Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

dinhxa

Re: Neymar da Silva

Indlæg af dinhxa »

Er der gået noget galt med bold.dks valutaomregner siden de skriver, at vi betale 375 mio.? Sidste jeg kiggede på eurokursen, så var 25M ca. 190 mio. kr. Heller ikke med de 10M euro vi betalte i 2011 kommer vi i nærheden af 375 mio. kr.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Lækker nyhed , at vågne op til!

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

dinhxa skrev:Er der gået noget galt med bold.dks valutaomregner siden de skriver, at vi betale 375 mio.? Sidste jeg kiggede på eurokursen, så var 25M ca. 190 mio. kr. Heller ikke med de 10M euro vi betalte i 2011 kommer vi i nærheden af 375 mio. kr.


Bold.dk og Onside.dk har begge deres kilder fra Marca. God og troværdig kilde når det handler om Barcelona -.- :roll:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SirJonas »

Kom nu med den pris !!!!!!!!

Men for satan en dejlig nyhed. Nu skal angrebet ikke styrkes i mange mange år!
Nu handler det om forsvar og målmand

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

Jaaaa sgu!!!
Velkommen Neymar!
Kæft hvor er det lækkert og av for en forreste kæde!
I øvrigt kæmpe ros og en stor tak til SuperPedro for intens update, sætter jeg pris på!

NEYMAR
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Yes! Endelig kom Neymar op på Barcas officielle homie page!

Tillykke folkens og tak for den massive informations stream ledt af superpedro :-)

Der ligger et enormt potentiale i Neymar, nu skal Messi, Neymar, Tello, Pedro og Dølløfø sendes på samtømringslejr ;-)

Edit: ...og Alexis, hvordan ku jeg glemme ham!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

Det blir SÅ fedt at se Barca næste sæson!
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Yes, at vågne op efter en vild bytur til den her nyhed! Det er godkendt!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

hvis han nu er rigtig god til frispark, så har vi 2 rigtig farlige frisparksskytter, Messi med venstre og Neymar med højre, og har på fornemmelsen, at Neymar kommer til at tiltrække en del frispark.

Mes Que Un Club

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Mes Que Un Club »

Bager skrev:Billede
Hold kæft hvor ser udebanesættet fedt ud på dette billede!

Men ang. Neymar, så kunne vi simpelthen ikke have købt en bedre spiller til angrebet! Sammen med Messi og Alexis, tror jeg de kan danne en fantastisk trio oppe foran! Er sikker på at Alexis nok skal vise hans værd i næste sæson! Og ja, så har vi jo også Pedro, Tello og de unge talenter, samt Fabregas som falsk 9'er. Et verdensklasse angreb med erfaring, klasse, potentiale og talent.

Nu handler det virkelig om at fokusere på målmandsposten og forsvaret. Hvis vi kan få købt en god erstatning for Valdes og forhåbentlig få lokket T. Silva til Barca, så skal det nok blive rigtig spændende næste sæson. Håber at vi for første gang i mange sæsoner, ikke bare stiller os tilfredse med det vi har, hvis vi ikke kan få lokket nogle spillere til Barca. Fordi vi har virkelig brug for en opgradering i forsvaret og en erstatning til Valdes - hvis ikke to.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Mes Que Un Club skrev:
Bager skrev:Billede
Hold kæft hvor ser udebanesættet fedt ud på dette billede!

Enig, den er topblæret!

Mes Que Un Club

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Mes Que Un Club »

Afellay99 skrev:
Mes Que Un Club skrev:
Bager skrev:Billede
Hold kæft hvor ser udebanesættet fedt ud på dette billede!

Enig, den er topblæret!
Har været meget imod ærmerne på både hjemme- og udetrøjerne, men nu hvor jeg for første gang har set hele sættet, hvor man kan se de samme striber på strømperne som på ærmerne, så ser det jo ekstremt fedt ud! Og så ser Neymar bare kanon godt ud i sættet! ;)

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jurij »

Hej... jeg er vist tit lidt pessimistisk her på forum, så jeg må hellere fortsætte den gode stil.

Neymars talent er ikke til at overse, han kan noget med en bold, som ikke mange andre kan. Men... jeg har set 3 forskellige kampe med ham, og hver eneste gang var han fuldstændig usynlig og elendig. Jeg tillægger dette en tilfældighed. Jeg har blot tilfældigvis, set 3 forkerte kampe med ham. Samtidig er han 21 år, og han kun spillet i Brasillien, han har altså intet bevidst i Europa. Samtidig har vi Messi, Alexis, Pedro, Tello, Villa og Deulofeu. Vil Tello og Deulofeu få nok spilletid?

Min største irritation over Neymar, er ikke hans arrogance eller hans party attitude. Det er prisen. Den er for høj. Han ville til Barca, derfor kunne vi have fået ham gratis om et år. Hvorfor smide penge efter ham nu så?

Nå men, jeg er 100% sikker på, at han vil falde godt til, og gøre det rigtig godt. Jeg siger bare, han er ikke den nye Messi eller Pele, han er den nye Robinho eller Di Maria.
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Alle er tilsyneladende sikre på, han kommer til at få nr. 11. Det tror jeg ikke han gør. Det er Thiagos nr, og hvis dette nr skifte gør ham utilfreds, er jeg sikker på at klubben lader ham beholde nummeret. Neymar kan få nr. 7 eller 19.

Velkommen til ham i øvrigt, spændende spiller. Han skal dog lægge tendensen med a. Stå og varrme
bolden på hylden.

Sidst men ikke mindst, det grænser til til fodbold ignorance, når man skriver at man hos os ikke må drible. Kig på Ini. Kig på Tello, Cuenca før ham, Alexis nu hvor han har fået en lille smule af sin selvtillid tilbage. Selvfølgelig må man godt drible og udfordre i Barca, at påstå andet er virkelig dumt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mes Que Un Club

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Mes Que Un Club »

Visca El Barca skrev:Alle er tilsyneladende sikre på, han kommer til at få nr. 11. Det tror jeg ikke han gør. Det er Thiagos nr, og hvis dette nr skifte gør ham utilfreds, er jeg sikker på at klubben lader ham beholde nummeret. Neymar kan få nr. 7 eller 19.

Velkommen til ham i øvrigt, spændende spiller. Han skal dog lægge tendensen med a. Stå og varrme
bolden på hylden.

Sidst men ikke mindst, det grænser til til fodbold ignorance, når man skriver at man hos os ikke må drible. Kig på Ini. Kig på Tello, Cuenca før ham, Alexis nu hvor han har fået en lille smule af sin selvtillid tilbage. Selvfølgelig må man godt drible og udfordre i Barca, at påstå andet er virkelig dumt.
Mon ikke han får nr. 7? David VIlla ryger højst sandsynligt. Men hvad jeg har læst mig frem til, indtil videre, så bliver Neymar præsenteret d.4 juni. Plejer man ikke her at blive præsenteret med sit nye nummer også? Fordi hvis det er tilfældet, så skal vi da til at få solgt Villa i en fart...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster