Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Nyhuus skrev:Burde man egentlig ikke bare lægge låg på diskussionen her?
Lader ikke rigtig til, at folk kommer nogen vegne.. Tværtimod. Der er startet en "god" omgang mudderkastning!

Hvad med at Neymar-tråden bliver flyttet over til de øvrige Barca spillere?
:glad:

Og er der nogen der har fundet ud af, hvor meget vi helt konkret har betalt for ham?

Ja, præcis, og også det.
Han skal lige skrive under og til lægetjek først :)

Hm..bare formaliteter, men ok, kan godt forstå det.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

# 23 skrev:
Ponte skrev:Og #23: Er det ikke dig der debatterer herinde som United fan?
Hvis du ikke kan tåle til tider farvede kommentarer fra os der elsker vores klub, så er du måske det forkerte sted, de smarte kommentarer kan du i hvert fald godt tænke over en ekstra gang inden du poster dem herinde.
Og BTW: der er nok en grund til at der ikke har været en englænder i klubben siden Lineker..
1) Hvor er de smarte kommentarer fra min side af? Det er ElBarca der startede med at være smart og indlede mit tilhørsforhold til en engelsk klub uden nogen former for incitament til at bruge det i mod mig?

Og ligeledes spørger jeg dig? Hvad fanden har England og engelske spillere med Neymar at gøre nu? Det var da noget mærkeligt noget at skrive i din sidste linje.
Det her er en ufattelig stor dag for mange af os noget vi har gået og ventet på. Det største talent udenfor Europa har fravalgt andre klubber og valgt vores og det er jeg ufatteligt glad for og ikke mindst stolt af. Er ret sikker på El B's indlæg er skrevet på baggrund af, at man efterhånden er træt af man dømmer en spiller og ytrer sig i en sådan negativ grad inden han overhovedet har sat sine ben i klubben. At du så derudover bla. Kalder det en signing af en show pony, i et forum hvor mange af vores hjerter kun banker for klubben, er direkte sørgelig og konfliktsøgende i en grad der ikke hører nogen steder hjemme.
Neymar er ikke hverken CR7 eller Messi og heller ikke hentet til at skulle være det!, at han så har kvaliteter til at folk drager paralleller til det er i min verden at stille unaturligt høje forventninger og derfor gør det utroligt nemt at være pessimistisk.
Min pointe er, tænk over de ting du skriver, hvem du skriver det til og hvor du er, specielt med det tilhørsforhold du har.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

abx skrev:Jesus christ. Hvem har importeret EPL-begreber fra bold.dk ?

#23
Hvad er forskellen på at aflevere en bold fra person A til Person B vs. Flytte en bold fra Person A til Person B?

Sorry offtopic, folkens.
abx nu skal du jo ikke fortsætte :(
Visca el Barca

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Nyhuus skrev:Burde man egentlig ikke bare lægge låg på diskussionen her?
Lader ikke rigtig til, at folk kommer nogen vegne.. Tværtimod. Der er startet en "god" omgang mudderkastning!

Hvad med at Neymar-tråden bliver flyttet over til de øvrige Barca spillere?
:glad:

Og er der nogen der har fundet ud af, hvor meget vi helt konkret har betalt for ham?

Ja, præcis, og også det.
Han skal lige skrive under og til lægetjek først :)
Ahh ja okay.
Den er jo lige om hjørnet så :)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Kubala skrev:
Raman93 skrev:Hatten af for Rossell i øvrigt. 25 millioner euro havde jeg sgu ikke regnet, at Neymar ville blive solgt for! Nu må der være rigeligt med penge til en klasse centerback og en god keeper!

25 mio euro, plus pengene fra spillersalg. Tror det bliver svært med T. Silva, hvis PSG kræver 40-45 mio euro.
Jep, så vi ender nok med en 50-60 millioner euro. Det burde være nok. En keeper koster nok kun 15-20 millioner euro. Har svært ved at se, hvad vi gør med forsvaret, men 30-35 millioner bør altså være rigeligt for en forsvar.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

#Nike wants Neymar to take #11 at Barça at any cost because of his trademark NJR11 that is already being heavily used in marketing. [Report]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Nyhuus skrev:Burde man egentlig ikke bare lægge låg på diskussionen her?
Lader ikke rigtig til, at folk kommer nogen vegne.. Tværtimod. Der er startet en "god" omgang mudderkastning!

Hvad med at Neymar-tråden bliver flyttet over til de øvrige Barca spillere? :glad:

Og er der nogen der har fundet ud af, hvor meget vi helt konkret har betalt for ham?

Han har ikke skrevet under på kontrakten, måske derfor mods venter med at flytte hans tråd. Ingen er 100% sikre på hvad vi har givet for ham. I Spanien er medierne delte for at pleje de forskellige interesser. Medierne i Madrid hæver beløbet ned, for at få det til at fremstå som om, at de ikke blev fravalgt af spilleren. I Barcelona prøver man omvendt på at trække prisen gevaldigt ned, netop for at få det til at fremstå som, at Barca med få og færre midler kan tiltrække topspillere for næsen af Real.

Man mener at det mest sikre er medierne i Brasilien, da de udover en enkel dårlig dag, har ramt rigtigt. I Brasilien skriver medierne om en pris på 28 millioner euro, plus to venskabskampe, og det inklusivt de 10 millioner vi betalte de forskellige investorer. Hvis det passer, er det en spotpris, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Afellay99 skrev:
#Nike wants Neymar to take #11 at Barça at any cost because of his trademark NJR11 that is already being heavily used in marketing. [Report]
Thiago :cry:

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Visca El Barca skrev:
Nyhuus skrev:Burde man egentlig ikke bare lægge låg på diskussionen her?
Lader ikke rigtig til, at folk kommer nogen vegne.. Tværtimod. Der er startet en "god" omgang mudderkastning!

Hvad med at Neymar-tråden bliver flyttet over til de øvrige Barca spillere? :glad:

Og er der nogen der har fundet ud af, hvor meget vi helt konkret har betalt for ham?

Han har ikke skrevet under på kontrakten, måske derfor mods venter med at flytte hans tråd. Ingen er 100% sikre på hvad vi har givet for ham. I Spanien er medierne delte for at pleje de forskellige interesser. Medierne i Madrid hæver beløbet ned, for at få det til at fremstå som om, at de ikke blev fravalgt af spilleren. I Barcelona prøver man omvendt på at trække prisen gevaldigt ned, netop for at få det til at fremstå som, at Barca med få og færre midler kan tiltrække topspillere for næsen af Real.

Man mener at det mest sikre er medierne i Brasilien, da de udover en enkel dårlig dag, har ramt rigtigt. I Brasilien skriver medierne om en pris på 28 millioner euro, plus to venskabskampe, og det inklusivt de 10 millioner vi betalte de forskellige investorer. Hvis det passer, er det en spotpris, synes jeg.

Medierne i Madrid prøver at presse prisen op. Marca melder om 375 mio kroner, mens brasilianske medier melder om 25-28 mio euro + 2 venskabskampe.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Raman93 skrev:
Kubala skrev:
Raman93 skrev:Hatten af for Rossell i øvrigt. 25 millioner euro havde jeg sgu ikke regnet, at Neymar ville blive solgt for! Nu må der være rigeligt med penge til en klasse centerback og en god keeper!

25 mio euro, plus pengene fra spillersalg. Tror det bliver svært med T. Silva, hvis PSG kræver 40-45 mio euro.
Jep, så vi ender nok med en 50-60 millioner euro. Det burde være nok. En keeper koster nok kun 15-20 millioner euro. Har svært ved at se, hvad vi gør med forsvaret, men 30-35 millioner bør altså være rigeligt for en forsvar.

Ja, det håber jeg, at budgettet ender på, efter spillersalg, altså de 50-60 mio euro. Kan man så få T. Silva for 35-40 og en målmand for 15-20, ville det gå op, altså hvis vi har 50-60 mio euro til rådighed, men jeg tvivler.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Raman93 skrev:
Afellay99 skrev:
#Nike wants Neymar to take #11 at Barça at any cost because of his trademark NJR11 that is already being heavily used in marketing. [Report]
Thiago :cry:

Ja desværre, men fodbold er forretning idag. Har stor forståelse for hvis Thiago forlader os, især hvis dette er sandt. Men håber han bare trækker i 7eren og bliver i klubben!

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Kubala skrev:
Raman93 skrev:
Kubala skrev:
Raman93 skrev:Hatten af for Rossell i øvrigt. 25 millioner euro havde jeg sgu ikke regnet, at Neymar ville blive solgt for! Nu må der være rigeligt med penge til en klasse centerback og en god keeper!

25 mio euro, plus pengene fra spillersalg. Tror det bliver svært med T. Silva, hvis PSG kræver 40-45 mio euro.
Jep, så vi ender nok med en 50-60 millioner euro. Det burde være nok. En keeper koster nok kun 15-20 millioner euro. Har svært ved at se, hvad vi gør med forsvaret, men 30-35 millioner bør altså være rigeligt for en forsvar.

Ja, det håber jeg, at budgettet ender på, efter spillersalg, altså de 50-60 mio euro. Kan man så få T. Silva for 35-40 og en målmand for 15-20, ville det gå op, altså hvis vi har 50-60 mio euro til rådighed, men jeg tvivler.

Vi ville nok aldrig smide 35-40 mio efter Thiago Silva på én gang. Rosell er kendt for sine variabler, så mon ikke det også kommer til, at foregå sådan ved de næste køb vi laver :)

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Afellay99 skrev:
Kubala skrev:
Raman93 skrev:
Kubala skrev:
Raman93 skrev:Hatten af for Rossell i øvrigt. 25 millioner euro havde jeg sgu ikke regnet, at Neymar ville blive solgt for! Nu må der være rigeligt med penge til en klasse centerback og en god keeper!

25 mio euro, plus pengene fra spillersalg. Tror det bliver svært med T. Silva, hvis PSG kræver 40-45 mio euro.
Jep, så vi ender nok med en 50-60 millioner euro. Det burde være nok. En keeper koster nok kun 15-20 millioner euro. Har svært ved at se, hvad vi gør med forsvaret, men 30-35 millioner bør altså være rigeligt for en forsvar.

Ja, det håber jeg, at budgettet ender på, efter spillersalg, altså de 50-60 mio euro. Kan man så få T. Silva for 35-40 og en målmand for 15-20, ville det gå op, altså hvis vi har 50-60 mio euro til rådighed, men jeg tvivler.

Vi ville nok aldrig smide 35-40 mio efter Thiago Silva på én gang. Rosell er kendt for sine variabler, så mon ikke det også kommer til, at foregå sådan ved de næste køb vi laver :)
Lad os håbe, at man forhandler godt, og at det bliver T. Silva, da Tito kun vil have ham, efter sigende.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Visca El Barca skrev:
Nyhuus skrev:Burde man egentlig ikke bare lægge låg på diskussionen her?
Lader ikke rigtig til, at folk kommer nogen vegne.. Tværtimod. Der er startet en "god" omgang mudderkastning!

Hvad med at Neymar-tråden bliver flyttet over til de øvrige Barca spillere? :glad:

Og er der nogen der har fundet ud af, hvor meget vi helt konkret har betalt for ham?

Han har ikke skrevet under på kontrakten, måske derfor mods venter med at flytte hans tråd. Ingen er 100% sikre på hvad vi har givet for ham. I Spanien er medierne delte for at pleje de forskellige interesser. Medierne i Madrid hæver beløbet ned, for at få det til at fremstå som om, at de ikke blev fravalgt af spilleren. I Barcelona prøver man omvendt på at trække prisen gevaldigt ned, netop for at få det til at fremstå som, at Barca med få og færre midler kan tiltrække topspillere for næsen af Real.

Man mener at det mest sikre er medierne i Brasilien, da de udover en enkel dårlig dag, har ramt rigtigt. I Brasilien skriver medierne om en pris på 28 millioner euro, plus to venskabskampe, og det inklusivt de 10 millioner vi betalte de forskellige investorer. Hvis det passer, er det en spotpris, synes jeg.
Vanvittigt, hvis vi har fået ham til 28 mio euro!
Rigtig flot handlet så :grin:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

I er satme da en flok abekatte. Neymar er sej, han er vores, punktum.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster