Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Problemet er, at Real Madrids selvforståelse ikke hænger sammen med deres generelle niveau. De har ikke spillet god fodbold i en længere periode de seneste 10 år.

Siden sæsonen 03/04 har de vundet 3 La Liga titler og 1 Copa del Rey.

Den der "vi er bedre end alle andre"-undertone er simpelthen ødelæggende for holdet. De får aldrig opbygget et godt sammenspillet hold, så længe de ikke har den nødvendige tålmodighed. Alle deres store armbevægelser med trænerfyringer og stjerneindkøb er røgslør for deres virkelige niveau. De må snart indse, at de aldrig bliver bedre, hvis de fortsætter i den nuværende rille.

De skal opbygge et hold fra bunden med en træner de tror på, der fremadrettet vil definere deres spillestil.

De skal simpelthen spørge sig selv:
Hvilken træner ville vi have, hvis vi ikke kunne fyre ham de næste 10 år?
Det er den træner de skal hente og så skal de stå ved ham i tykt og tyndt.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Ingen tvivl om at Klopp vil være den ideelle Madrid-træner. Krydser fingre for at det ikke sker.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

dinhxa

Re: Real Madrid

Indlæg af dinhxa »

*Fnis*
Billede

"Canal Plus, tal til mig.
Goddag, jeg er Mou
Hvordan jeg kan hjælpe dem her Mou?
Jeg ringer fordi jeg ønsker at komme med en klage.
Kan De sige mig, hvad årsagen til dette er?
I sagde til mig, at hvis jeg abonnerede på Canal Plus ville I give mig La Liga og Champions League"

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

phpBB [video]


Nigga be trippin
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Florentino Pérez lige nu


phpBB [video]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Det bliver spændende hvad der er sker med vores rivaler nu. Alt tyder på at Mourinhos tid er ved at være slut. Nu skal et nyt projekt skal tage form. Jeg tror på at sammen med Mourinho ryger Higuain, Pepe, Coentrao, Essien, Diego Lopez, Carvalho samt måske Káká og Arbeloa. Dem vi skal kæmpe mod i nærmeste fremtid bliver spillere som Casillas, Ramos, Varane, Khedira, Özil, Ronaldo, Di Maria og Benzema. De får først og fremmest brug for nogle nye backs som jeg ser det. Mon ikke det bliver Ancelotti der overtager trænersædet.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Man skal ikke være 100% sikker på, at Mourinho får sparket, og man skal heller ikke have ondt af Real eller noget der ligner det. Gå ind på Madridista.dk og læse lidt, der er stadig en hel del, der bakker op om Mourinho. Mourinho, der også har slynget efter deres største stjernespiller(CR), som alle er ret glade for(og som har leveret på det personlige plan). Han sagde for ikke så lang tid siden, at de startede kampagnen med, at være kede af det, og det tolker jeg som, at han hentydede til CR.


Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad der kommer til, at ske i Real, for de er vores rivaler, og jeg håber, at tilstandene bliver endnu værre end de er. Hvad jeg bekymrer mig omkring, er Barca.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Jeg er også først og fremmest nysgerrig omkring tingene som rører sig i og omkring Barca. Dog er det spændende at følge med i hvad der sker bag murene hos rivalen.

Real vil givetvis smide en masse penge ud af transfervinduet (Som man siger) og derved forsøge at dæmme lidt op for de kritiske røster.

Jeg tror ikke på at Mourinho er i Madrid efter pausen, derimod tror jeg at han inden længe vender 'hjem' til Chelsea og forhåbentligt tager han Pepe med - Efter sit stunt med at træde Messi over fingrene, da håber jeg at Pepe vil gøre det samme overfor en spiller som ikke vil være nær så flink som vores labre 10'er.

Man tager sig selv i at ønske at Vinnie Jones ville gøre et kortvarigt comeback...

Billede

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Hehehe, man kan ikke være andet end glad og skadesfro overfor RM, Mou og hans tilhængere. Poetic justic at de taber pokalen til Atletico, kan det blive mere pinligt? Fin måde at tage afsked med krysteren på.

Hvis han bliver, glæder jeg mig til at få ham sat på plads igen med et opfrisket Barca. For han får aldrig genopbygget den overtro hos spillerne som er hans force. Medmindre de fleste udskiftes og han får friske hjerner til, som han kan hjernevaske.

Jeg håber mest på at han tager til Chelsea og falder igennem.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Ja, det ville være pragtfuldt :glad:
Det ville især være dejligt at se ham tude over dommerstanden, modstanderes manglende moral og alverdens uretfærdighed som regner ned over stakkels, geniale, misforståede Mou :razz:

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

'Jesé Rodriguez, Denis Cheryshev, Mosquera, Mateos, Juanfran og Ivan kommer til at forlade Real Madrid Castilla til sommer.' - Alberto Toril til pressekonferencen efter Castillas vundne kamp imod Lugo.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Uh, hente Jese til B holdet bare for at pisse dem af. I ææ
Allez...

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Billede

3 mål på Camp Nou? Næ-æ..

3 titler på 3 år :mrgreen:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

:lol:

Og dermed fik det snapshot sin sande betydning!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Uh, hente Jese til B holdet bare for at pisse dem af. I ææ
Det kunne være sjaaaaawt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster