuldstændigt åndsvagt!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:Hvis Barca lejer ham ud finder jeg det fuldstændigt åndsvagt!
Hvorfor? Barca henter 100% en spiller til forsvaret hvilket vil gøre ham til 5 valg efter pique, puyol, masche og den nye. Så lad ham da i stedet komme ud og spille fast i en mindre la liga klub. Hvis han så viser sig der så kan han komme tilbage og erstatte puyol der desværre nok ikke har længe tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2583 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:Hvis Barca lejer ham ud finder jeg det fuldstændigt åndsvagt!
Hvorfor? Barca henter 100% en spiller til forsvaret hvilket vil gøre ham til 5 valg efter pique, puyol, masche og den nye. Så lad ham da i stedet komme ud og spille fast i en mindre la liga klub. Hvis han så viser sig der så kan han komme tilbage og erstatte puyol der desværre nok ikke har længe tilbage.
Jeg tror også det er det han har brug for, så han kan få lidt hård på brysted.

Men synes ikke at det er Puyol han skal erstatte, for han er ikke samme slags type. Jeg ser ham mere som en Piqué type, og backup for ham. Selvfølgelig kan Piqué spille mange år i nu, så Bartra bliver nok ikke en erstatning for ham. Men jeg ser bare ikke Piqué og Bartra spille samtidig, da de ligner for meget hinanden.

Jeg ser mere T. Silva, Iñigo Martinez, Marquinhos eller måske Kurt Zouma som erstatning for Puyol.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8339
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:Hvis Barca lejer ham ud finder jeg det fuldstændigt åndsvagt!
Hvorfor? Barca henter 100% en spiller til forsvaret hvilket vil gøre ham til 5 valg efter pique, puyol, masche og den nye. Så lad ham da i stedet komme ud og spille fast i en mindre la liga klub. Hvis han så viser sig der så kan han komme tilbage og erstatte puyol der desværre nok ikke har længe tilbage.
Er bare træt af at man ikke hiver talenterne fremad. Jo det er bedre end ingen spilletid. Men tror i på det gavner at han kommer til en klub der ikke har samme spil type som Barca har?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Brombi »

Bartra: "Where will I play this season? My priority will always be Barça, but we'll see. Transfer window is open until 31 August." [el9]
Jeg nægter at tro, at det var det han sagde ordret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster